Denk inderdaad dat het verkeerd vertaald is en de oorspronkelijke vraag was van welke huid je het beste handschoenen kan maken. Volgens mij zijn drakenhuidhandschoenen een ding (dragon hide dus)
Dat zal het zijn dan. Ik zie zelf niet hoe je dit er dan van maakt, vandaar dat ik twijfelde Bedankt voor je reactie!
Ze KENDEN Harry Potter niet?? Bestaan die mensen nog?
Heel leuk nieuws!!
Heb ze net weer allemaal op Prime gekeken. Zo jammer, want als ik dit had gewetenâŠ
Zo leuk! Heb net kaartjes gekocht voor de eerste film bij Pathé. Zo te zien wordt er goed rekening gehouden met de 1.5m afstand in de zaal. Het is een grote zaal dus ik hoop dat het besmettingsrisico niet al te hoog is.
Pathé houdt heel netjes rekening met de anderhalvemeter regel dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Het is nu heel relaxed om naar de film te gaan.
Moet ik straks toch een PS5 aanschaffen
Yasss kaartjes voor Harry Potter and the Philosopherâs Stone. Heb nog nooit een van de films in de bios gezien echt zin in!
Omg I did it, ik heb het Lego kasteel besteld!
Heb vanmiddag deze nog gehaald/gemaakt. (sorry voor de slechte foto, donker in de kast)
Woohoo! Het grote kasteel? Ik vind het zo jammer dat ik die al in elkaar heb gezet Ik wil nog een keer.
Ja! Ben net begonnen
Ik had gisteren dan al dat zwerkbal setje, en ik vind die set van de burrow ook echt heel gaaf!
Super leuk! The Burrow heb ik ook thuis staan (ik heb ze bijna allemaal) en ik kan niet wachten tot mijn vakantie om hem rustig in elkaar te zetten!! Geniet ervan
Aah heel leuk! De astronomietoren lijkt me ook leuk oa.
Kan je het kasteel nog verplaatsen alssie eenmaal in elkaar zit?
Hide = verstoppen in het Engels, als je de vraag rechtstreeks in Google Translate stopt snap ik nog wel dat deze vertaling er uitkomt⊠wel stom van de vertaler hahah
Het klikte bij mij ook een paar dagen later! Ik zat steeds met skin i.p.v. hide in mân hoofd. Lekker simpel inderdaad ben benieuwd of er nog meer van die vragen tussen zitten.
Ja het zijn twee delen die je makkelijk in- en uit elkaar klikt!
Net terug van Harry Potter and the Philosopherâs Stone. Het is ZO leuk om de films weer op een mega scherm te zien
Vanavond naar Chamber of Secrets het is te leuk
Twee dagen geleden heb ik het eerste deel in 4DX gezien, zĂł leuk! Ik ben geen fervente Harry Potter fan, maar ik had echt zin om te blijven zitten voor het tweede deelđ
Elke keer als ik deel 5 lees, en dat stuk over die moeder van Hagrid denk ik onbewust: hoe dan.
Klein mannetje & agressieve niet sprekende Reuze vrouw van 7 a 8 meter hebben samen gemeenschap en krijgen kind.
Hoe dan
Moet JK dat zelf nou nooit eens gedacht hebben haha