Yayy zo blij dat de nieuwe illustrated versie eraan komt. Gaat op het Sinterklaaslijstje denk ik
Ik ga vanavond naar Fantastic Beasts 3 dus heb even een recap gekeken van 2 en ik was echt vergeten hoe slecht ik die vond
Ik heb eindelijk de reĂźnie gekeken en wel veel tranen gelaten. Echt mooi om te zien. En jeetje zoveel acteurs ook overleden.
Ik ben ook net terug van het 3e deel! Ik had de afgelopen weken deel 1 en 2 teruggekeken en was ook echt zoveel kwijt van deel 2. Deel 1 vind ik wel erg leuk, vooral door alle magische wezens. Hoe vond je het 3e deel?
Ik vond het een toffe film en heel nostalgisch ook qua bijv. beelden van Zweinstein en de muziek enzo. En ik vond alle (nieuwe) fabeldieren ook echt weer fantastisch. Niet alle personages spreken me aan maar het geheel was tof en veel beter dan het vorige deel vond ik! Ik zat in een grote zaal en het zat echt stampvol, wel een leuke ervaring qua tegelijk lachen of tegelijk âaaaahâ roepen oid.
Uitgebreidere mening met spoilers!!! Niet lezen als je de film nog niet hebt gezien, dat wil je echt niet geloof me haha.
Ik vind het echt super dat Perkamentus echt letterlijk uitspreekt dat hij verliefd was op Grindelwald en dat er nog een andere scene in zit tussen hen die daarop aansluit. Ik vind Mads Mikkelsen echt 10000x beter dan Johnny Depp als Grindelwald. Jude Law ook echt fantastisch. Ik hou van Eddie Radmayne maar ik vind hem niet tot zijn recht komen in deze serie. Jammer dat Tina niet echt in de film voorkwam. Ik miste wel wat details en vond de scenes elkaar soms wel heel snel afwisselen, dan moest ik even schakelen. Het verhaal van dat Credence de zoon is van Desidirus⌠mwah. Do not love it. En ik vind ook dat Perkamentus veel te openhartig is richting bijv. Newt want zo is hij eigenlijk helemaal niet⌠Of misschien is hij dan onwijs veranderd door de jaren heen. Ik mis ook een beetje, al vanaf film 1, waardoor het precies komt dat Perkamentus zo op Newt gesteld is en hem zo vertrouwt terwijl hij eigenlijk âmaar een leerlingâ voor hem was en hij ook van school gestuurd was. Ook in deze film vertrouwt Perkamentus weer zo op Newt terwijl hij niet per se een duidelijke reden lijkt te hebben daarvoor⌠Al met al super leuke film en ben erg benieuwd naar een eventueel vervolg?
Ik vond de film wel okĂŠ, maar niet super. Ik vond hem vooral erg lang aanvoelen, met een opbouw naar een climax die mij behoorlijk tegenviel. De soundtrack vond ik wel tof, en lekker nostalgisch.
Spoilers voor de film
Ik vond het einde ineens heel snel opgelost, dat ze een nieuwe Qilling keuze deden en daarna een kort gevecht (nadat een Avada Kedavra gestopt wordt, wat ik dacht dat niet kon zonder matchende stafkernen?) zodat die belofte breekt zodat we naar een groot gevecht in deel vier of waarschijnlijker vijf toekunnen. Daar zat ik wel echt van, was dit het nou?!
Ik vond Mads Mikkelsen niet heel overtuigend als Grindelwald, al vond ik Jude Law wel echt overtuigend als Albus Dumbledore. Ik vond het wel heel goed dat in de eerste vijf minuten al werd gezegd dat ze verliefd waren, zodat we daar niet meer om heen hoeven te draaien.
Ik vond het heel grappig dat Creedence aan 't einde zo op Snape lijkt qua uiterlijk en toen die âalwaysâ. Al vond ik zijn hele verhaallijn weinig toevoegen en vooral overkomen alsof ze zichzelf uit een hoek waar ze zich in hadden geschreven moesten zien te halen.
Oh en ik ben het met je eens dat Eddie Redmayne niet echt tot zân recht kwam. Vond zijn scenes echt extra awkward, terwijl ik dat heus ook snap dat Newt dat is.
All in all ga ik de andere delen ook heus wel kijken, maar ik zoek tegen die tijd wel weer een recap van deze film op.
Ik ben best benieuwd naar deze, vond de vorige behoorlijk kut. Maar moet wachten tot hij te downloaden is, want She Who Must Not Be Named krijgt geen cent meer van me. Ben benieuwd of ze echt 5 delen gaan maken trouwens, deze krijgt nou ook niet echt denderende recencies.
Mensen blijven toch wel gaan in de hoop dat oude Harry Potter gevoel weer te krijgen, denk niet dat het uitmaakt hoe slecht of goed deze film is.
Ik loop nu naar de bios en ben zo benieuwddd
Wow ik wou niet schreeuwen
Ja dat is inderdaad ook weer zo. Ook wel fijn voor al die mensen die aan die films werken natuurlijk, die hoeven van mij ook weer niet de dupe te worden van die kut TERF.
Ik vond de eerste juist nog wel leuk omdat het anders was. Wel de magie, maar niet dat het perse Harry Potter probeerde âna te doenâ. Bij de tweede had ik heel erg het idee dat ze ineens naar een diep plot wouden zoals Harry Potter 7 films opbouwt, maar dat ze daarin gewoon heel erg faalde.
Vond deze nieuwe film wel een stuk vermakelijker, maar heb nog steeds het idee dat ze âhetâ plot nog niet echt gevonden hebben. Zaten wel een aantal supermooie sfeerbeelden en scenes in en die muziek was ook lekker nostalgisch dus was niet helemaal teleurgesteld.
Mijn verwachtingen zijn niet zo hoog en heb vooral zin in Mads als Grindelwald op groot scherm vanavond.
Ik zit er echt helemaal in! WĂĄt een verhaal weer
Nog 400 paginaâs te gaan en dan op ga ik de Drarry fic lezen om een heeeeeeeul diep gat te voorkomen.
Ik von de film leuk om te kijken, maar snapte er heel weinig van. Beetje uitgemolken. En had er wat meer van verwacht. Achja ik weet gewoon dat ik de HP reeks geweldig vind :)!
Spoiler
En vond Albus zo zakelijk?! En waarom was hij niet op de bruiloft op t einde⌠zo sad. Ik wil dat Albus die leuke tovenaarskleding aandoet.
En ik miste de nerdy newt met zijn diertjes. Dat vond ik in de eerste film wel echt superleuk. Nu kwam dat maar even in beeld vond ik.
Ja dat gevoel had ik ook! Vind Jude Law best een leuke wizard, maar had totaal niet het gevoel dat het de jongere Albus Dumbledore was. Waarom komt hij wel helemaal in dat bushokje chillen, maar gaat hij dan niet naar binnen voor die bruiloft. En Newt was in deze film meer superawkward dan de nerdy dierenvriend.
Volgende week zijn mijn zusjes in NL, hoop zo dat zij met mij naar Fantasitic Beasts willen. Zag vorig jaar in de slaapkamer van mijn oudste zusje allemaal Zweedse HP boeken staan
Haha ja hè.
Nog 2 hoofdstukken volgens mij hierna. Ugh.
Ik wist niet eens dat er een nieuwe film was, maar Mads Mikkelsen
Fantastic Beasts 3
Ik vond 'm leuk! In het begin leek het weer wat rommelig, maar uiteindelijk vond ik hem erg vermakelijk. Ik heb zelf niet zoân behoefte aan weer die HP-vibe en ik vind dat duistere juist leuk. Maar het had best klaar kunnen zijn na deze film.
Mads als Grindelwald vond ik echt stukken beter, met Depp had ik Grindelwald in deze film helemaal niet meer geloofwaardig gevonden. Ik vond die scène met de qilin in het water tussen al die kaarsen al bizar en lachwekkend, maar Depp was daar denk ik niet mee weggekomen.
Waar ik ook met mân ogen zat te rollen was toen die vogel zich opblies als een soort luchtballon. Het zag er zo belachelijk uit dat ik echt niet kon geloven dat ze dit als magisch wezen hadden verzonnen. Het herstelde zich dan wel, maar ik vond het heeel raar. Ik vond het wel heel schattig toen die bowtruckle zoân mini-brilletje op deed voor de vlucht, haha <3
De verhaallijn van Creedence vond ik erg saai en langdradig. Blijft die jongen er nou echt tot film 5 in?
Ik vond de magie bij het openen van de koffers trouwens leuk gedaan, denk dat ze met dat soort herkenbare dingen het publiek wel tevreden houden.