Ik heb ook heel erg genoten, vond het echt fantastisch. Zo mooi waar ze mee eindigden! (Ik heb Peruaanse schoonzus dus ik weet ook niet voor NL’ers hoe ze 'm kunnen kijken trouwens).
Ja ik snap wel wat je bedoelt. Ik lees het nu nog omdat ik het opzich wel vermakelijk vind maar het duurde wel even en ik zit er minder in dan atyd.
Vooral dat ze opeens de zus is van James en echt een ‘nieuw’ gezin heeft en zich hier binnen no time mee kan conformeren vond ik wel wat ongeloofwaardig (wat nergens op slaat want je leest Harry Potter hahaha)
Lezen jullie die fiction dan op je laptop scherm? Heb een week vakantie dus dacht dat ik er maar eens aan moest beginnen… net de reünie gezien en heb zin in meer uit de Potter wereld
Ik heb atyd op m’n telefoon gelezen! Had m gewoon altijd openstaan als tabblad
Ik heb hem gedownload als epub en hem op de boeken app van mn telefoon en ipad gezet aangezien ik het tabblad niet per ongeluk wilde sluiten.
Ook net de special zitten kijken en was echt geweldig. En dat einde idd
Was alweer begonnen met de film pas geleden, maar ga morgen sowieso verder kijken. Zit er weer helemaal in
Ik ben ook net klaar met de special, vond m heel erg fijn inderdaad Vond het wel jammer dat jk erin zat maar waren gelukkig maar een paar hele korte stukjes. Ik kijk de films sowieso regelmatig maar nu gelijk weer extra zin in
Zo, echt hoor. Ik heb hem geprobeert te lezen en kon er gewoon niet doorheen komen, sorry voor de fans. Ik vond hem buiten het problematische om gewoon niet super goed geschreven en ik vind de karakters ook niet realistisch reageren op situaties of als “hunzelf” voelen. Vind Mia ook echt een typische Mary Sue.
Ik vind het wel heel leuk trouwens dat zo veel van jullie nu fanfics aan het lezen zijn! Ik lees het al heel lang (niet zo veel Harry Potter al heb ik recentelijk ATYD wel verslonden) maar had altijd het gevoel dat het een hele vreemde hobby was die ik beter niet kon delen ofzo. Echt tof dit.
Volgens mij waren het oude opnames met JK Rowling
En daarbij, ik vind het niet heel gek dat ze er in zit. Zonder haar was er überhaupt geen HP geweest. Wat niet wegneemt dat ze dingen gezegd heeft die echt niet okee zijn en ik snap ook dat mensen haar liever niet zien
Ja klopt, geloof dat er 2019 bijstond. En ik vind het ook niet perse gek inderdaad (al zijn er volgens mij ook genoeg films die op boeken gebaseerd zijn waarbij de auteur meer op de achtergrond blijft) maar ik kan haar echt niet meer los zien van de dingen die ze gezegd heeft en vind het daarom gewoon vrij arelaxed om haar te zien
Wauw wat was die special leuk echt genoten
Ik ben zo benieuwd! Ga hem vanavond lekker kijken 🧙♂️
Toen ik die rijen voor die boeken zag moest ook opeens denken dat ik volgens mij Goblet of Fire via de kruitvat heb gekocht toen? Is natuurlijk lang geleden dus geen idee of dat klopt, maar dat zou je nu niet meer zien op dag van uitgave een Engelstalige versie voor een boekenserie haha
Ja, ik heb de Goblet of Fire ook bij het kruidvat gekocht. In een klein dorpje zonder boekwinkel maar wel met een een kruidvat.
Echt elke keer dat ze in beeld kwam of genoemd werd was er een te veel, snap echt niet dat ze haar er niet gewoon helemaal uit hebben gelaten.
Maar verder vond ik het wel heel mooi, heb ook wel een paar traantjes gelaten hier en daar.
Wat was die special heerlijk! meteen zin om de films te gaan kijken.
Hoeeee kijken jullie de special? please slide into my DM
Zou iemand het ook aan mij willen laten weten?
Mijn boekhandel ging dan om 5 uur 's ochtends open… Ik stond dan voor de deur en de hele dag lezen tot ik er vierkante ogen van kreeg. Echt heerlijk