Zo herkenbaar haha! Ik heb alle Harry Potter films in de bioscoop gezien met een vriendin die de boeken niet had gelezen en hoeveel ik wel niet heb zitten fluisteren daar
Okay… ik wil ook de geïllustreerde versies van Jim Kay hebben. Order of the Phoenix komt in oktober uit! Zie ik net op de Insta van Bloomsbury.
wow wat een coole cover Vind het bijna jammer dat ik de special clothbound editions heb hierdoor haha
Mijn vriend leest nu voor het eerst (!!!) in zijn leven Harry Potter. Ik vind het zo schattig. Hij heeft deel 1 bijna uit, in drie dagen tijd. “Waarom heb ik dit niet eerder gelezen?” Ja jongen… waarom…
Luisterde vandaag weer eens een cd van Yentl en de Boer en moest toen wel even aan dit topic denken.
Ik heb net nog een fanfic uit: Isolation. https://m.fanfiction.net/s/6291747/1/ Gaat over Hermelien die op Zweinstein blijft als Ron en Harry Horcruxen gaan zoeken, en Draco wordt bij haar opgesloten. Aanrader! Er zitten wel wat expliciete seksscènes in.
Ahh ik heb net all the young dudes uit en zit nu echt in een dipje Vind het zo jammer dat het verhaal klaar is! Wat een heerlijk verhaal was dat zeg!
Maar ik lees dus dat er een extra hoofdstuk is? Dan heb ik die nog als een soort afsluiter
Ohhhhh
Ik na de overload aan Wolfstar/ Drarry Tumblr art en fanfics die ik de afgelopen maanden heb gelezen;
Moet echt wat anders gaan doen met m’n leven
In de categorie Marauders tijd:
Choices door MesserMoon
Ik zit dr helemaal in haha. Vanuit James z’n POV. Een andere relatie weliswaar dan Wolfstar (Regulusssss!). Maar veel Marauders ook.
@360 & ach, sluit hier ook wel bij aan
Wat vind je ervan?
Mijn vriend leest nu voor het eerst in zijn leven Harry Potter. Hij is nu bij het laatste deel en Dobby is net dood gegaan. Hij is er erg bedroefd van… ja vriend, dat zijn wij allemaal
Wel tof, binnen twee weken tijd heeft hij (bijna) alle boeken gelezen. We kijken nu ook alle films. Hij heeft de films ook nog nooit gezien. Erg trots dat hij deze inhaalslag maakt
Ja LOVE IT.
Nooot deze ship bedacht. Altijd: mweh. Maar oef de “angst” is geweldig door het verhaal heen
Ik vind het jammer dat ik dat nooit meer kan beleven, haha. Ik ben erg benieuwd hoe ik nu als volwassene zou reageren, moest ik de boeken nog voor de eerste keer kunnen lezen. Voor mij is het nu zo verbonden met nostalgie en herinneringen dat ik er gewoon niet neutraal kan in staan.
Jaaa dat heb ik ook!
Mijn vriend valt veel meer “onlogische” dingen op. Vooral de eerste paar boeken zijn echt geschreven als kinderboeken zegt hij. Hij mist diepgang in bepaalde personages enzo. Mij boeit dat echt niet. Harry Potter is mijn jeugd en daardoor kan ik er echt niets negatiefs aan vinden haha
Ja, maar dat is logisch (en slim gezien), zowel de boeken als de films groeiden mee met de fans. Ik las de eerste boeken toen ik ongeveer 12 was, denk ik. En ik was 18 toen het laatste boek uitkwam. Dan lees je geen kinderboeken meer. Heel die spanning wanneer een nieuw boek uitkwam of een nieuwe film, maakte het ook wel uniek. De eerste boeken las ik in het Nederlands, maar bij de laatste had ik geen geduld om te wachten op de vertaling, haha. Dat zullen de meesten wel herkennen, denk ik (tenzij je pas op latere leeftijd eraan begonnen bent).
Ja haha! Ik heb de laatste twee ook in het Engels gelezen, maar was wel wat jonger. 14 toen het laatste boek uit kwam, was wel echt goed voor m’n Engels hahaha!
Ik heb net All the young Dudes uit. Was echt even bang dat dankzij jullie lovende woorden mijn verwachtingen te hoog gespannen waren maar dat was echt totaal niet het geval. Het was echt geweldig. Had eindelijk weer het gevoel wat ik vroeger vaker had, een dipje na het lezen van een heel mooi boek waarin je zo mee leeft met iedereen.
Pff kan iemand in emotionele support voorzien mbt “choices” ?
Pfoeeee
Ga nu beginnennn!