Harry Potter

Thanks! Ik heb de eerste hoofdstukken gelezen. Daar gaat mijn avond, of eerder weekend I guess :joy:

Ik lees/las zelf altijd veel Hermione/Draco. Laatste die ik heb gelezen was Manacled, geĆÆnspireerd op Handmaid’s Talen. In het begin wist ik niet of ik het verder wilde lezen omdat het gewoon vrij heftig is, maar uiteindelijk was het toch een mooi verhaal!
Ik sorteer meestal op het aantal reviews/Kudos en zoek dan wat uit haha. Toen ik echt nog heel veel fanfiction las wist ik op een gegeven moment gewoon niet goed meer wat nou canon was en wat niet :joy:

1 like

Biecht; ik heb nog nooit fanfictie gelezen! Ben nu wel benieuwd nav jullie Posts, waar kun je dat vinden en wat zijn aanraders om mee te beginnen haha

2 likes

Pandora heeft nieuwe bedels aan de Harry Potter collectie toegevoegd :heart_eyes:

2 likes

Heeeel benieuwd wat je er van vindt haha! Keep me posted :nerd_face:

Hahaha same, ben 27 en er ook dol op. Maar ik schrijf ook HP fanfiction haha

1 like

OOH waaaar? :sunglasses:

2 likes

Heb deze vandaag gekregen :heart_eyes:

17 likes

Tbh weet ik ook niet waar het vandaan komt? Het is zo’n ā€œshipā€ toch… van 2 namen? Maar… waarom dan wolfstar? :sweat_smile:

Ooh wauw zo komen ze aan die ā€œstarā€. Mennn ingewikkeld ā€œshipā€ dit hoor :joy::joy:
Eerder eh, moonpad of padmoon of whatever.
Naja dit bekt wel lekker :stuck_out_tongue_winking_eye:

Net Harry Potter and The Goblet of Fire uitgelezen en de tranen liepen me over de wangen bij de laatste paar hoofdstukken, haha. Denk dat het een combinatie is van ongesteld moeten worden en jeugd sentiment. Ik hield ā€˜t niet meer droog bij de dood van Cedric en toen de echo van Harry’s ouders uit Voldermort’s toverstok kwam :sob: Het is jƔƔƔren geleden dat ik de boeken herlezen heb en nu is het wachten op de volgende geĆÆllustreerde editie.

9 likes

Ik schrijf het samen met een vriendin! Maar op een forum, dus helaas niet te lezen - dat vind ik toch een beetje eng nog haha

1 like

Aaah nou mochten jullie ooit wel het ergens posten/publiceren, ben ik benieuwd :sunglasses:

1 like

Zal ik doen haha! Ik moet zeggen dat ik deze ook wel echt geslaagd vind, het speelt zich af in het tijdperk van de Marauders :relaxed:

1 like

Dank voor het tippen van de podcast, zo leuk om zoveel achtergrondinfo te krijgenšŸ˜

1 like

Aaaaah don’t do this :crazy_face:! Nu word ik nog nieuwsgieriger haha

1 like

Haha sorry! Wat voor fanfiction lees jij graag?

Ik ben Harry Potter aan het herlezen maar ik kan er niks aan doen vanaf deel vijf vind ik het echt een stront irritant ventje. Gelukkig zijn er genoeg andere leuke personages die dat leed verzachten. Meer die dit herkennen? Of is dit vloeken in de kerk.

8 likes

Hahaha bedankt he, ik las dit eergisteren en ben inmiddels bij hoofdstuk 28 :grimacing: Eerste fanfic ooit die ik lees, maar inderdaad echt goed geschreven en heel fijn om nieuwe content uit het hp universe te hebben ineens. Werd 100% uitgelachen door m’n vriend maar I’ll take it

1 like

Waar lees je dat?

Ik heb 'm hier gevonden: https://archiveofourown.org/works/10057010/chapters/22409387

3 likes