Harry Potter

Ik heb weer wat aanraders toegevoegd (eentje had ik hier al eerder genoemd). Ik ben benieuwd naar jouw aanbevelingen, vooral de drarry’s

1 like

Oooh leuk! Ik ga kijken. Ik heb ook weer zo veel gelezen deze week. Nog steeds Corona en dus ziek thuis. Dus ik zal vanmiddag ook weer extra aanbevelingen toevoegen!

Edit; oh wat grappig, zie dat je er een texting fic in hebt gezet. Ik heb zelf net super toevallig ook 2 hele leuke gelezen! Ook echt actief gezocht op ‘texting’ haha. Dus ga die van jou lezen zodra ik klaar ben met wat ik nu aan het lezen ben.

5 likes

Ik zie dat je Howlr erin hebt gezet, die heb ik een tijdje geleden ook gelezen (voor de excel bestond, dus kon 'm er toen nog niet in zetten). Ik heb laatst ook actief gezocht op texting haha, vind dat wel een leuke afwisseling tussen de lange verhalen.

4 likes

Ik heb eindelijk secrets of dumbledore gezien!
Vond ‘m echt dr leukste van de drie, omdat het veel meer voelde als een link met de originele series. Een soort verdieping van een deeltje daar uit.

Misschien spoiler haha

Vond het mooi dat toch wel duidelijk werd, niet uit 1 zin maar wel vaker, dat Albus & Grindelwald een relatie hadden. Dat daar wel echt liefde was.
Knap ook hoe die acteur die Albus speelt, me soms echt in dingetjes deed denken aan “oude Albus”.
En het typische dat Albus dus toch anderen opoffert voor zijn “plannetjes”.

En Credence is écht mijn “fancast” van een Marauders tijdperk Snape hahaha. Ik dacht de hele tijd; oké prima, dat is alvast 1 rol vervuld :rofl::+1:t3:

6 likes

Op 30 mei komt Secrets of Dumbledore op HBO max!

14 likes

Op mijn verjaardag :partying_face:

2 likes

Ik ga vanmiddag naar een Harry Potter pubquiz :grin: Ben heel erg benieuwd want ik ben echt wel een goeie HP fan (boeken + films) maar de vragen schijnen zooo moeilijk en specifiek te zijn dat ik benieuwd ben of het te doen is!

16 likes

Heel leuk!
Heb ik pre corona een keer gedaan met vrienden. Waren met 6 waarvan 4 alleen een keer de films hebben gekeken.
Zijn uiteindelijk 2de geworden :slight_smile:

4 likes

Oh fantastisch! Welke regio is dit?

1 like

Groningen! (de stad)

1 like

Oh, wat leuk! Ben benieuwd hoe het is :smiley: Veel plezier!

1 like

:heart_eyes: Er zijn veel teams !!!

17 likes

Tip: er zijn nieuwe plekken beschikbaar gekomen voor de Harry Potter high tea bij Intelligentia in Eindhoven! Ik heb direct gereserveerd en ga 6 augustus met mijn moeder :partying_face:

3 likes

Wow die reserveringen zijn super snel weer volgeboekt. Ging meteen kijken nadat ik dit bericht zag en het zit nu weer vol :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik stond op de reservelijst en via die link zijn er nog plekken. Ik kan hem via pb sturen als je wil. Misschien werkt dat!

Edit: ik krijg de melding dat je momenteel geen berichten accepteert. Je kunt mij denk ik wel een pb sturen.

2 likes

We zijn 8e geworden van 42 teams :grin: Trots haha. Er waren rond de 250 mensen! De mensen die dit organiseren doen het in steden door het hele land dus wie weet nog een tip voor anderen hier :slightly_smiling_face:

14 likes

Hebben ze een eigen site dat je weet? Ik kon de quiz voor de komende tijd alleen vinden in Breda en Roermond via Eventbrite.nl, maar wie weet is er meer

1 like

Ben dankzij jullie enthousiaste verhalen ook begonnen in All The Young Dudes! Zit nu ergens halverwege jaar 2 haha

6 likes

Ik weet niet of ik dit al eens heb gevraagd, maar is all the young dudes ook een aanrader om in het NL te lezen of is de Engelse echt veel beter? Ik lees graag voor het slapen en dan heb ik niet echt meer zin om in het Engels te lezen