Harry Potter

5 likes

Deze trailer :star_struck::star_struck::star_struck:

Is er een of andere manier dat we in Nederland dit ook op 1 januari kunnen zien? Want nu kan ik ook geen account op hbo Max aanmaken :sob:

6 likes

Wait waarom kan dat niet?! Ik had dat wel bedacht namelijk :pleading_face::pleading_face:

1 like

Dit ziet er zoooo geweldig uit!

Volgens mij kun je alleen een account aanmaken als je allemaal stappen doorloopt en vpn gebruikt. HBO Max komt volgend jaar ergens pas in NL 🥲

Hopelijk is het ook uiteindelijk ergens anders te zien. Waarom ook op HBO? er zijn vast en zeker zooooveel Potter fans die dit willen zien en geen toegang hebben tot HBO.

1 like

Ik zit nu al te janken :laughing:

3 likes

Pffff gelukkig is m’n man vrij tussen kerst en oud&nieuw want er moet dus een VPN komen :cold_face:

2 likes

Ga ik dit toch volgende week eens goed uitzoeken! Las ergens dat ze denken over een oplossing voor de rest van de wereld en dat dat rond maart wel gelukt zou moeten zijn :weary:

Denk het eigenlijk niet! Omdat het echt van hbo max zelf is, Netflix series oid komen ook nooit op sbs :cry:

2 likes

Ohhh dat geeft hoop! :smiley:

1 like

Oke ik ben weer met een nieuwe fanfic begonnen. Dramoine deze keer; Season for setting Fires. Ben net bij hoofdstuk 2 en hij is super super donker. Weet dus ook nog niet precies hoe het allemaal gaat, maar het het is een AU verhaal dat begint bij book 7 als Hermoine gemarteld wordt in Malfoy manner.

Verder heb ik de afgelopen dagen vooral heel veel heel slechte, smerige finfic gelezen whaha! Allemaal Wolfstar en Drarry dus was wel toe aan wat anders.

Haha “smut” noemen ze dat toch😜

1 like

Haha ja, klopt!

Oké ik ben gefrustreerd want deze fic was blijkbaar nog niet af. En nu ben ik hooked. Heel frustrerend! Wordt gelukkig nog wel ge-update.

Dus nu ga ik maar weer aan een Wolfstar boek beginnen.

Phooee gisteren atyd uitgelezen. Val in een gat. Keek geen serie meer, weinig forum en alleen lezen. Zoek nu een nieuwe; wat zijn nog meer jullie ultieme aanraders?

3 likes

Ik heb 'm net uitgelezen, ik weet niet wat ik moet met m’n tijd nu

2 likes

The debt of time!

Al is de expliciete versie wel érg expliciet. Maar echt een supergoed verhaal. Wel even inkomen, maar daarna nachten doorlezen, gezin verwaarlozen en ziekmelden op het werk hoor :stuck_out_tongue:

2 likes

Top! Dat zoek ik haha. Ik lees nu steeds als ik borstvoeding geef en dat kan op momenten lang zijn, heerlijk m’n ereader erbij en niemand heeft haast haha.

2 likes

Ja 100% debt of time!!

1 like

Het is bijna kerstvakantie en dan ga ik debt of time lezen :sunglasses:
Ik heb zelfs 1 dag vrij terwijl de kinderen op het kdv zijn. Dus misschien lukt het me dit keer wel zonder werk en gezin te verwaarlozen :rofl:
@Golden

—-
En voor hen die in een gat vallen: TikTok geeft je nog enkele uren vermaak :heart::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ik weet dat het hier de laatste tijd veel over ATYD ging en ik vroeg me af of iemand de epub versie voor mij heeft? (In het Engels) Volgens mij bood iemand dat laatst al aan in dit topic maar ik kan het helaas niet terug vinden. Thanks!!

Die kan je hier downloaden: All the Young Dudes - Chapter 1 - MsKingBean89 - Harry Potter - J. K. Rowling [Archive of Our Own]
Rechts bovenin staat een knopje met download en kan je verschillende bestandsindelingen kiezen.

2 likes

Dankjewel!! :slight_smile:

1 like