Een brulbrief kan volgend jaar ook nog. 11 is de leeftijd om een acceptance letter te sturen.
Via Etsy, maar ook gewoon bol.com kan je daarvoor dingen kopen, maar je hebt ook sites waar je een brief kan laten personaliseren
Ik kreeg toen ik 11 was een Hogwarts brief voor Sinterklaas bij mijn surprise en ik heb daar echt járen op geteerd en iedereen erover verteld (beetje een biecht dit haha). Ze hadden er ook zo’n lichtje aan een stokje voor lampionnen bij gedaan en ik moest dan Lumos zeggen en dan ging het lichtje aan voor ik mijn surprise open kon maken.
Anyway, m’n punt: zo’n brief op je elfde verjaardag als je fan bent is wel echt een van de leukste dingen die je kan krijgen. Voedt je fantasie ook lekker. Brulbrief is ook superleuk maar dat kan volgend jaar ook nog idd!
Ik vind ze ook een beetje tegenvallen had graag ook een Hogwarts en Hagrid charm gezien. Ze hadden hier veel meer mee kunnen doen. Harry, Ron en Hermione vind ik wel heel schattig.
Ik had al een hele collectie in gedachten
Zag dit in mijn aanbevolen
Die Dobby
Ik was vandaag op castlefest, een fantasy festival, en had mn hufflepuff sjaal + gehaakte hufflepuff handschoenen aan, en er waren zo veel mensen die ‘Hey, Hufflepuff!’ riepen en me high-fivede.
Op een gegeven moment kwam er een klein meisje naar me toe van een jaar of vijf, terwijl ik aan het eten was, en ze vroeg: ‘Mevrouw bent u een Hufflepuff?’, dus ik zei ja, en toen zei ze oh, ik ook en toen liet ze haar gebreide Hufflepuff trui zien. Te schattig.
Ik baal dat ik niet naar de wintereditie ben gegaan.
Had er de huffelpuff niet voor na een week stage lopen.
Het was heel leuk!
Haha, dat snap ik
Normaal zijn dit altijd enorme clickbait artikelen waarbij je eerst denkt: yasss eindelijk Harry Potter op Netflix, maar dat ze dan verder in het artikel pas zeggen dat ze voorlopig alleen in Engeland te zien zijn, hi ha ho. Maar het lijkt nu wel serieus te gaan gebeuren.
Pff ik haat dit. Doen ze ook altijd met producten van de macdonalds. Dan denk je YES EINDELIJK EEN SHRIMP BURGER.
Alleen in japan verkrijgbaar
Ja wtf heb ik daaraan
Sorry offtopic
Ik ben nog eens alle boeken aan het herlezen, is zo leuk om dat rond deze tijd te doen.
Merk nu ook dat het lezen van de boeken als bijna dertiger er weer een hele andere dimensie aan geeft dan als 12- of 20-jarige.
Ik heb dat vooral met de eerste 3 boeken, vanaf boek 4 wordt het allemaal wat serieuzer/volwassener
Ik ga deze week naar harry potter in concert. Ik zag dat de inloop een uur en een kwartier voor aanvang begint. Weet iemand of het nodig is om er al zo vroeg te zijn? En hoe zit het met het kopen van merchandise?
Ik ben daar nog niet geweest, maar in mijn ervaring is het bij geen enkel optreden of concert nodig zo vroeg te zijn. Al helemaal niet als je gewoon stoelnummers hebt. Het loopt bij de ingang prima door dan.
Over een week ga ik naar The Cursed Child in Londen! Zo’n zin in. Dag erna naar de Warner Bros Studios ook en we hebben gereserveerd bij die cocktailbar in Harry Potter thema
Ik was er vorig jaar, ik ben denk ik een kwartier van te voren naar binnen gelopen. Merchandise geen idee! Veel plezier!
Ja het was niet goedkoop allemaal, maar een half jaar geleden alles al geboekt, dus ik voel er nu niet zoveel meer van.
Leuk! Ik ga ook weer Je hoeft er niet zo vroeg te zijn, maar de deuren van de zaal gaan echt om 19:30 dicht en als je er dan niet bent heb je pech. Dat is mij het eerste jaar overkomen, ze vonden toen een plekje voor me aan de zijkant, maar de hele eerste helft zat ik dus niet op de goede plek die ik geboekt had. Dus op tijd zijn is wel nodig!
Ze verkopen ook merch, maar ik vind het wel heel duur. Meestal hebben ze sjaals, tshirts en een Hedwig knuffel en allerlei boeken en programmaboekjes. De merch was duurder dan bij de studio’s in Londen, dus dat zegt wel wat haha.
Oh jee, wat jammer dat je dat de eerste keer was overkomen. Wanneer kun je merchandise kopen? Ook in de pauze en na de voorstelling?