Haha nou ik heb er in ieder geval van geleerd! Je kan de merchandise inderdaad ook nog in de pauze en na de voorstelling kopen! De pauze duurt vrij lang, iets van 25 minuten en ze hebben al buffetjes met drankjes klaar staan die je kunt pakken, dus dan heb je alle tijd om rustig wat te drinken en merchandise te kopen.
De voorstelling is een verrassing voor een familielid. Ik wou misschien tijdens de autorit een paar hints geven, zodat hij het wel weet voordat we daar zijn. Ik heb eerder in een gedicht al een paar subtiele aanwijzingen gegeven en ik dacht er nu aan om simpelweg een paar nummers vd soundtrack te laten horen. Iemand anders misschien nog leuke ideeƫn?
Je hebt van die kleine muziekdoosjes, misschien leuk om dat als kleinigheidje te geven?
https://www.donner.nl/muziekdoosje-harry-potter/nk222/2000000009193
Zoiets dus.
Ja ik vind die doosjes opzich best grappig, maar dan is het wel meteen duidelijk. En ik denk dat ie niks aan dat doosje heeft, dus dat voelt dan een beetje zonde en overdreven ofzo.
Ik zoek iets makkelijks en niet te overdreven.
Ik zoek een Engelse hardcover set van alle boeken, liefst wel nieuwe staat. Weet iemand nog plekjes waar die voor een gunstig prijsje te krijgen zijn?
Ik heb mijn set (ik heb die met de zwartwitte covers met gekleurde rug) gewoon op Bol gekocht voor maar ongeveer 50 euro. Vond dat zelf best goedkoop voor zoān box!
Omg het was fantastisch! Dat toneelstuk! Vijf uur lang met open mond zitten kijken naar alle vette special effects. Vliegende acteurs, vuur, water, dementors, een patronus, alles.
De studioās waren ook alles wat ik ervan had verwacht en de cocktailbar was nog veel leuker dan ik dacht. Je krijgt een toverstaf en een gewaad en dan ga je echt je eigen cocktail brouwen met een recept. Zo cool! De bediening was ook echt helemaal in thema gekleed. Echt geen spijt van deze trip!
Ik vond bij dat toneelstuk zo gaaf dat er een soort ārippleā door de lucht ging als ze toverspreueken deden! Bij sommige special effects dacht ik ook echt HOE??? Scorpius en vooral zijn stem/manier van praten was ook echt geweldig, mijn vriend en ik doen dat nog wekelijks na thuis
Haha dat vond ik dan weer niet, maar dat komt misschien omdat ik me hem anders had voorgesteld bij het lezen van het boek. Vond hem een beeeeetje irritant haha
Hele dag thuis werken is hele dag dit aan
Echt genieten haha
Hebben jullie dit al gelezen?
Ok vorige post was ook van mij. Maar tijd voor wat vrolijk nieuws.
Of course, Grint is best known for playing the part of Ron Weasley in each of the eight Harry Potter movies, and itās certainly a surreal moment for fans who still seem him as a 13-year-old student wizard.
Dit had ik inderdaad ook wel even
Haha ja ik ook. Die realisatie van shit mijn kindertijd held krijgt een kind. Betekent dit dat ik oud ben? Ook wel even shock dat hij al negen jaar een vriendin heeft. Dat heb ik grotendeels gemist.
Jaaaa, heerlijk luisteren is het!
Oke wow ze is dus bevallen. Dan hebben ze de zwangerschap echt vet lang verborgen kunnen houden.
Ik ben nu de audioboeken aan het luisteren (Stephen Fry versie) en het is zo goed en leuk! Boek 1 bijna uit. Ik vind Harry wel echt een leuker karakter in de boeken! Hij leest effectief schoolboeken en komt slim en beredeneerd over. Niet zoals in de films zo impulsief (beetje zoals deze gifs)
Heb vorig jaar ook alle films herbekeken. We organiseerden een Harry Potter Christmas party op het werk dus leek mij noodzakelijk.
Die zesde film is precies een romantische komedie uit protest nooit op dvd gekocht. Vooral Hermoine is in de films zo vlak. Zo jammer dat heel haar SPEW/perspectief op huiselfen eruit is geknipt.