Haha ik heb ook al zoveel memes gezien hiermee
Is het gek om alleen naar de film te gaan� Ja deze Harry Potter wereld Addict, die letterlijk leeft dag en nacht in die wereld (mentaal lol) heeft 0 vrienden die er ook maar iets mee hebben
Haha ik heb ook al zoveel memes gezien hiermee
Is het gek om alleen naar de film te gaan� Ja deze Harry Potter wereld Addict, die letterlijk leeft dag en nacht in die wereld (mentaal lol) heeft 0 vrienden die er ook maar iets mee hebben
Als ik mijn zusjes niet willen ben ik ook in staat alleen te gaan!
vue Hoorn mocht je in de buurt wonen
Ik ben ook net geweest maar ik vond hem helemaal ruk eigenlijk
Vond het vooral heel veel showen wat we allemaal met CGI kunnen en verder leek het af en toe haast een Marvel of Indiana Jones film.
Het probleem vind ik dat deze hele franchise niet snapt wat ze zijn. Ze begonnen met Newt en die fabeldieren en dat was allemaal leuk, maar nu gaat het over Grindelwald en Dumbledore maar omdat het Fantastic Beasts heet moeten ze Newt en die fabeldieren erin blijven forceren waardoor beide verhalen gewoon totaal niet uit de verf komen.
Het verhaal ging nu nergens Ʃcht de diepte in en er waren zo veel nutteloze characters en losse eindjes.
En ik ben ook geen fan van de keuzes ban de costume departments. Die waren in de original series zoooo veel beter en creatiever.
Sorry, superlate reactie!
This house could be a home vind ik een leuke! Wel heel wat minder diepgaand dan Choices (al heb ik die nog niet gelezen, maar na de reacties hier verwacht ik dat iig)
Loved in spite of ourselves
Marauder verhaal met een behoorlijke twist haha
En ik vond Ask away ook leuk! Dat is alleen wel in een muggle setting, dus daar moet je van houden (vind ik zelf soms wel leuk voor de afwisseling)
Ik heb er nog meer gelezen, maar dit zijn de twee die meteen in me opkomen!
Iemand anders nog aanraders? @360? Love jouw aanraders haha
Kom net uit de bios en ik vond ām leuk! Heerlijk om weer even een beetje dat magische sfeertje te voelen en de originele HP muziek te horen (en Zweinstein te zien!)
En hallo Mads als Grindelwald!
Ben wel benieuwd hoe ze hier nóg 2 films van gaan maken, zou het ook leuk vinden als er weer wat meer op allerlei grappige diertjes gefocust zou worden, zoals in de eerst film.
HĆ© maar eh. Kijk. Die hele Harry Potter business moet compleet uitgemolken worden, right?
En⦠JK Rowling schrijft wel scripts zolang er moneys komen. Toch?
En⦠nog 2 films en dan is dit project weer klaar toch ?
En in dit project heeft ze ook een stukje van de originele serie verder uitvergroot (Bijv de background van Dumbledore & Grindelwald).
Dusssss zou ze door hebben dat de halve fanbase verzuipt in verlangen voor een Marauders time background story?
Ze hoeft daar amper moeite voor te doen (tig goeie fanfics geschreven, de cast is zelfs al voor dr uitgekozen door de fans ). Alleen maar te cashen.
Gosh ik zou flink betalen voor 5 films uit die periode
Edit: Met de hoofd titel āMischief Managedā en een opzetje zou zijn dat 1 film al heet
āMischief Managed - The Noble and Most Ancient House of Blackā en dan die volle background ook over Lucius&Narcissa en bellatrix en allemaal
Edit 2: ik zie al helemaal special effects met sterren. Omdat het allemaal sterren zijn in die familie. Daar kan ze vas wel een met centaurs enz erbij mooi verhaal omheen breien.
JKR als je meeleest: hup hup. In de pen
All The Young Dudes verfilmen aub
Weet iemand nog een leuke drarry fic?
Precies
En dan dus nog een klein uitstapje naar regulus please (hoeft geen jegulus te worden, maar dat is gewoon een ondergesneeuwd personage vind ik. Was toch de eerste die de gruzelementen ontdekte!!)
En okƩ ook een uitstapje naar Snape.
Maar goed genoeg voor 5 films right?
of een serie met 5 seizoenen en dan zoān 12 afleveringen per seizoen. Ook goed
Ze gaan die hele Harry āmultiverseā uitmelken tot het einde der tijden, daar hoeft niemand aan te twijfelen.
We zijn nog geen eens in de āremakeā fase beland heā¦dat gaat ook over minstens 10 jaar een keer gebeuren.
Maar dat is allemaal helemaal goed !
Zolang ze okĆ© scripts maken ben ik echt helemaal okĆ© met uitmelkenš¤£
Oh wat lief! Haha!
Even denken hoor. Ik ben nu net begonnen aan From Wiltshire, with Love. Dramoine, super lang (355.000 woorden). Ben nu bij hoofdstuk 8 van de 86 whaha. Maar heel goed geschreven.
Verhaal is non-canon vanaf Deathly Hallows, dus een alternatief voor boek 7 zeg maar als ze 17 zijn en de oorlog echt begint.
AO3 samenvatting: āHermione convinces Draco to spy for the Order and she becomes his handler. But what are Dracoās true motivations? Hard to say when heās still figuring that out himself. A story of reaching adulthood during war.ā
@Amandelbloesem voor Drarry vind ik veel van Bixgirl1 (AO3) leuk. Niet alles is mijn smaak (veel explicit wat ik alleen maar top vind, maar ook wel wat BDSM shit en wat is dan weer wat minder mijn ding. Maar goed smaken verschillen). Zij schrijft bijna alleen maar Drarry. En heb je The Man Who Lived al gelezen? Die had ik al eerder genoemd en ik denk nog zo vaak aan dat verhaal. Heb echt een zwak gekregen voor die Malfoy.
Alles ja, behalve inmenging van JK. Dat mens lekker erbuiten houden, en ook meteen een paar trans-personages in dat script verwerken ter compensatie (want die heb je in de wizarding world ongetwijfeld net zo goed als in de echte wereld)
Ohh die wilde ik al eens eerder lezen maar is in de ik-vorm geschreven. Moet mij daar even over zetten. Ga morgen een hoofdstuk proberen, thanks!
Haha ik ga ook goed op explicit . Maar dat had je in mijn aanraders ook al door denk ik
Edit: ik had hier een aanrader via TikTok maar for some reason staat dan meteen mān naam in beeld bij TikTok
De Etsy bestelling is binnen! Ik ben benieuwd wie het āzietā hahaha. If you know - you know.
Maar ik ga dus zo naar mān werk nu
Eens.
En toen het nog over Newt ging vond ik dat niet zo erg. Maar nu komen ze aan original characters en verhalen. Het verhaal van Dumbledore, Aberforth en Ariane is zo belangrijk voor zān hele character development en op het hele Harry Potter verhaal.
Dat ze daar dan nu aan zitten en dat zo verpesten vind ik echt heel stom. En ik erger me dat Rowling het blijkbaar wel goed vond zo?
Ik heb ergens het gevoel dat Rowling haar liefde voor haar Harry Potter Universe ook wel een beetje heeft laten varen nadat ze veel kritiek heeft gekregen over haar racistische en homofobe uitingen. Heb het idee dat ze nu de lijntjes maar gewoon heeft laten varen en nog zoveel mogelijk probeert te cashen terwijl de fanbase zich langszaamaan tegen haar begint te keren. Echt zonde dat deze prachtige setting uit haar hoofd is ontstaan ergens, want de magie/continuĆÆteit/toewijding is wel een beetje verdwenen onderhand iddš
Wat is dit dan weer
Maar, is in deze film dus wel de officiƫle bevestiging dat zij dus homoseksueel zijn en een relatie wilden/hadden/whatever ?
Ja in de eerste 2 min. Vond ik ook al niks hoe droog dat erin gegooid werd (zeker voor die tijd) maar okƩ