Harry Potter

Ah, wat tof! Alvast veel plezier. Ben wel heel benieuwd! :heart_eyes:

1 like

Ik kwam een nieuwe binge-bare lange fic tegen. Ik ben echt helemaal hooked haha:
The Heir to the House of Prince op AO3, door elph13

Echt, ik zit er helemaal in en heb al veel te veel nacht rust hier aan opgeofferd :rofl:
Hierna ga ik voor die andere hele lange “lily’s boy”. Heerlijk.

5 likes

Leuk! Ik ben nu nog bezig met snakes & lions maar zet deze op m’n lijstje voor daarna :grin: ik heb hem al wel paar keer voorbij zien komen maar twijfelde telkens dus dit is een goed duwtje in de rug haha

1 like

Ik ben nu 75% en oooeefff ik moet mezelf dwingen niet door te lezen haha! Het is gewoon non stop drama. Echt love it

2 likes

Woensdag ga ik voor de 2e keer naar de Warner Bros Studio Tour! Zin innn :star_struck:

6 likes

Jaa deze fic is zo goed!!

Ik ben nu helemaal bij (ondertussen is part 3 al bezig) en elke keer als er updates zijn laat ik nog net niet alles vallen wat ik vast heb.

Echt een dikke aanrader.

1 like

Nou ik kwam er dus gister avond achter dat er nog 2 delen zijn. Top top top :sunglasses:

2 likes

Ik lees mijn boek af (nog 200 pagina’s) en ga er dan ook aan beginnen! Thanks voor de tip :relaxed:

En wat is jouw boek haha :sunglasses::sunglasses:

1 like

Choices nog een keer :rofl: ik vind het zo’n mooi maar triest liefdesverhaal.

Ik wil trouwens even kwijt dat ik zo blij ben hier mede HP liefhebbers te hebben gevonden! Vond het altijd al heel jammer dat de HP/Hogwarts wereld ophield bij ‘maar’ 7 boeken. Nu heb ik dankzij jullie duiiiiiiiiizenden extra pagina’s om me in te verliezen :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik kan Heir to the House niet openen op mijn Kobo. Ik ga nu voor Lilly’s Boy!

Afgelopen twee dagen Devils Snare gelezen. Dat was uuuhhhh wat anders, laat ik het zo zeggen :rofl:

1 like

Devils snare haha, die las ik op vakantie. Op het strand, tusssn heel veel andere mensen en het voelde telkens alsof ik iets deed wat niet mocht lol :joy:

En wat gek dat je the Heir niet kunt openen!
Ik ben nu op een kwart van het 2e deel :partying_face:

Ik ga beginnen aan The Heir… ben benieuwd!

Heb net Snakes & Lions uit, had weer eens zin in Marauders en Jegulus (Lily’s boy is golden trio tijdperk) en vond deze echt heel tof. In dit verhaal zit Remus in slytherin en is de beste vriend van Regulus en bestaan de Marauders dus uit 3. POV vanuit James, Sirius, Remus en Regulus. Echt aanrader ook!

3 likes

Thanks, want ik stort bijna in het gat van “the heir” want ben einde boek 2 haha

1 like

Ahhh ik ben afgelopen weekend ook naar de Brusselse forbidden forest experience geweest. Vond t echt superleuk!!

2 likes

Dat wil ook nog zo graag!

1 like

Het was echt zo gaaf! Sinds de vorige keer dat ik er was hadden ze wat dingen weer toegevoegd. Super leuk als je ooit de kans krijgt!

3 likes

Dankzij deze post ben ik choices gaan lezen. En ik wilde dat ik het niet had gedaan want ik ben er helemaal kapot van :sob::sob:

2 likes

I feel you girl!

Ik ben nu ruim 300 pagina’s in Lily’s boy, maar tot nu toe is het niet mijn favoriet. Nog heel veel pagina’s te gaan, dus er kan nog verandering in komen. Ik vind de pairing van Remus niet leuk :confounded: hij hoort bij Sirius!

2 likes

Ik ga aankomend weekend! Heb er echt zin in.

1 like