Ik ben de boeken aan het luisteren en zit nu aan boek 5. Het is zo leuk!!!
Heel het huis kuisen van order of the Phoenix, relatie tussen Kreacher (huiself) en Sirius, hoe duidelijk het is dat Sirius zot wordt in dat huis. Ook Harry is zo’n herkenbare kwade tiener met echte tienergevoelens!! Als Ron en Hermoine er achter komen dat ze prefects zijn en Harry zegt super fake ‘well done! Brilliant’. Zo’n herkenbare gevoelens die iedereen wel eens heeft gehad!
Ik ben nu klaar met de Harry Potter Readings at home, van het eerste boek en wil graag ook graag andere HP audio boeken Luisteren. Waar luister jij ze, ergens waar je ze kunt downloaden?
De luister boeken staan op story tel. Zowel engels als nederlands
Cadeau voor mijn dochtertje die op dezelfde dag jarig is als Harry
Van een vriendin die mede Potter freak is ♂
Ze past er bijna in, dus perfect voor het najaar!
Ik ben jaloers op je dochtertje.
OHmyyyy dit is zo leuk!
Blijkbaar staan de eerste 3 Harry Potter audioboeken op Spotify! Als je zoekt op Harry Potter audiobooks, kan je een playlist vinden met alle chapters. Een vriendin van mij vertelde dit net. Ik was zo verbaasd! De anderen staan er precies niet op
Sorry voor de dubbelpost! Ik heb een week vakantie en heb vandaag eindelijk eens gekeken naar sommige van die fan films op YouTube! Ongelooflijkk wat mensen kunnen maken, zaten echt knappe dingen tussen.
Korte review voor mensen die er ook interesse in hebben. Staat allemaal op YouTube.
Voldemort: Origins of the Heir - 16 miljoen keer bekeken!!??? Hierdoor kreeg ik het idee om fan movies te bekeken. De visuals en special effects waren prachtig, maar het verhaal meh. Niet heel interessant. Zou het skippen.
Dumbledore and Grindlewand: the greater good - echt vrij goed!!! Acteren was niet top, maar had graag scenes zoals dit in de echte films gehad!!!
Severus Snape and the Marauders - ik vond de personages er raar uitzien. Wel oke, maar was niet mijn ding
Sisters of the house black - fantastisch!!! Casting is spot on, die vrouw die Bellatrix speelt is zo goed! Heb hier enorm van genoten. Interessante background, ik weet niet juist meer wat ze zeggen over de Black zussen in de boeken maar het klopte allemaal voor mijn gevoel! Echt super gedaan.
Le maitre de la mort - Franse film over evolutie van Tom Riddle naar Voldemort (Engelse ondertitels beschikbaar). Dit is exact wat ik wilde in de zesde film!!! In plaats van alle romantische scenes tussen Ron/Lavender Brown, hadden ze beter meer van dit soort dingen in de film gestoken. Ben echt onder de indruk. Je merkt dat ze minder budget hadden, dan die andere fan films maar heel knap gedaan.
Oh hebben jullie dit al gezien?
Ik wilde de boeken graag in het Engels gaan lezen en na lang twijfelen, zoeken en filmpjes kijken over de verschillende covers heb ik gekozen voor de slipcase editie. Elke case heeft een andere kleur met dezelfde Hogwarts illustratie en elk boek heeft weer een andere illustratie, heel mooi. Alleen baal ik een beetje van het papier, het lijkt wel een pocketboek vanbinnen. Als ik de Nederlandse hardcovers ernaast leg, merk ik echt een groot verschil. Dus ik ga toch eens in een grotere boekhandel de normale Engelse edities van dichtbij bekijken.
O en tijdens mijn zoektocht kwam ik ook de geïllustreerde boeken tegen, ik kan ze gewoon niet uit mijn hoofd zetten zo mooi! Maar ik hoop dat ze in het Nederlands uitkomen, dan kan ik ze ooit ook voorlezen🙂
Er is nu veel korting op de Vans site op de collectie van Vans x Harry Potter! Op de site hieronder staat nog een extra kortingscode die je kunt gebruiken.
Hier kijk ik zoo erg naar uit
Ik ben hier ook heel benieuwd naar, maar ik wil geen geld meer aan JK geven… Duivels dilemma
Pfff ja same hoor ben er echt helemaal klaar mee en bijna in staat om alle merch die ik wel heb weg te flikkeren.
Hmm ja dit is misschien ook wel waar, ik weet niet zo goed hoe groot het financiele aandeel van JKR hierin zou zijn? Maar goed sowieso is geld niet echt de manier om haar te raken (want ze heeft toch zat), al zou ik niet zo goed weten wat dan wel.
Ik merk wel echt dat ik gewoon echt niet meer zo kan genieten van de harry potter-dingen die ik heb, de verhalen of bijv. podcasts die ik luister omdat het allemaal zo’n nare bijsmaak heeft gekregen. Echt stom ik haat transfoben
Hebben jullie dit artikel al gelezen/geluisterd? Deze vond ik heel interessant! (Even door de eerste helft van de titel heenkijken trouwens, ze gaat JKR niet verdedigen ofzo.)
Verder snap ik jullie heel goed en weet ik niet zo goed wat ik er precies mee moet, het heeft allemaal zo’n vervelende bijsmaak gekregen inderdaad
Wauw!!! Ik wil al zooo lang een mooie, goede RPG van Harry Potter. Vond de app echt tegenvallen. Heel veel zin hierin, ziet er geweldig uit
Jaaa ik hoop echt dat je hogwarts lekker kunt gaan ontdekken zoals vroeger met de pc games in deel 2 of 3. Maar dan super uitgebreid, cant waitttttt
Ik zou eigenlijk heel graag een game willen die ergens begint op hogwarts jaar 7 ofzo van de ouders van Harry/de Marauder’s. Dat je zo ziet hoe die ouders bij elkaar komen, de dingen die James en Sirius uithalen, Remus lupin die elke maand een weerwolf wordt. En dan zo de overgang naar order of the phoenix, steeds duisterder door Voldemort die meer macht krijgt. Wel geen happy ending mogelijk vrees ik aangezien de ouders van Harry sterven.
Geen idee hoe dit in een game uitgewerkt kan worden, maar lijkt mij echt leuk.