Echt he, heb het boek 2 weken geleden uitgelezen en het was zo’n leuke tijd . Ben nu begonnen aan the debt of time. Ben benieuwd of het kan tippen aan atyd.
Oeh ja daar ben je ook wel even zoet mee!!
Maar vond m wel goed
Oke ik heb net een fanfic uit die sowieso direct m’n top 3 in gekomen is; The Man Who Lived.
Drarry, maar eigenlijk vooral heel erg veel backstory over Draco en hoe hij nu (als 30 jarige man) leeft tussen de muggles in Amerika. Komen super zware thema’s aan bod wel; racisme, seksisme, homofobie, automutilatie en zelfmoord. Dus kleine trigger warning. Maar Draco’s karakter development is echt 10/10 gewoon. Heb in lange tijd niet meer zo’n goed uitgewerkt karakter gelezen waar ik zo verlief op werd. Weinig magie overigens, dus weinig spells etc omdat het verhaal zich dus grotendeels tussen de muggles afspeelt. Maar mennnn, dikke vette aanrader.
Nu weer op zoek naar iets om uit dit zwarte gat te komen.
Oeh, nog nooit Drarry gelezen - dus op het lijstje.
Mocht je uit je zwarte gat willen komen - changes ! (MesserMoon
)
Jaaa thanks! Ik ga er NU mee beginnen. Had een andere op m’n lijstje gezet maar die leek me mwah, dus ga nu met Changes starten. Review volgt!
Haha I’m still in desperate need of emotional support
Dus let me know
Oké oké oké
Ik begin nu aan hoofdstuk 3. Maarrr eeeeh JEGULUS? Haha ik kan die twee gewoon echt niet voor me zien hoor. Vind het wel goed geschreven, leest snel weg. Maar ik weet niet of ik me over deze pairing heen kan zetten hoor whaha
Nee ik had EXACT hetzelfde. Maar goed, Sirius & Hermione is in mijn hoofd ook geen optie maar Pakte ook goed uit in een paar honderd duizend woorden haha . En ugh, geloof me het gaat je aangrijpen
Ziet er echt geweldig uit! Zoveel zin in
Ben onder werktijd verder aan het lezen whaha. Dus oké ja ik ben… gefascineerd in ieder geval.
Ben nu bij hoofdstuk 6, het feest waarbij hij eerst met Lily praat over Snape en dus ook echt nog wel gevoelens voor haar heeft maar toch naar de astronomy tower gaat over Regulus te zien. Dus ben wel heel benieuwd hoe de schrijver dit verder uit werkt. En ben ook heel benieuwd of Remus en James wel of niet snel een gesprek gaan hebben over het feit dat ze blijkbaar allebei queer zijn.
Ja
Daar is het en der wel wat commentaar over. Over het “2 tegelijk”. Maar idk, ik werd echt opgeslokt door dat verhaal haha. Mijn medelijden met Reg is huge . Ze moet nog 2-3 hoofdstukken maken zegt ze. Can’t handle it.
Ik ben blij dat ie ook op de Switch gaat komen! Scheelt weer een console aanschaffen😁
Oh shit. Die hebben we dus. Hahah. Kak zal ik een gamer worden hier voor?
Zou dit ook voor Mac uitkomen of is dat wishful thinking?
Zooooo hyped hierover. Echt ge wel dig gewoon😍. Mn broertje en ik sturen elke x dingen hierover naar elkaar toe. Ook leuk dat de makers van de game vertellen hoe ze het ervaren. Dat je dan een side missie doet en voor je t weet ben je een half uir later heel hogwarts aan het ontdekken. Echt gaaf die open wereld. Heb vroeger die spelletjes van harry potter op de pc kapot gespeeld :)!
Ook helemaal enthousiast hier! Het spel lijkt echt alles te hebben. Of in ieder geval alles wat ik leuk vind in zulke games.
Deze net zitten kijken. Kan niet wachten
Hiermee kan je ook wel gewoon over straat toch
Haha
Oh god, nu heb ik een heel lange wishlist op Etsy, hahaha
Jaaaa ziet er echt heel gaaf uit!
Haha snap ik!!
Mijn wishlist werd snel korter toen ik bij sommige de verzendkosten zag. 28€ verzending… mwah