Mijn moeder heeft een adventskalender voor me meegenomen uit Engeland .
Je kunt hem zelf vullen inderdaad. Tot nu toe heeft ze er elke dag een jellybean in gedaan .
Ik ga vanavond naar de Forbidden Forest Experience kijk er zoooo naar uit!
Veel plezier! Ik vond het echt heel gaaf.
Het was leuk!! Echt super sfeervol met de muziek en alle lichtjes. Alleen de āgrote finaleā (zo noemde een medewerker het) vond ik wat tegenvallen.
Leuk!! Was de eindscène in België hetzelfde als in Engeland? (Patronus bij het meer) Want ik vond het wel gaaf gedaan.
Nee! Dat klinkt echt veel leuker.
Het was een huisje waar spreuken op geprojecteerd werden toen we die riepen. Dus de lichten gingen uit toen de groep daarvoor een spreuk riep.
Oh meh dat klinkt idd een stuk minder leuk. Wat jammer. Ik heb er een filmpje van maar die is helaas te groot dus kan hem niet uploaden. Ik weet niet of je me volgt op insta maar daar staat hij ook.
Nee ik geloof het niet, maar ik vind net wel een walkthrough op YouTube waar het in zit. Ziet er super uit!
Ik ben begonnen in een nieuwe fic: Hereās Looking at You Kid
Geen idee waar het precies over gaat maar kwam voorbij in mān TikTok fuik dus letās go. Is van Messermoon (Choices). Zij heeft ook nog een andere nieuwe die ik ook nog moet downloaden
Edit; ja, I like it š«”
Misschien al benoemd maar op HBO max staat nu een Harry Potter haardvuur met muziek, echt gezellig op de achtergrond en het beeld verandert een paar keer.
Ik heb hier net een kaartje voor gekocht: Harry Potter and the Half-Blood Prince⢠In Concert | Rotterdams Philharmonisch Orkest
Ik ga alleen, want kon zo niemand bedenken die eventueel mee zou willen. Heb er nu al zin in!
Laatst āLove and Other Historical Accidentsā gelezen, vond hem leuk! Dramione natuurlijk, ik accepteer niks anders meer.
Al heb ik wel wat Drarry fics op mijn tbr staan.
Nu toch maar proberen Measure of a Man verder te lezen, ben volgens mij op 80% afgehaakt. Kon mijn aandacht er niet meer bijhouden, maar wil hem eigenlijk wel gewoon afmaken.
Herkenbaar! Measure of a mannis zo gedetailleerd. Moest echt even doorzetten inderdaad.
Als in: heeel expliciet of alles in detail uitgemeten (elke conversatie, beschrijvingen van omgeving etc)
Ik ben (na heeel veel verschillende boeken) nu weer echt helemaal verknocht aan Lilyās Boy, echt een meeega lange die start begin deel 3 waar harry er achter komt dat hij compulsion/block op zān magic heeft en dan bij Sirius kan gaan wonen . Perfecte balans tussen fluff, verhaal, seks en de orignele boeken/storyline. Aanrader voor bv de kerstvakantie haha!
Pairing Remus/Snape had ik twijfels over maar is echt goed gedaan zonder afbreuk te doen
Let me know als iemand er aan begint/er iets van vindt
Oehhh
Nee gewoon supergedetailleerd en uitgewerkt, bijna 600.000 woorden die.
Deze heb ik ook gelezen, vond 'm ook heel goed!
Bedankt voor de tip, ik heb nu ook kaartjes gekocht samen met vrienden