Neeeee wizards unite stopt. Even huilen brb.
Ik hoorde wel al wat geruchten ja. Ze kunnen hem beter maar meteen stoppen, waarom zou ik deze maanden er nog aan verspillen dan. Nou heb ik maar de pikmin app geïnstalleerd.
Ik wil alle pagina’s op goud en lvl 60 nog halen en dat zou nog moeten lukken dus ik speel nog wel door.
Wat is pikmin?
Ja ik wil het verhaal nog wel weten maar alles goud gaat me nooit meer lukken haha.
Pikmin is gisteren uitgekomen, ook van Niantic. Dmv lopen wandel je planten uit (pikmin mannetjes), en je verzamelt nectar die je aan de pikmin kunt voeren. Dat levert weer bloemblaadjes op waardoor je tijdens het lopen bloemen kan planten. Vind het een beetje vaag nog maar wel grappig haha. Het lijkt wel meer op Pokémon go dan op wizards United.
Ik hoef er nog maar 1 naar goud en ben lvl 58 dus moet lukken.
Ga pikmin Downloaden, kijken of ik het iets vind!
Oeh wat veel goud had je dan al! Succes, hoop dat het je nog gaat lukken!
Ik zag dat we het hadden over fanfics, dus ik dacht, ik deel ook eens wat.
De meeste hiervan zijn op ao3 te vinden, of fanfiction.net
ShayaLonnie - the Debt of Time (Hermione/Sirius, timetravel, au)
LJ Summers - Brilliant Magic (Hermione / Fred / George triad, geen incest, Hermione is een Slytherin
Colubrina - The Green Girl (Hermione, Slytherin AU)
ShanaStoryteller - survival is a talent (harry/draco, au)
cocoartist - abberation
En dan heb ik ook nog wat algemene authors die ik kan aanraden
FloreatCastellum (Canon, but better)
Lomonaaeren (Heel veel goede AU’s)
Melindaleo (Canon, but better)
Canimal
White Squirrel
BrilliantLady
Vichan
Seekeronthepath
suitesamba
Calebski
SableUnstable
Seselt
Succes met lezen!
Ik zit weer in mijn HP fase en sinds de vorige keer ben ik zo veel emotioneler bij bepaalde scenes dan normaal. Vind de hele situatie rond zijn ouders en Sirius zo hartverscheurend, dit keer meer dan normaal😥
Als ik niet helemaal warm vanbinnen ben van nostalgie zit ik te huilen hahaha
Fanfiction aanrader! Ik vond dit boek denk ik nog beter dan All The Young Dudes
https://archiveofourown.org/works/4475078/chapters/10171775#workskin
Het verhaal begint post-war wanneer Hermoine tijdens een ongeluk teruggestuurd wordt naar einde boek 5, ze moet alles nog een keer meemaken, ze wilt zo veel mogelijk levens redden maar het is heel gevaarlijk om met tijd te spelen. Echt een aanrader en ook #fremoine
Bedoel je dan, dat Sirius zo af zet tegen zijn ouders (verstoten wordt eigenlijk, vlucht naar de Potters. In een nest van dooddoeners als Griffoendor, broertje kwijt raken enzovoorts) of dat die hele Marauders club zo wreed uit elkaar gerukt wordt.
Ik kan beide niet aan
Het idee dat je ouders en familie in feite achter een massa moordenaar staan en jij je daar tegen op zeg. Je het waarschijnlijk nooit goed kan doen voor je ouders, het is eigenlijk een vorm van kindermishandeling.
Maar dat James (& Lilly) zo jong sterven (21 hè ), en een kind achter laten. En die vriendschap tussen die twee vernietigd wordt omdat ze hun vertrouwen in de verkeerde stoppen. Het is echt zo tweede wereld oorlog verraad achtig. En dat Remus dan alleen achter blijft, er van uit gaande dat iedereen hem verraden heeft eigenlijk, of dood is. Ja shit daar moet je niet te lang bij stil staan toch
Dit dus allemaal ja, niet te doen hahah
Is er zeker niet als epub bestand? Vond dat zo prettig aan Atyd want ik haat lezen op mn telefoon.
Volgens mij kan je alles op AO3 als EPUB downloaden toch?
Ja? Dat wist ik niet. Ik had toen apart gezocht via Google.
Die heb ik niet. Maar bedankt voor de tip!
Bij mij werkte de engelse epub variant van ATYD niet (pdf ook niet trouwens). Had dan geen toestemming om die te openen.
Maar de vertaalde NL versie in epub deed het wel gewoon!
Heb je die vertaalde versie gelezen en wat vond je er van? Ik wou die lezen maar toen ik begon zag ik zoveel spelfouten/tikfouten dat het me gewoon teveel irriteerde. Ben dus weer afgehaakt
Ow ships ben er nog niet aan begonnen maar daar ga ik me dan ook aan ergeren denk ik
Jammer is dat altijd he. Ik weet ook niet of het later un het verhaal beter wordt. Heb alleen geen zin om de engelse versie te lezen, vind ik toch minder lekker weglezen altijd