Harry Potter

Ohhh ik word hier zó enthousiast van!

1 like

Ik wil een playstation 5 alleen om dit spel te kunnen spelen. Dit is echt een droomspel met die hele open wereld ook erbij.

3 likes

Hij komt ook op de xbox, nintendo en pc. Dus misschien niet eens nodig? Tenzij je natuurlijk graag een ps5 wilt :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ohhh nice!

1 like

Iemand de ff “manacled” gelezen? TikTok bombardeert me daarmee for some reason.

Ik heb deze net gelezen en wauw, echt één van de beste fanfics die ik in tijden heb gelezen! De character development is echt geweldig. Normaal hou ik nooit zo van OC’s, maar deze zijn geweldig haha. Lang geleden dat ik Drarry heb gelezen, maar zit er weer in hoor haha. Nog meer aanraders?

@Fishing Ja! Ik vond het wel vrij heftig? Ik weet niet of ik hem nog een keer zou willen/kunnen lezen. Geïnspireerd door Handmaid’s Tale en ook behoorlijk graphic. Uiteindelijk vond ik het wel een heel mooi verhaal, maar zeker in het begin er vaak over nagedacht om maar te stoppen omdat ik het echt wel behoorlijk heftig vond.

Ja ik zit er dus nu in. Zit in de flashbacks nu maar ik moest er wel even eh, doorheen. Of wordt het nog erger haha? Het is wel fckng Dark ja.
Ik ken Handmaids Tale niet (of naja, niet gezien).

2 likes

Haha nee ik vond het begin wel het ergst denk ik. Dark blijft het zeker, maar beter te handelen dan het begin voor de flashbacks.

1 like

Ik ben hier ook mee begonnen door TIkTok hahaha, ben denk ik op 3/4e of iets minder. Bevalt me erg goed en vind het ook origineel.

2 likes

Ja ik zat (of zit) for some reason in een of andere Fuik waar allemaal dramione TikTok’s gepost worden of iig over dat soort fics. Hoe ik er in beland ben? Geen idee. Hoe ik er uit kom? Geen idee.

Edit: in die flashbacks vallen trouwens wel
Continue dingen op hun plek. Heel satisfying haha

3 likes

Jaaa yes zo leuk om te horen. Dit is ook echt een van mijn favorieten.

Ik heb in dit topic ergens een lijstje met wat aanraders gedeeld, onder een spoiler. Ik lees super veel maar sla veel te weinig aanraders op. Zonde eigenlijk. Zal dat lijstje zo opzoeken en je er in taggen!

1 like

@Keerbeer hierzo! Oh ja en Debt of Time vind ik ook echt top.

3 likes

Tell me, heb jij dan, gezien je spoiler nog Jegulus aanraders :upside_down_face:?

Ik zit daar na “choices” (hier stond changes) ook helemaal lekker in haha

1 like

Ik ben nu in changes bezig!

(Misschien heb ik DoT en ATYD allebei 2 x gelezen sinds november :zipper_mouth_face:)

4 likes

Oooh benieuwd wat je dr van vind!

1 like

Jongens ik ben in de war, het jegulus boek heet toch Choices? Of is er nog een die Changes heet?

Jaaaa ik maakte een typ fout :grimacing::grimacing::grimacing:

Misschien @Golden ook wel?

1 like

Mijn zoon kijkt (super stomme) speelgoed filmpjes en aan het einde zwaait die vent die dat presenteert naar kijkers die zich daar voor aanmelden. Kinderen dus.

“Groetjes voor James & Lilly van 5.”
Ja DOEI dat is geen toeval toch haha.

6 likes

Zooo mooi! Die kaft en de illustraties :heart_eyes:

14 likes

Waarom moet die slipcase editie zo duur zijn :sob:

1 like