Ik hoop niet dat dit nu een mirror shattering moment wordt haha, maar ik ben begonnen in debt of time en vond het echt helemaal niks. Ben na 400 pagina’s ofzo afgehaakt.
Samenvatting
Ik vind de hermione/Sirius plotline heel problematisch, in het “heden” is het een man van 40 (?) die voor een 17-jarig meisje valt. Krijg er grooming/predator vibes van. Vervolgens reist zij terug in de tijd en verjongt haar lichaam, maar ze houdt wel de herinneringen en mentale leeftijd van iemand van 18 terwijl ze relaties krijgt met tienerjongens. Daar worden verder ook geen content warnings over gegeven waardoor je het gevoel krijgt dat de auteur dit allemaal maar normaal vindt. Ik krijg daar een heel nare bijsmaak van en kon het echt niet verder lezen. Op Goodreads staat een handjevol negatieve recensies waar ik me in kan vinden, maar verder is iedereen lyrisch en ik begrijp niet waarom.
Ik vind “Mia” ook onuitstaanbaar en de plotline waar ze ineens de zus van “Jamie” is en ze allemaal doen alsof dat volkomen normaal is gewoon heel vreemd. 
On a positive note, ATYD heb ik een tijdje geleden uitgelezen en die vond ik wel heel goed!