Archive of our own inderdaad, die @Vesta noemt!
Yes ik! No shame in my HP game
Yep ik ook een plank vol! Zelfs de toverstaf van Bellatrix ligt erbij en een klein zwart keteltje.
O nee nu wil ik die editie ook hebben 🥲
(Je bent dus zeker niet de enige nee haha)
Super tof! Ik heb hem op mijn verjaardag/sinterklaas lijstje gezet
Hahahaha your welcomeee!
Ik zit nog steeds in de zo bekende ATYD Fuik as we speak
Haha ik heb een vernoeming er dus nooit door gekregen. Maar, wie weet. Bij een volgende. Nieuwe rondes nieuwe kansen
Ik heb ook verschillende edities, maar weiger dat verder uit te breiden sinds JK als TERF uit de kast is gekomen. Heb nu dus een half affe plank
Misschien kun je ze ergens tweedehands kopen?
Ik heb trouwens wel m’n bedrijf vernoemd naar een spreuk
Maar omdat die allemaal Latijns zijn zegmaar, valt het mensen soms niet meteen op. Soms vragen mensen: waarom heet het ….
En dan leg ik het uit haha
HAhahaha ik denk dat iedereen hem dan een strontirritant ventje vindt. 500 pagina’s vol in de slachtofferrol zitten en iedereen de schuld geven voor alles
Die van minalima is idd echt prachtig. Ik heb ook the little mermaid van minlima ook al zo mooi🥰
En over meerde edities. Ik heb 2 harry potter planken. Ook met funko pops, snoep en toverstaffen
Geen vloeken in de kerk hoor, ik heb dat ook! Herlees regelmatig en door boek 1-4 vlieg ik dan heen, 5 gaat al wat langzamer en dan ben ik bezig in 6 (zoals nu) en dan leg ik die toch regelmatig weg, pak er wat anders bij (zoals die fanfic die in dit topic werd gedeeld), etc. En uiteindelijk vergeet ik dan weer waar ik was gebleven en begin ik maar weer opnieuw in 1
Deel zes vind ik ook het allersaaiste boek. Het gaat bijna alleen maar over verliefde pubers en hun drama.
Echt? Boek 6 is juist mijn lievelings. Al die privé lessen met perkamentus en eindelijk eens goed de diepte in. De gruzielementen, dit is het boek waar het voor mij op zn plaats viel.
Oh die stukken vind ik heel boeiend! Maar al dat relatiegedoe had van mij niet gehoeven.
Die geïllustreerd en edities zijn echt zo leuk, maar ik zou ze het liefst in het Nederlands willen maar volgens mij bestaan deze niet. Iemand enig idee of deze ooit nog gaan komen? Zou het zo leuk vinden om m’n zoontje er uit voor te kunnen lezen
En @Maestoso ja precies dat. Al dat geklaag en gezeur. En gelukkig dat jij het ook herkend, Vesta. Deel 6 vond ik volgens mij ook vrij traag en deel 7 is wel weer leuk. Denk dat ik deel 1-4 het beste vind.
Ik heb ‘all the young dudes’ als epub gedownload en op mijn ereader gezet maar ik kan hem daarop niet openen (krijg een foutmelding )
Iemand een tip waar ik hem wel als epub kan downloaden die werkt? Slide ajb in mijn DM
Pfoe, ik heb dit in vier dagen gelezen, janken dat het klaar is nu Ik ben helemaal geen Wolfstar-fan maar dit was echt goed geschreven!