Sorry voor de dubbelpost! Ik heb een week vakantie en heb vandaag eindelijk eens gekeken naar sommige van die fan films op YouTube! Ongelooflijkk wat mensen kunnen maken, zaten echt knappe dingen tussen.
Korte review voor mensen die er ook interesse in hebben. Staat allemaal op YouTube.
Voldemort: Origins of the Heir - 16 miljoen keer bekeken!!??? Hierdoor kreeg ik het idee om fan movies te bekeken. De visuals en special effects waren prachtig, maar het verhaal meh. Niet heel interessant. Zou het skippen.
Dumbledore and Grindlewand: the greater good - echt vrij goed!!! Acteren was niet top, maar had graag scenes zoals dit in de echte films gehad!!!
Severus Snape and the Marauders - ik vond de personages er raar uitzien. Wel oke, maar was niet mijn ding
Sisters of the house black - fantastisch!!! Casting is spot on, die vrouw die Bellatrix speelt is zo goed! Heb hier enorm van genoten. Interessante background, ik weet niet juist meer wat ze zeggen over de Black zussen in de boeken maar het klopte allemaal voor mijn gevoel! Echt super gedaan.
Le maitre de la mort - Franse film over evolutie van Tom Riddle naar Voldemort (Engelse ondertitels beschikbaar). Dit is exact wat ik wilde in de zesde film!!! In plaats van alle romantische scenes tussen Ron/Lavender Brown, hadden ze beter meer van dit soort dingen in de film gestoken. Ben echt onder de indruk. Je merkt dat ze minder budget hadden, dan die andere fan films maar heel knap gedaan.