Harry Potter

Dit was altijd zo leuk ja :smiling_face_with_three_hearts: Ik hoop echt dat er ooit nog wat uitkomt dat dezelfde hype veroorzaakt als Harry Potter in die tijd deed.

Kan me nog herinneren dat het 7e deel uitkwam en ik toen met mijn ouders rond 0:30 door de stad liep en allemaal mensen zag met een speciaal tasje van het Engelse boek en ik was zoooo jaloers (las toen nog geen Engels, want te jong :disappointed_relieved:)

4 likes

Kan iemand mij ook een DM sturen met hoe de special te kijken?

1 like

Mij ook!

1 like

Mij ook! :slight_smile:

2 likes

Het lijkt me inmiddels duidelijk wie de info hierboven heeft dus graag die persoon zelf even een pb sturen om 50 dezelfde reacties te voorkomen.

6 likes

Dus toch, vind dat toch vrij bijzonder haha. Ik woonde ook in een dorp zonder boekhandel toen denk ik.

1 like

Ik heb net de special af en oooh dat einde. Heb zitten janken als een baby maar goed ik ben dan ook ongesteld.

3 likes

Ik vond de special wel leuk maar het einde echt super clichĂ© en voorspelbaar. De liefde van fans voor dat melodramatische ‘always’ heb ik sowieso nooit echt begrepen, vind het overrated.

Ik vond het wel leuk om de acteurs met elkaar te zien praten over de jaren dat ze hebben samengewerkt!

8 likes

Hahaha ja ik moest ook wel lachen om hoe erg dat al van mijlenver aan te zien komen was

1 like

Haha ik heb dat ook nooit zo begrepen. Heb andere scenes of quotes die me veel meer bij staan!

Maar (heb het ook net afgekeken) vond het wel een heel toffe special en terugblik. Gelukkig ben ik al de Harry Potter boeken aan het herlezen nu, anders had ik er sowieso zin in gehad haha

Ik heb de reĂŒnie net gekeken, leuk zeg! Lekker nostalgisch, en leuk om zoveel behind de scenes te zien. Ik wist helemaal niet dat de actrice die de moeder van Draco speelde ook al overleden is :frowning: Mooi dat ze ook aandacht besteedden aan de overleden acteurs.

5 likes

Welke zijn jouw favorie

Samenvatting

inmiddels ruim over de helft, Mia is nog met Remus maar niet lang meer schat in in.
Moeders Potter is net overleden.

Heel wat explicietere shots gehad inmiddels haHa en soms bekruipt me het idee dat ze nog een keer met z’n drieĂ«n in bed eindigen?! Remus Sirius Ăšn Mia?! Of voel ik hints die er niet zijn :cold_face:

1 like

Niet in bed technisch gezien

Oh stop it :rofl:

Corridor on the fifth floor

edit 13u later

Oké ja. Nee. What the actual fuck. Letterlijk.

Dat was de “pack sealing” :upside_down_face:

Ohh ik vind het altijd lastig om ze zo op te lepelen. Meestal heb ik tijdens het lezen dat ik denk: ja, dit raakt me.
Ik denk dat dit mijn favoriet is, vooral ook in relatie tot de Harry Potter boeken (wizarding world) en lezen ĂŒberhaupt:

afbeelding

Ik weet niet waarom maar deze maakte me vroeger al aan het lachen altijd, hij is zo treffend voor Ron:

Deze uiteraard:

En deze raakt me altijd omdat Dumbledore daar ineens heel erg kwetsbaar was en je echt zag hoeveel hij (stiekem) om Harry gaf (sowieso die hele scene :sob:):

afbeelding

5 likes

Ik kijk de reunion en denk alleen maar “damn Lucius Malfoy is :fire:”

19 likes

Ik heb te veel Harry Potter gelezen. Had vannacht een te dik dekbed waardoor ik het warm krijg en altijd heftig ga dromen. Droomde dus dat ik continue werd achtervolgd en aangevallen door allerlei mensen en ze waren dan in vermomming/hadden wisseldrank ingenomen. Ik betoverde ze in mijn droom ook echt zodat ze gedwongen hun ware gedaante moesten aannemen.
Klinkt leuk (jeuj zelf toveren), was het niet :sob::rofl:

3 likes

Ik oook! Ik ben met een reread begonnen in de kerstvakantie en ben nu bij boek 5, waar de lol er wel af is. Elke avond weer ben ik in m’n hoofd druk bezig met allerlei complotten, gevechten en oorlogen :joy:

Zo. Na 2wkn was dat DoT.
Wie trekt me uit dit zwarte gat haha

1 like