De Etsy bestelling is binnen! Ik ben benieuwd wie het “ziet” hahaha. If you know - you know.
Maar ik ga dus zo naar m’n werk nu ![]()
Eens.
En toen het nog over Newt ging vond ik dat niet zo erg. Maar nu komen ze aan original characters en verhalen. Het verhaal van Dumbledore, Aberforth en Ariane is zo belangrijk voor z’n hele character development en op het hele Harry Potter verhaal.
Dat ze daar dan nu aan zitten en dat zo verpesten vind ik echt heel stom. En ik erger me dat Rowling het blijkbaar wel goed vond zo?
Ik heb ergens het gevoel dat Rowling haar liefde voor haar Harry Potter Universe ook wel een beetje heeft laten varen nadat ze veel kritiek heeft gekregen over haar racistische en homofobe uitingen. Heb het idee dat ze nu de lijntjes maar gewoon heeft laten varen en nog zoveel mogelijk probeert te cashen terwijl de fanbase zich langszaamaan tegen haar begint te keren. Echt zonde dat deze prachtige setting uit haar hoofd is ontstaan ergens, want de magie/continuïteit/toewijding is wel een beetje verdwenen onderhand idd😅
Wat is dit dan weer
Maar, is in deze film dus wel de officiële bevestiging dat zij dus homoseksueel zijn en een relatie wilden/hadden/whatever
?
Ja in de eerste 2 min. Vond ik ook al niks hoe droog dat erin gegooid werd (zeker voor die tijd) maar oké
Ooh geen verdiepende love story helaas dus
Ha zeg je nou ‘verdiepend’
If only
Niks was verdiepend
Omg Lupin lijkt sprekend op de beste vriend van mijn vriend. Can’t unsee.
Umbridge ![]()
@Flippie oh wat leuk om te zien! En ja Sirius, dat is hoe ik hem ook zie yesssss ![]()
Over AI gesproken; ik heb vandaag in m’n eentje gehuild van het lachen in de auto dankzij Harry Potter AI. Ik ben patron op Patreon voor de podcast Fanatical Fics. Ik luister hun podcast al jaren met zoveel plezier dus sinds een paar maanden steun ik ze en heb ik toegang tot bonus content. En ik luisterde net dus naar een bonus podcast waarin ze hardop het hoofdstuk van een door AI geschreven Harry Potter boek aan elkaar voorlezen. Iemand heeft dus alle HP boeken aan AI ‘gevoerd’ en die machine heeft toen deze parel van een hoofdstuk geschreven.
Ik had er al eens van gehoord maar heb hem nooit gelezen en echt,… 10/10 content dit. Denk dat de voorgelezen podcast nog leuker is door de hosts die bijna in hun broek pissen van het lachen, maar echt de moeite waard om te lezen. En sowieso is die podcast ook zoooo de moeite waard, voor wie hem nog niet kent. 2 chicks die elkaar grappige / foute fanfics voorlezen aan elkaar en dan moeten ze voorspellen wat er gaat gebeuren in de fic adhv de titel, tags en periode waarin de fic is uit gekomen.
De podcast fanatical fics and where to find them : klik
De AI Harry Potter and the Portrait of what Looked Like a Large Pile of Ash: klik
Jaaaa die podcast is zo leuk!!! Lijkt me zo gezellig om zo’n vriendschap te hebben en samen fanfic te lezen ![]()
Die podcast klinkt heel leuk! Lijkt een beetje op eentje die ik ook al lang volg: Fangasm (voorheen Potterotica), die is echt hilarisch! De seizoenen over Harry Potter vind ik uiteraard het leukste.
Ooh ik had op de middelbare school een vriendin waarmee ik samen Harry Potter las. En wij deden ook van die rpg’s. Eigen forum gebouwd waar we dat met z’n tweeën deden. Gewoon tot diep midden in de nacht. We hebben ‘m toen ons complete forum eens gekopieerd en geplakt in word en geprint en het was echt honderden pagina’s
, prachtige fanfic zou het kunnen zijn
.
Dat heet toch RPG? Kent iemand dat haha? Ik ging het googelen maar vind amper wat. Dat je een soort van op een forum je eigen verhaal maakt. Dus je schrijft vanuit je eigen personage(s), en maakt zo samen een soort van verhaal.
We schreven in onze eigen kleurtjes enzo haha.
Omg ja ik heb dat echt zooo lang gedaan, eerst op zo’n forum inderdaad en daarna op tumblr, heb toen ook nog eens zo’n harry potter roleplay help account gehad hahah, was best een leuke community toen ook
Kijk dit! Harry Potter high tea
ik heb mij en mijn zus meteen op de wachtlijst en mailing lijst gezet!
Jaa, dit heb ik ook gedaan vroeger en doe ik nog steeds met enkele vriendinnen! Echt zo leuk, haha. Ben er mee begonnen op goSupermodel ooit, heeel lang geleden. Maar het bestaat nog steeds, je hebt er nog wel sites en fora voor!
Jaaa fangasm heb ik ook geluisterd! Alleen de HP afleveringen ook. En Potterless ook. Maar Fanatical Fics blijft echt m’n favoriet. Zit ook in die discord en het is zo’n leuke community. ![]()
Nog een tippie, gewoon, gratis ![]()
“Best Friends Brother” - Jegulus, AU, wolfstar. It has it all.
Deze staat ook nog op mijn lijstje, ben benieuwd
Haha ja ik heb m bijna uit! Is mijn eh, tussendoortje tot Choices afgerond wordt ![]()
![]()