Haha ik zei het toch
Echt, ik haat het dat ze niet gewoon door is gegaan naar het bittere einde toe. Gewoon hoe ze elkaar eindelijk gevonden hebben, daar hadden echt nog wel 10, 20,30 idc, 50 hoofdstukken na gemogen van mij haha
Haha ik zei het toch
Echt, ik haat het dat ze niet gewoon door is gegaan naar het bittere einde toe. Gewoon hoe ze elkaar eindelijk gevonden hebben, daar hadden echt nog wel 10, 20,30 idc, 50 hoofdstukken na gemogen van mij haha
Ik herken dat ook wel, maar heb tegenwoordig eigenlijk minder frustraties sinds ik ooit een video heb gezien die liet zien dat het ook wel logisch is. Het kwam neer op: Hij maakt traumatische ervaring op traumatische ervaring mee, krijgt een klein gesprekje met Dumbledore moet de therapie voorstellen en wordt dan weer naar zijn oom en tante gestuurd waar hij sinds geboorte ernstig is verwaarloosd en weken zijn hele persoonlijkheid en leven moet verbergen.
Ik zou denk ik ook wel een grumpy depressed bitch zijn die af en toe onredelijk dingen op mensen afreageert. Het is alleen niet het leukste pov om van te lezen haha
@Ophelia helemaal niet gek hoor haha! Ik vind dat alle edities die jij hebt nog echt wat toevoegen! Illustrated en Mina lima zijn allebei zo mooi!
Ik heb zelf een Nederlandse set (al staat mijne bij mn vader en die van vriend in de boekenkast), een engelse set die samen het kasteel op de achterkant vormt, een ravenclaw editie van het eerste boek, de 4 illustrated versies in special edition, het eerste boek vd fabeldieren film, de 3 library boekjes en het ‘8e’ deel En dan nog veel accessoires zoals een toverstaf, chocoladekikker, funkopop. En wil nog de mina lima editie haha
En voeg daar aan toe dat ie een levende antenne is voor alles wat nosy noseless voelt en doet vanaf dan zo ongeveer haha. En er oorlog is. Oorlog is altijd kut. Zeker als jij min of meer de hoofdpersoon bent haha
Dat is ook zeker een goed punt idd. Dan is het ook wel logisch maar het leest niet zo leuk. En ik denk dat ik Harry Potter miss ook gewoon niet het leukste personage vind. Van alle boeken dan. Ik vind Loena Leeflang, Hermelien, Dobby, en Marcel zo leuk. En Sneep vind ik ook een leuk maar apart personage. En in deel vijf zijn die anderen er wel maar dan is Harry zo aanwezig op een nare manier. Maar goed deel zes en zeven is het wel weer beter omdat er ook eindelijk wat uitleg komt. In dat opzicht was ik wellicht in deel drie ofzo al ontploft, want er is wel erg weinig wat aan hem verteld word.
Ik was al wel echt oud hoor voordat ik Harry Potter voor het eerst las. Echt al in de twintig. Misschien speelt dat ook een rol.
Dit. Sowieso Haha. Die uitbarsting die hij heeft op een gegeven moment, eind 5 dacht ik? Zo terecht.
“Als je me te lijf zou gaan, en ik weet dat je dat graag wil, moet ik het wel echt verdiend hebben.”
Ja. ja inderdaad. Dat heb je verdiend vriend.
En die uitbarsting had veel beter verfilmd moeten worden haha.
Maar ik was toch zelf ook een hoopje ellende toen Sirius weg was, en de status van mijn deel 5 zegt genoeg haha.
Heb je met je boek gegooid? Snap ik zeker want dat was ook echt een heel stom en rottig stuk.
Nee hahaha, althans, niet dat ik me kan heugen
Ze vallen na ongeveer 15x lezen (op het strand, voornamelijk) gewoon uit elkaar …
Nu heb ik een EBook. Maar ik weiger deze weg te gooien
Ik ben ook net terug begonnen met alle delen te lezen. Nu nog bezig in boek 1 en ik waan me weer helemaal terug mijn 11 jarige ik die s avonds in bed Harry Potter las. Heel leuk dat ik nog weet/voel welke emoties ik toen had.
Ik vind het wel jammer dat de personages in mijn hoofd helemaal vertekend zijn door de films. Toppers zoals Sneep zijn er ongetwijfeld beter op geworden dan hoe ze oorspronkelijk in mijn hoofd zaten, maar bvb Ginny vind ik in de films echt geen fijn personage en in de boeken wel.
Haha dat kan ook nog natuurlijk! Zou die boeken niet weggooien nee want het is zo tof om te zien dat je ze zo vaak hebt gelezen. En hardcover lijkt er soms ook minder goed tegen te kunnen.
Voor wie nog een lijstje wilde (@Feather, @Mazikeen), ik heb dus wel een heel specifieke voorkeur
Ik kom wel weer terug als ik nog meer heb haha
Grant nu al uit, veels te kort haha
I knooow .
Ja hij is echt goed neergezet, gewoon een personage ansich!
Weet niet of het een bekende serie is hier, maar in het kader van fanfics wil ik boy with a scar - dirgewithoutmusic - Harry Potter - J. K. Rowling [Archive of Our Own] heel graag aanraden. Het zijn verschillende what-if scenario’s (per verhaal staat welke what if het is) en ik heb bij een aantal zo keihard zitten janken en ben echt fan. Ze zijn niet allemaal geweldig, maar over 't algemeen vind ik het wel echt een aanrader!
Ik krijg helemaal zin om fanfics te lezen door jouw bericht! Als je er 1 zou kunnen aanraden, welke? De eerste (Wolf Wolf?)?
En lees je nog andere koppels? Ik lees alleen Drarry, maar heb de meest populaire gelezen ondertussen.
@Insouciance oh klinkt interessant! Ik ga eentje proberen denk ik! Nog nooit van gehoord.
Ik vind Tea and Biscuits - Chapter 1 - fairylightinthenight - Harry Potter - J. K. Rowling [Archive of Our Own] ook leuk! Ik vind Fred/Hermione (Fremione haha) een heel leuk ship en lees graag fix-its (waarbij Fred niet doodgaat). Deze was gewoon happy feelgood!
Waaauw dankjewel
Als je toch gaat, dan ATYD !
Nou ik ben zo fan dat mn dochter de zelfde verjaardag heeft als Harry en JK
Ik kom langzaam weer een beetje uit mijn ATYD hol gekropen. Heb hem nog niet uit, maar zit nu in de laatste 20 hoofdstukken en omdat je - ongeveer - weet wat er aan zit te komen wil ik niet meer verder lezen Waar ik eerst elke vrije minuut m’n telefoon erbij pakte, lees ik nu max. 1 hoofdstuk per dag. Ik wil niet dat James en Lily dood gaan