Harry Potter

Hoe leuk, wel prijzig. Kerstboom piek van Hallmark met muziek en licht.

https://www.hallmark.com/ornaments/keepsake-ornaments/harry-potter-collection-hogwarts-castle-musical-tree-topper-with-light-1QXI3277.html

6 likes

Leuk! Idd wel jammer van de prijs :frowning:

1 like

22 likes

Hahahahahaha wauw :joy:

1 like

Ik zag vorige week bij de tramhalte een man die echt precies Perkamentus was. Zelfde lange witte baard en haar. Maar ook een petje/hoedje op die precies op die van hem leek.

2 likes

Pandora brengt 28 november een Harry Potter collectie uit. Hoe de collectie eruitziet is niet bekend dacht ik. Die bedeltjes zijn zo duur, maar denk echt dat ik er hebberig van ga worden :joy:

1 like

Vans heeft een HP collectie!

1 like

Al best wel een tijdje toch?
Zitten wel echt leuke dingen bij!

Oh geen idee, kreeg een mail van Vans dus dacht dat het nieuw was. Maar idd wel leuke dingen!

Ik vind dit - op een of twee items na - allemaal zo cheap en kinderachtig ogen. Vans maakt er wel vaker een potje van met samenwerkingen, terwijl het ook echt wel leuk zou kunnen uitpakken.

Dit stond ook tussen mijn aanbevelingen :heart_eyes:

2 likes

Ja, bij mij ook haha!

1 like

Haha ik vraag me dit ook altijd af. Ik zou best in die wereld willen leven, maar alleen zoals hij was in deel 1 van de reeks (en zelfs toen zwierf Voldemort al rond op Zweinstein, wat ik ook niet echt een prettig idee zou vinden). Daarna wordt alles zo guur en gevaarlijk.

1 like

Ik zou nu juist wel in die wereld willen leven, nu is er geen Voldemort meer. Dan wel het liefst als leerling op Hogwarts natuurlijk.

image

18 likes

Haha, ik ook hoor. Maar soms lijkt het me toch echt wel chill om te kunnen toveren, en om even niet in deze werkelijkheid met alle shit te leven. Alhoewel je als wizard natuurlijk alsnog ook in onze werkelijkheid leeft, als Trump of Kim die nucleaire oorlog start of er weer een continent in de fik staat valt daar denk ik niet tegenop te toveren.

1 like

Oh ja ik weet nog wel die defense against the dark arts les met die kast. Dat je grootste nachtmerrie eruit kwam en je dan die moest bezweren. Nou nee bedankt ik sta liever niet oog in oog met mijn grootste nachtmerrie? Ik zou het echt slecht trekken die wereld ten tijden van oorlog.

1 like

Het is gewoon een vorm van escapisme. Het gras is altijd groener aan de overkant. Ik denk dat zulke comments grotendeels worden geschreven door jongeren die om wat voor reden dan ook niet zo’n fijn leven hebben (dat kan zijn omdat er echt van alles aan de hand is, of omdat hun puberbrein dat er van maakt :tongue:), dan wil je niets liever dan ontsnappen naar een magische, spannende wereld waar alle hedendaagse problemen niet zijn (in jouw beleving dan).

7 likes

Mijn nichtje wordt binnenkort 11 en ze is fan van Harry Potter. Die leeftijd vraagt natuurlijk voor bijzondere verjaardagspost. Iemand suggesties voor een leuke kaart? Of is een fake HW brief leuker of misschien too much?

2 likes

Kan je niet zo’n kaart kopen waarmee je je stem kan opnemen en dan een soort brulbrief maken? :stuck_out_tongue:

‘JEZUS BEN JE NU ALWEER EEN JAAR OUDER HOE DURF JE!’

8 likes

Dit was precies wat ik ook meteen dacht, een brulbrief!