Het was echt zo gaaf! Sinds de vorige keer dat ik er was hadden ze wat dingen weer toegevoegd. Super leuk als je ooit de kans krijgt!
Dankzij deze post ben ik choices gaan lezen. En ik wilde dat ik het niet had gedaan want ik ben er helemaal kapot van ![]()
![]()
I feel you girl!
Ik ben nu ruim 300 pagina’s in Lily’s boy, maar tot nu toe is het niet mijn favoriet. Nog heel veel pagina’s te gaan, dus er kan nog verandering in komen. Ik vind de pairing van Remus niet leuk
hij hoort bij Sirius!
Ik ga aankomend weekend! Heb er echt zin in.
Ja kak. Ik heb net het laatste deel van deel 3 gelezen. En nu TWEE WEKEN wachten ughhhh.
Ik heb de hele dag telkens een alinea gelezen want “laatste deel dan doe je er lang ver”. Super onzin, want het blijven evenveel woorden lol
Veel plezier!! ![]()
Dankje! Heb je nog tips?
Tips voor de studio’s? Gewoon erdoorheen lopen en de tijd nemen.
Hahaa, ja dat wachten wat minder, maar de tijd vliegt voorbij.
Ik heb net Lily’s boy uit die was ook echt goed. Heb nu de laatste 4 chapters van the heir om bij te lezen.
Heeft er iemand behoefte aan een kaartje voor Harry Potter in concert voor film 6?
Ik had voor mijzelf een kaartje gekocht, maar ben door mijn zwangerschap zo ontzettend misselijk. Mocht iemand er graag heen willen, dan kun je het kaartje gratis overnemen.
Het gaat om volgende week zondagmiddag.
Wat jammer dat je zo misselijk bent en zelf niet kan gaan! Ik zou het kaartje graag overnemen als je m nog hebt. Superlief van je trouwens.
Oh ik zou echt supergraag willen, maar ga dan al naar Robbie Williams
Dank je! ![]()
En jij veel beterschap. Hopelijk ben je snel minder misselijk
Bedankt! Hoop ik ook!
Ik moet drie uur in de trein voor een enkele reis. Die gok is op dit moment net wat te groot… ![]()
Ga de film vanavond maar lekker kijken op HBO.
Het was heel leuk! We begonnen even met technische problemen want de film speelde niet goed af, maar een kwartiertje later startte ie wel
. De muziek was heel mooi. Wel lastig waar je je nou op moet concentreren, de muziek en het orkest, of de film. Beide tegelijk is lastig haha. Ik vind Half Blood Prince wel echt 1 vd betere films. Nogmaals bedankt!
Ah, wat jammer van de technische probleempjes, maar goed dat het daarna leuk was! Kan mij heel goed voorstellen dat het lastig concentreren was. Maar idd! De zesde film is zo tof!!
Fijn dat het kaartje zo gebruikt kon worden. Ik moest zelf een nachtje naar het ziekenhuis voor overmatig braken en uitdroging door de zwangerschap, dus het was niets geworden. Super blij dat het kaartje wel gebruikt is! ![]()
![]()
Mina Lima is bezig met The Prisoner of Azkaban!
https://www.instagram.com/p/CoFBUlSMAZB/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
De eerste twee Mina Lima versies van de boeken zijn prachtig!
Wat heftig zeg, hopelijk ben je weer opgeknapt!
Ik moet alles in mij bedwingen om niet gewoon een paar honderd euro over de balk te smijten voor een game console en Hogwarts legacy ![]()
![]()
![]()