Harry Potter

Kwam dit boek tegen in de bieb. Misschien nog een leuk kerst cadeau voor een brei en Harry Potteda fan. Het ziet er wel erg tof uit!

9 likes

Ooooh yes dit is top! Ik heb voor surprise een collega die gek is op Harry Potter en breien.

4 likes

Ik heb voor het eerst in jaren weer onafgebroken kerstvakantie (yay onderwijs). Iemand die in is voor een readathon? :smirk:

4 likes

Oeh ja eigenlijk wel! Is alweer even geleden dat ik ze heb gelezen!!

1 like

Dit wordt ook echt meerdere keren per jaar gezegd :sweat_smile:

2 likes

Haha ik geloof dit pas als ik de bioscoop uitloop nadat ik dit heb gezien.

15 likes

Weet zeker dat iedereen dit zo zou doen behalve Emmam, lijkt me zo een zuurpruim die dat gaat vergallen voor iedereen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik ben de luisterboeken van HP aan het beluisteren die ingesproken zijn door Steven Fry. Valt het nog iemand op dat hij telkens een andere klemtoon legt op de naam Malfoy?

Ik heb ze al een hele tijd terug geluisterd, maar dit kan ik me inderdaad nog herinneren ja! Volgens mij zei hij nog wel wat dingen net iets anders, maar ik kan geen voorbeelden meer noemen. Leuk dat je ze weer terugluistert! Misschien ook maar weer eens doen (maar er staan ook nog veel podcasts op mijn lijst…)

1 like

Ja ik herinner mij ook zoiets. Vooral in de eerste boeken ligt de klemtoon op het laatste stuk dacht ik? MalFOY.
Ik heb net boek 6 uit geluisterd en volgend mij is het daar MALfoy.
Geniet van je luistersessies!

1 like

Ja klopt, in de latere boeken is het wel juist. Bedankt!

1 like

Weet iemand waar ik deel 1 in het Nederlands kan vinden? Onze dochter wil het voor het eerst gaan kijken maar ze kan nog geen Engels en nog niet lezen :crazy_face:

Op Pathé Thuis kun je hem huren voor €2,99! Verder geen idee

Volgens mij kan je met deze box ook alles in het Nederlands kijken:

Maar daarvoor kan je Bol het beste een berichtje sturen denk ik. Het staat iig wel in de beschrijving

Ik heb even Amazon prime gecheckt (ik heb speciaal de proefperiode genomen omdat ik zin had in HP films) en daar staat ook Nederlandse audio op, bij film 1 in elk geval

Amazon Prime!

Hoi allemaal,

Ik ben thuis aan het opruimen en ik heb een pin gevonden van Gryffindor. Wil iemand die misschien hebben? Ik hoef er niets voor hoor, dan stuur ik 'm gratis naar diegene op! Hij ziet er ongeveer zo uit:

Ik zit eindelijk aan het einde van het laatste boek en ik voel mij zo emotioneel! Ben begin vorig jaar begonnen met boek 1. Was zo veel kleine details vergeten, moest bijna huilen toen Percy mee kwam vechten tijdens the battle of hogwarts en de huiselfen (Kreacher) ook!
Heel het gedachteproces van Harry en de realisatie dat hij ook moet sterven is zo goed beschreven. Die laatste paar hoofdstukken zijn zo goed, heel het verhaal van Snape, Harry en Dumbledore die alles afsluiten, de spanning van het laatste gevecht. Echt kippenvel.

24 likes

Ik wil nu naar huis en Harry Potter lezen. :sweat_smile:
Maar inderdaad, zo geweldig goed beschreven :heart:

3 likes

I open at the close. :cry:

3 likes