Harry Potter

Maar misschien kan het alleen als je een account hebt? Geen idee!

Die heb ik niet. Maar bedankt voor de tip!

1 like

Bij mij werkte de engelse epub variant van ATYD niet (pdf ook niet trouwens). Had dan geen toestemming om die te openen.
Maar de vertaalde NL versie in epub deed het wel gewoon!

Heb je die vertaalde versie gelezen en wat vond je er van? Ik wou die lezen maar toen ik begon zag ik zoveel spelfouten/tikfouten dat het me gewoon teveel irriteerde. Ben dus weer afgehaakt

1 like

Ow ships ben er nog niet aan begonnen maar daar ga ik me dan ook aan ergeren denk ik :weary:

Jammer is dat altijd he. Ik weet ook niet of het later un het verhaal beter wordt. Heb alleen geen zin om de engelse versie te lezen, vind ik toch minder lekker weglezen altijd

Is ie wel af? Dacht uit m’n hoofd van niet namelijk :face_with_monocle:?

Is het gelukt om hem als EPUB te downloaden? Kan idd gewoon zonder account boven in bij downloaden, anders stuur ik hem ff!

Ja gelukt!

1 like

Leuk geschreven. Heb al een aantal hoofdstukken gelezen.

1 like

Op 01 01 2022 gaat er wat gebeuren op HBO met de originele cast. 20 jaar later.
Ben zo benieuwd!

8 likes

:scream: maar Snape dan? Niemand kan Alan Rickman vervangen

Wel heel jammer dat Alan Rickman er niet meer bij kan zijn. Maar lijkt me superleuk om de acteurs weer samen te zien, vooral Emma, Dan, Tom en Rupert!

Ah ja jammer ik dacht een serie ofzo. Lijkt me zo vet!

2 likes

Ik heb ergens ooit een keer opgevangen dat er een serie zou komen rondom Snape?
wacht, even rondje google’n

Edit: ook HBO dus HBO Max Allegedly Creating a 'Severus Snape' Prequel Series

1 like

Ik las ergens dat J.K. niet welkom is daar, weet alleen even niet waar ik het voorbij zag komen

1 like

Ik heb dat niet gelezen maar wel reacties als: ā€˜No Harry Potter without JKR!!’ en dat soort dingen… Dus dat zou het wel verklaren :’)

2 likes

Ik mag het hopen. Ja, ze heeft HP gecreƫerd, maar laten we haar alsjeblieft geen podium meer bieden. Optyfen met die TERF

3 likes

Jammer trouwens dat Maggy Smith er niet bij is (of overheen gelezen?)

Ik heb denk ik onder een steen geleefd… maar wat heeft zij dan gedaan dat ze niet mag komen?