Harry Potter

Ja eigenlijk sterven ze allemaal een beetje die dag… van verdriet / eenzaamheid / bedrog etc.
Overigens, als je zo door leest dan kom je op Halloween misschien bij dat hoofdstuk; lekker op de dag zelf :see_no_evil:

—-
Ik zat met denken, dat het eigenlijk best gek is dat Harry nooit (eerder dan boek 7) naar dat graf is geweest toch :sweat_smile:?
Dat had toch in een zomer of kerstvakantie wel gekund? Sowieso is er altijd HET Halloween feest enzo, maar je leest nergens dat ie er dan ook bij stilstaat dat dat ook DE dag is dat zijn leven voorgoed veranderde.

1 like

Ik had dit ook heel erg maar het valt echt reuze mee, ik dacht dat het echt enorm lang en pijnlijk beschreven zou zijn en dat hield me op een gegeven moment zo tegen maar ze trekken de pleister er heel snel af!

2 likes

Haha ja beter dan mijn proces. Ik was ineens bij 185 ofzo toen ik er achter kwam dat er nog maar 3 hoofdstukken waren. Ik ging kapot :joy::+1:t3:

Je weet iig dat het bijna ten einde is :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha ja dit had ik dus ook! Ik las de pdf dus totaal niet door hoeveel pagina’s ik nog te gaan had.

Heb de kerst special van Atyd nu ook gelezen, ga vanavond beginnen aan die andere, derde.

1 like

Ik heb Atyd ook net uit! Zo goed maar zo sad. Moet de extra hoofdstukken wel nog lezen dus ik heb in ieder geval nog iets om naar uit te kijken (:

2 likes

Bedankt voor de ATYD tip, het is heel verslavend (en heb 0 tijd met gezin en studie, dus doe er lekker de hele winter over denk ik). Maar had niemand er last van dat Lupin zo anders geportretteerd wordt dan in de boeken/canon? Wat rowling altijd over hem schreef is dat hij zo rustig en vriendelijk was (ook als kind) en daarom kan ik deze Lupin niet echt als dé Lupin zien. Of wordt dat nog anders?

Wordt wel anders nog, ik vond het wel werken!

1 like

Ik heb hem inmiddels ook uitgelezen vanmorgen. Net als dat je na een lange serie soms zo’n leegte voelt, heb ik dat nu ook een beetje :joy: Bedankt voor de tip :heart_eyes:

@Hallows Ik had hetzelfde, maar uiteindelijk past het juist heel mooi in het verhaal vond ik!

3 likes

Jaa Manacled, Isolation en Breathmints and Battlescars heb ik gelezen haha. Ik ga die All The Young Dudes ook eens opzoeken.

1 like

Ik vind het gewoon echt geweldig dat jullie nu allemaal ook ATYD lezen haha! En ik hier eh, 3 weken (?) geleden denken: ja ga ik zou zeggen als 27 jarige dat ik hooked ben aan een fanfic? Jep :joy::raised_hands:t3:

@Keerbeer ja die leegte. Vraag maar aan @Insouciance dat je daarna nog lekker de ARYD fuik in kan duiken en verslingerd op TikTok eindigt :joy:

6 likes

Ik lees ook ATYD! Mijn eerste Wolfstar fic, heb deze nacht tot 1u gelezen.
Ik moest er even inkomen, maar het is zo goed geschreven! Dit gaat voor mij vanaf nu het echte verhaal zijn :joy: zit rond hoofdstuk 100, maar ik ga er te snel door. Fijn dat de hoofdstukken relatief kort zijn! Op de trein lezen, even snel op het werk. Echt heerlijk!

2 likes

Haha herkenbaar! Ik zag toen zo een TikTok ook dat ze beter dit hadden kunnen schrijven als “proloog” achtig iets dan Cursed Child als “epiloog” achtig iets.

Maar dat iemand toen reageerde in de trant van:
“maar MsKingsBean89 kan wel Cursed Child schrijven (of beter) maar JKR nooit ATYD” :joy::raised_hands:t3:

En herkenbaar: even snel een hoofdstukje tussendoor op werk haha

7 likes

Cursed Child bestaat voor mij niet. Heb het 1x gelezen en alles leek op te bouwen naar Scorpius en die zoon van Harry maar dan niets??? Leven fanfic!

Ik heb geen TikTok maar ben nu wel benieuwd naar al die filmpjes!

4 likes

Haha ik moet iedere keer weer lachen als ik deze meme voorbij zie komen 🥲

15 likes

Le Creuset gaat een Harry Potter lijn uitbrengen!
Zooo gaaf!
https://www.lecreuset.nl/nl_NL/le-creuset-x-harry-potter/cap0098.html?utm_source=organic&utm_medium=lib&utm_campaign=harry-potter-1-11-2021

11 likes

Omfg give me all

1 like

Wel jammer van de lege rekening erna

1 like

Ja ik was al in een hoekje aan het huilen. Die mokken en schotels zijn zo leuk maar stel dat je er een stuk laat vallen :scream:

Dan jank je nog even wat harder :sob::sob:

1 like

Die gebakschoteltjes!! :heart_eyes: