Harry Potter

Wow, wat supermooi zeg! En wat een werk! Echt stom dat jullie verloren hebben.

Op mijn werk is dat ook zo, onze afdeling probeert er altijd iets leuks van te maken, maar bijna altijd dezelfde afdeling wint. Op een gegeven moment is de lol er dan ook wel van af.

1 like

Wauw vet leuk!! Super goed gedaan.

(en sowieso beter dan de notenkraker :roll_eyes:)

1 like

Waar kan ik solliciteren?

Dit is echt het gaafste wat ik in tijden heb gezien woaaah

4 likes

Dit is fantastisch!

1 like

Wowowowowow zoooo vet! Wat een idioten in de jury zeg. Dit verdiende sowieso de eerste prijs.

1 like

Omg werkte ik maar daar!!

1 like

Hey allemaal! Ik heb gister voor het eerst het Harry Potter vragenspel ( over het eerste boek) gespeeld, maar er zit een vraag tussen die wij raar vonden: welke plaats geldt onder de leerlingen als de beste verstopplaats voor handschoenen? De keuzes zijn a draak, b watersalamander en c boa constrictor. Antwoord: a

Zal dit verkeerd vertaald zijn (dat het om het materiaal gaat) of hebben wij iets gemist uit de boeken? :stuck_out_tongue:

Verder was het echt een leuk spel! Goed om je kennis te testen, maar dus wel alleen voor (grote) fans van Harry Potter. Sommige vragen gingen echt over kleine details.

Denk inderdaad dat het verkeerd vertaald is en de oorspronkelijke vraag was van welke huid je het beste handschoenen kan maken. Volgens mij zijn drakenhuidhandschoenen een ding (dragon hide dus)

6 likes

Dat zal het zijn dan. Ik zie zelf niet hoe je dit er dan van maakt, vandaar dat ik twijfelde :stuck_out_tongue: Bedankt voor je reactie!

1 like

Ze KENDEN Harry Potter niet?? Bestaan die mensen nog?

12 likes

Heel leuk nieuws!!

4 likes

Heb ze net weer allemaal op Prime gekeken. Zo jammer, want als ik dit had geweten

Zo leuk! Heb net kaartjes gekocht voor de eerste film bij Pathé. Zo te zien wordt er goed rekening gehouden met de 1.5m afstand in de zaal. Het is een grote zaal dus ik hoop dat het besmettingsrisico niet al te hoog is.

Pathé houdt heel netjes rekening met de anderhalvemeter regel dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Het is nu heel relaxed om naar de film te gaan.

Moet ik straks toch een PS5 aanschaffen :sob:

4 likes

Yasss kaartjes voor Harry Potter and the Philosopher’s Stone. Heb nog nooit een van de films in de bios gezien :see_no_evil: echt zin in!

7 likes

Omg I did it, ik heb het Lego kasteel besteld! :scream: :heart_eyes:

Heb vanmiddag deze nog gehaald/gemaakt. (sorry voor de slechte foto, donker in de kast)

20 likes

Woohoo! Het grote kasteel? Ik vind het zo jammer dat ik die al in elkaar heb gezet :stuck_out_tongue: Ik wil nog een keer.

Ja! Ben net begonnen :hugs:
Ik had gisteren dan al dat zwerkbal setje, en ik vind die set van de burrow ook echt heel gaaf!

1 like

Super leuk! The Burrow heb ik ook thuis staan (ik heb ze bijna allemaal) en ik kan niet wachten tot mijn vakantie om hem rustig in elkaar te zetten!! Geniet ervan :smiley:

Aah heel leuk! De astronomietoren lijkt me ook leuk oa.
Kan je het kasteel nog verplaatsen alssie eenmaal in elkaar zit?