Is ie wel af? Dacht uit m’n hoofd van niet namelijk ?
Is het gelukt om hem als EPUB te downloaden? Kan idd gewoon zonder account boven in bij downloaden, anders stuur ik hem ff!
Ja gelukt!
Leuk geschreven. Heb al een aantal hoofdstukken gelezen.
Op 01 01 2022 gaat er wat gebeuren op HBO met de originele cast. 20 jaar later.
Ben zo benieuwd!
maar Snape dan? Niemand kan Alan Rickman vervangen
Wel heel jammer dat Alan Rickman er niet meer bij kan zijn. Maar lijkt me superleuk om de acteurs weer samen te zien, vooral Emma, Dan, Tom en Rupert!
Ah ja jammer ik dacht een serie ofzo. Lijkt me zo vet!
Ik heb ergens ooit een keer opgevangen dat er een serie zou komen rondom Snape?
wacht, even rondje google’n
Edit: ook HBO dus HBO Max Allegedly Creating a 'Severus Snape' Prequel Series
Ik las ergens dat J.K. niet welkom is daar, weet alleen even niet waar ik het voorbij zag komen
Ik heb dat niet gelezen maar wel reacties als: ‘No Harry Potter without JKR!!’ en dat soort dingen… Dus dat zou het wel verklaren :’)
Ik mag het hopen. Ja, ze heeft HP gecreëerd, maar laten we haar alsjeblieft geen podium meer bieden. Optyfen met die TERF
Jammer trouwens dat Maggy Smith er niet bij is (of overheen gelezen?)
Ik heb denk ik onder een steen geleefd… maar wat heeft zij dan gedaan dat ze niet mag komen?
Ze zegt dat transvrouwen enkel transvrouwen zijn zodat ze in de wc cisvrouwen lastig kunnen vallen! En ze vind dat feminisme voor ECHTE vrouwen (haar worden, absoluut niet de mijne ) moet zijn en niet voor transvrouwen.
“Fast forward two weeks, and I’m skipping Zoom meetings to read this fan fiction.” -
Ik vind het zo bijzonder dat niemand weet wie MissKingsbean is haha
Misschien is het JK Rowling wel hehe (of is dit vloeken in de kerk gezien haar uitspraken en de focus die ook in het boek ligt op queer )
Hahahaa ja om te bewijzen dat ze heus wel PRO is
Er gaan de wildste verhalen dat het Taylor Swift is , omdat veel van haar nummers perfect passen bij de story line
Hahaha alsof zij daar tijd voor heeft tussen het opnemen van alle albums door Allicht dan eerder een fan.
(ik heb de fanfic nog niet gelezen maar adhv jullie enthousiaste reacties moet ik er toch is aan beginnen)
Hahaha ja weet ik veel
Het is trouwens best een “oude fi,”? Volgens mij 2017-2018 geschreven.
En er zijn dus echt mensen die ‘m hebben laten drukken in 3 boeken.
(Ja ik ben dan )