Oh ja Alan Rickman heeft waarschijnlijk veel invloed. Heb even foto’s opgezocht van toen hij jong was en nu heb ik al een heel time turner verhaal in mijn hoofd.
Oh god ik heb weleens fanfictions met Hermione/Snape gelezen hahaha. Wel post-Hogwarts, want anders vind ik het gewoon ranzig Meer dat ze dan beiden docent zijn oid
Sorry als deze tip al eens is geweest, maar de Vierkanten Ogenshow (podcast) heeft per boek een aflevering! Ik hou zelf erg van Nederlandse podcasts en ze zijn echt precies lang genoeg om de diepte in te gaan.
Harry Potter vind ik zo lekker herfstig en winters, dus perfecte ontdekking nu haha
Ik ook! Ze staan weer op prime dus kan nu lekker in mijn bed kijken. Heb de dvd’s wel, maar ja geen tv in slaapkamer
Zijn ze op prime gratis of moet je dan ook nog los betalen voor de films?
Ze zijn sinds kort weer gratis!
Ahhhh yes!!! Thanks
Echt!! Omg ik had er een prime account voor afgesloten en toen moest je bij betalen dus toen had ik ze gehuurd via Pathé thuis en nu staan ze dus weer op prime (net nu m’n abo is afgelopen ofcourse)
Hahaha, en de prijs voor beste man gaat naar die van jou!
Oooh en en en? Was dat het?
Waar vind ik er zo een?
Man opsluiten in de trapkast en nooit meer vrij laten! Heeeeerlijk
Oh mennn ik ben echt weer compleet HOOKED met fanfics. Op m’n 26e. Hoe dan
Maar goed nu heb ik er een van 188 hoofdstukken uit en ben in zak en as
Even opgezocht: dat zijn 2 order of the phoenix boeken , respect voor de schrijver. Wauw.
Haha ik ga ook altijd met periodes door zo’n fanfiction verslaving heen. Welke heb je gelezen, heb wel weer zin om aan een fanfic te beginnen
Haha “all the young dudes”. Ik twijfelde heel lang om die te lezen, want de tag “wolfstar” heb ik niet zoveel mee. Of eigenlijk niks
Maar ik heb een zwak voor de Marauders (periode) en in t speciaal toch wel voor Remus haha. En deze werd zo vaak aangeraden en genoemd dat ik toch maar ben gaan lezen.
En ik vond het echt goed geschreven. De details, er is echt zooo over nagedacht. Alle pranks die ze uithalen. De personages zijn goed uitgediept etc. En de zogenaamd “wolfstar” was niet super eh, expliciet geschreven vond ik zelf haha. Je kon er omheen/overheen scrollen of lezen en toch het goeie van het verhaal mee krijgen. Ja ik heb echt ziek veel uren gelezen afgelopen week haha.
M’n man heeft het opgegeven met me geloof ik
Maar goed te lezen dat ik niet de enige volwassene ben die af en toe een fanfic meepakt
Ik kan: “Of Marauders and Monsters” ook aanraden als je van LANGE fanfics houdt. Maar die is nog lang niet af.
Mocht je nog aanraders hebben …
Oh mijn god All the young dudes. Ik ben daar in twee dagen vorige kerstvakantie doorheen geracet en heb echt zitten janken af en toe
Omg ja
Ik vervloek haar op dit moment ZO INTENS hard dat ze niet verder is gegaan. HIJ WAS TOCH NOG NIET DOOD? Er had nog 3-4jr geschreven kunnen worden. Ugh.
Oké wel tof dat iemand hier dit gewoon kent
Ik was op tiktok op een gegeven moment in een ATYD fuik beland, dat ze sfeerfilmpjes maakten en heb echt alle aanrader gelezen. Het nam echt weer even m’n leven over haha.
HAHAHA dit is exact mijn leven afgelopen week. Elke vrije minuut lezen. Op stage - eh. Iets te laat naar bed. Zaterdag er aan besteed
Edit: zo goed te weten dat ik niet gek ben (“just as sane as you are”)