Harry Potter

Ooh geen verdiepende love story helaas dus

1 like

Ha zeg je nou ‘verdiepend’ :joy: If only
Niks was verdiepend

2 likes

Omg Lupin lijkt sprekend op de beste vriend van mijn vriend. Can’t unsee.

3 likes

Umbridge :scream:

1 like

@Flippie oh wat leuk om te zien! En ja Sirius, dat is hoe ik hem ook zie yesssss :hot_face:

Over AI gesproken; ik heb vandaag in m’n eentje gehuild van het lachen in de auto dankzij Harry Potter AI. Ik ben patron op Patreon voor de podcast Fanatical Fics. Ik luister hun podcast al jaren met zoveel plezier dus sinds een paar maanden steun ik ze en heb ik toegang tot bonus content. En ik luisterde net dus naar een bonus podcast waarin ze hardop het hoofdstuk van een door AI geschreven Harry Potter boek aan elkaar voorlezen. Iemand heeft dus alle HP boeken aan AI ‘gevoerd’ en die machine heeft toen deze parel van een hoofdstuk geschreven.

Ik had er al eens van gehoord maar heb hem nooit gelezen en echt,
 10/10 content dit. Denk dat de voorgelezen podcast nog leuker is door de hosts die bijna in hun broek pissen van het lachen, maar echt de moeite waard om te lezen. En sowieso is die podcast ook zoooo de moeite waard, voor wie hem nog niet kent. 2 chicks die elkaar grappige / foute fanfics voorlezen aan elkaar en dan moeten ze voorspellen wat er gaat gebeuren in de fic adhv de titel, tags en periode waarin de fic is uit gekomen.

De podcast fanatical fics and where to find them : klik
De AI Harry Potter and the Portrait of what Looked Like a Large Pile of Ash: klik

4 likes

Jaaaa die podcast is zo leuk!!! Lijkt me zo gezellig om zo’n vriendschap te hebben en samen fanfic te lezen :joy:

3 likes

Die podcast klinkt heel leuk! Lijkt een beetje op eentje die ik ook al lang volg: Fangasm (voorheen Potterotica), die is echt hilarisch! De seizoenen over Harry Potter vind ik uiteraard het leukste.

1 like

Ooh ik had op de middelbare school een vriendin waarmee ik samen Harry Potter las. En wij deden ook van die rpg’s. Eigen forum gebouwd waar we dat met z’n tweeĂ«n deden. Gewoon tot diep midden in de nacht. We hebben ‘m toen ons complete forum eens gekopieerd en geplakt in word en geprint en het was echt honderden pagina’s :rofl:, prachtige fanfic zou het kunnen zijn :sunglasses:.

Dat heet toch RPG? Kent iemand dat haha? Ik ging het googelen maar vind amper wat. Dat je een soort van op een forum je eigen verhaal maakt. Dus je schrijft vanuit je eigen personage(s), en maakt zo samen een soort van verhaal.
We schreven in onze eigen kleurtjes enzo haha.

9 likes

Omg ja ik heb dat echt zooo lang gedaan, eerst op zo’n forum inderdaad en daarna op tumblr, heb toen ook nog eens zo’n harry potter roleplay help account gehad hahah, was best een leuke community toen ook

5 likes

Kijk dit! Harry Potter high tea :exploding_head: ik heb mij en mijn zus meteen op de wachtlijst en mailing lijst gezet!

9 likes

Jaa, dit heb ik ook gedaan vroeger en doe ik nog steeds met enkele vriendinnen! Echt zo leuk, haha. Ben er mee begonnen op goSupermodel ooit, heeel lang geleden. Maar het bestaat nog steeds, je hebt er nog wel sites en fora voor!

3 likes

Jaaa fangasm heb ik ook geluisterd! Alleen de HP afleveringen ook. En Potterless ook. Maar Fanatical Fics blijft echt m’n favoriet. Zit ook in die discord en het is zo’n leuke community. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nog een tippie, gewoon, gratis :sunglasses:
“Best Friends Brother” - Jegulus, AU, wolfstar. It has it all.

4 likes

Deze staat ook nog op mijn lijstje, ben benieuwd

2 likes

Haha ja ik heb m bijna uit! Is mijn eh, tussendoortje tot Choices afgerond wordt :rofl::zap:

Wel jammer dat er mrs. Wesley op het menu staat!

Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen, maar hebben jullie tips voor een harry potter kinderfeestje? Mijn dochter is net 8 geworden en hp fan (jeej) en heeft tm boek 4 gelezen. Haar vriendjes mogen/willen de boeken nog niet lezen. Ik heb als idee al wel om een snoepwinkeltje te maken met een aantal hp dingen. En ik wou misschien die jellybean challenge doen, alsof het smekkies zijn.

Ik heb heksenhoeden gekocht en kleine heksenketels voor chips oid.

Vind het lastig om iets te bedenken wat ook voor niet hp fans leuk is. Magische dieren bedenken? Iets met toverspreuk ontcijferen?
Mocht een van jullie een tof idee hebben: heeeel welkom!

4 likes

Ik zag dat iemand van die vleugels had geplakt op ferrero rochers, zodat het een snaai lijkt. Weet alleen niet of kinderen dat mogen eten?
Misschien is het leuk om brieven aan een lijn te hangen ipv slingers, de brief die je krijgt als je voor het eerst naar zweinstein gaat.
Zwevende kaarsen aan doorzichtige touwtjes misschien?
Ik zag ook ergens dat iemand een gordijn had wat op bakstenen leek en dan in het midden een opening waar je doorheen kan, met een bordje 9 3/4 erop.

Ik ben niet echt een super HP fan ofzo dus misschien is het stom haha :joy: op tiktok kan je ook zoeken met bijv. #hpparty daar hebben ze ook leuke ideeën

4 likes

Ah nee super leuk juist! Die snaai had ze getrakteerd aan de meesters en juffen, vond ze heel leuk. En die aankledingsdingen had ik nog niet ssn gedacht, super leuk dank je wel!

2 likes

Waarom zou een kind van die leeftijd HP niet mogen lezen?

1 like