Harry Potter

Tbh weet ik ook niet waar het vandaan komt? Het is zo’n “ship” toch… van 2 namen? Maar… waarom dan wolfstar? :sweat_smile:

Ooh wauw zo komen ze aan die “star”. Mennn ingewikkeld “ship” dit hoor :joy::joy:
Eerder eh, moonpad of padmoon of whatever.
Naja dit bekt wel lekker :stuck_out_tongue_winking_eye:

Net Harry Potter and The Goblet of Fire uitgelezen en de tranen liepen me over de wangen bij de laatste paar hoofdstukken, haha. Denk dat het een combinatie is van ongesteld moeten worden en jeugd sentiment. Ik hield ‘t niet meer droog bij de dood van Cedric en toen de echo van Harry’s ouders uit Voldermort’s toverstok kwam :sob: Het is jáááren geleden dat ik de boeken herlezen heb en nu is het wachten op de volgende geïllustreerde editie.

9 likes

Ik schrijf het samen met een vriendin! Maar op een forum, dus helaas niet te lezen - dat vind ik toch een beetje eng nog haha

1 like

Aaah nou mochten jullie ooit wel het ergens posten/publiceren, ben ik benieuwd :sunglasses:

1 like

Zal ik doen haha! Ik moet zeggen dat ik deze ook wel echt geslaagd vind, het speelt zich af in het tijdperk van de Marauders :relaxed:

1 like

Dank voor het tippen van de podcast, zo leuk om zoveel achtergrondinfo te krijgen😍

1 like

Aaaaah don’t do this :crazy_face:! Nu word ik nog nieuwsgieriger haha

1 like

Haha sorry! Wat voor fanfiction lees jij graag?

Ik ben Harry Potter aan het herlezen maar ik kan er niks aan doen vanaf deel vijf vind ik het echt een stront irritant ventje. Gelukkig zijn er genoeg andere leuke personages die dat leed verzachten. Meer die dit herkennen? Of is dit vloeken in de kerk.

8 likes

Hahaha bedankt he, ik las dit eergisteren en ben inmiddels bij hoofdstuk 28 :grimacing: Eerste fanfic ooit die ik lees, maar inderdaad echt goed geschreven en heel fijn om nieuwe content uit het hp universe te hebben ineens. Werd 100% uitgelachen door m’n vriend maar I’ll take it

1 like

Waar lees je dat?

Ik heb 'm hier gevonden: https://archiveofourown.org/works/10057010/chapters/22409387

3 likes

Archive of our own inderdaad, die @Vesta noemt!

Yes ik! No shame in my HP game

1 like

Yep ik ook een plank vol! Zelfs de toverstaf van Bellatrix ligt erbij :innocent: en een klein zwart keteltje.

1 like

O nee nu wil ik die editie ook hebben 🥲
(Je bent dus zeker niet de enige nee haha)

Super tof! Ik heb hem op mijn verjaardag/sinterklaas lijstje gezet :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Hahahaha your welcomeee!
Ik zit nog steeds in de zo bekende ATYD Fuik as we speak :joy:

1 like

Haha ik heb een vernoeming er dus nooit door gekregen. Maar, wie weet. Bij een volgende. Nieuwe rondes nieuwe kansen :joy::heart: