@Flippie oh wat leuk om te zien! En ja Sirius, dat is hoe ik hem ook zie yesssss 
Over AI gesproken; ik heb vandaag in m’n eentje gehuild van het lachen in de auto dankzij Harry Potter AI. Ik ben patron op Patreon voor de podcast Fanatical Fics. Ik luister hun podcast al jaren met zoveel plezier dus sinds een paar maanden steun ik ze en heb ik toegang tot bonus content. En ik luisterde net dus naar een bonus podcast waarin ze hardop het hoofdstuk van een door AI geschreven Harry Potter boek aan elkaar voorlezen. Iemand heeft dus alle HP boeken aan AI ‘gevoerd’ en die machine heeft toen deze parel van een hoofdstuk geschreven.
Ik had er al eens van gehoord maar heb hem nooit gelezen en echt,… 10/10 content dit. Denk dat de voorgelezen podcast nog leuker is door de hosts die bijna in hun broek pissen van het lachen, maar echt de moeite waard om te lezen. En sowieso is die podcast ook zoooo de moeite waard, voor wie hem nog niet kent. 2 chicks die elkaar grappige / foute fanfics voorlezen aan elkaar en dan moeten ze voorspellen wat er gaat gebeuren in de fic adhv de titel, tags en periode waarin de fic is uit gekomen.
De podcast fanatical fics and where to find them : klik
De AI Harry Potter and the Portrait of what Looked Like a Large Pile of Ash: klik