Aaaaah don’t do this
! Nu word ik nog nieuwsgieriger haha
Haha sorry! Wat voor fanfiction lees jij graag?
Ik ben Harry Potter aan het herlezen maar ik kan er niks aan doen vanaf deel vijf vind ik het echt een stront irritant ventje. Gelukkig zijn er genoeg andere leuke personages die dat leed verzachten. Meer die dit herkennen? Of is dit vloeken in de kerk.
Hahaha bedankt he, ik las dit eergisteren en ben inmiddels bij hoofdstuk 28
Eerste fanfic ooit die ik lees, maar inderdaad echt goed geschreven en heel fijn om nieuwe content uit het hp universe te hebben ineens. Werd 100% uitgelachen door m’n vriend maar I’ll take it
Waar lees je dat?
Yes ik! No shame in my HP game
Yep ik ook een plank vol! Zelfs de toverstaf van Bellatrix ligt erbij
en een klein zwart keteltje.
O nee nu wil ik die editie ook hebben 🥲
(Je bent dus zeker niet de enige nee haha)
Super tof! Ik heb hem op mijn verjaardag/sinterklaas lijstje gezet 
Hahahaha your welcomeee!
Ik zit nog steeds in de zo bekende ATYD Fuik as we speak 
Haha ik heb een vernoeming er dus nooit door gekregen. Maar, wie weet. Bij een volgende. Nieuwe rondes nieuwe kansen 

Ik heb ook verschillende edities, maar weiger dat verder uit te breiden sinds JK als TERF uit de kast is gekomen. Heb nu dus een half affe plank 
Misschien kun je ze ergens tweedehands kopen?
Ik heb trouwens wel m’n bedrijf vernoemd naar een spreuk 
Maar omdat die allemaal Latijns zijn zegmaar, valt het mensen soms niet meteen op. Soms vragen mensen: waarom heet het ….
En dan leg ik het uit haha
HAhahaha ik denk dat iedereen hem dan een strontirritant ventje vindt. 500 pagina’s vol in de slachtofferrol zitten en iedereen de schuld geven voor alles
Die van minalima is idd echt prachtig. Ik heb ook the little mermaid van minlima ook al zo mooi🥰
En over meerde edities. Ik heb 2 harry potter planken. Ook met funko pops, snoep en toverstaffen
Geen vloeken in de kerk hoor, ik heb dat ook! Herlees regelmatig en door boek 1-4 vlieg ik dan heen, 5 gaat al wat langzamer en dan ben ik bezig in 6 (zoals nu) en dan leg ik die toch regelmatig weg, pak er wat anders bij (zoals die fanfic die in dit topic werd gedeeld), etc. En uiteindelijk vergeet ik dan weer waar ik was gebleven en begin ik maar weer opnieuw in 1 
Deel zes vind ik ook het allersaaiste boek. Het gaat bijna alleen maar over verliefde pubers en hun drama.