Nee is van iemand anders! Dit is 'm:
Thanks!
Ben heel benieuwd. Ik vond ATYD echt fantastisch. Daarna niets meer gelezen.
Ben nu op de helft van atyd. Wat geweldig zeg. Ben bang dat ik echt in een gat ga vallen hierna.
Heb afgelopen weekend ook deel 1 van MinaLima gekocht, prachtig!
Wil hierna wel weer ietslezenw at niet Harry Potter is. Maar vind die wereld zo mooi. Iemand een tip om te lezen als je gek bent van die magische wereld?
We hebben inmiddels een lijstje waar je na ATYD aan verder kan in het topic hahah
Ja, ik bedoel meer niet hp gerelateerd. Maar wel magisch en zo leuk als hp.
Misschien Percy Jackson? Is wel een kinderserie maar wel echt leuk en een uitgebreide wereld net als HP
De Artemis Fowl serie van Eoin Colfer vind ik ook heel erg leuk en vergelijkbaar met HP. Magisch, grappig en spannend.
The Earthsea Cycle van Ursula K. Le Guin!
Super bedankt! Ik heb ze opgeslagen en ga ze lezen
Ik las âI want to be goodâ, vanuit Sirius POV. Hij is sinds deze week af. Iets van 190 hoofdstukken.
Ja Wolfstar.
Weer een gat.
Dus als je nog een lange fic zoekt die af is:
Heb je âa Marauders planâ al gelezen? Vind je ook wel tof denk ik! Begint eind boek 3 als Sirius is ontsnapt en hoe het allemaal was gelopen als de volwassenen wel adequaat en verantwoordelijk hadden gereageerd haha, vanuit Sirius met ook Noble house of Black en speciale soorten magie. Heel liefdevol geschreven!
Thanks voor deze! Ik was aan t wachten tot ie af was en ondertussen vergeten haha, nu wel eerst dept of time uitlezen.
Andere mega aanrader:
Of Marauders and Monsters (Marauders vanuit Remus, meer canon dan atyd en heeel leuk en lief en grappig en mooi) maar alleen boek 1 (en jaar 1) is nu uit en ze upload nu elke week een hoofdstuk van deel 2.
Misschien heb ik deze tips trouwens wel gewoon via jou ooit van t forum gehaald hahaha maar dan hebben andere er weer iets aan!
Iemand hier al eens naar zoân HP concert geweest? Ik zit te kijken naar die in het Concertgebouw eind van de maand maar geen idee of het nou echt de moeite waard is.
Wat doe je me aan met al deze tips. Ik moet volgende week weer aan het werk
Jaaa van Pelludicity volg ik idd!! Die bovenste ga ik nu effe downloaden hihi.
En ik ga die ATYD vanuit Sirius nog lezen.
@anon22550354
Nou⊠voor werktijd. Na werktijd. In de paus. Op de wc. Onder werktijd
Hahaha en het zijn allemaal mega dikke ook
Have funnn
Ik ook was super!
Hahaha ik lees âm nu en heb dit al een paar keer gedacht
Edit: naja behalve albus hahaha. Die neemt zân verantwoordelijkheid zegmaar niet en dan wordt met de regel duidelijker
Tijdens het herlezen van de boeken kom je er wel weer achter dat er superveel belangrijke dingen of leuke details niet in de films voorkomen.
Wel begrijpelijk vanwege de lengte van de boeken en de films zijn fantastisch, maar af en toe denk ik nooo waarom hebben ze dit eruit gelaten. Ben bij boek 4 nu.
Ja ik had dit echt heel erg vanaf boek 4, ik was echt zo pissed dat ze de zwerkbal wedstrijd niet hebben gemaakt enige sport die ik ooit wilde zien krijg je dit
Ja klopt, ook echt ââonderdelenââ waardoor het verhaal zo dieper gaat en meer context geeft. Zo zat ik bij elke film het het hele gezin weer uitleg te geven wanneer er in de film ergens zonder aandacht aan voorbij gegaan werd haha