Sameeee. M’n ex (waar ik net een paar maanden bij weg ben) heeft een ps5, ik niks, en ik ben bijna bereid om langs te gaan om het te kunnen spelen hahahahha
Ja mijn man had een ps4- maar daar werd nooit opgespeeld. Maar hIj mOcHt nIEt wEg
want ik speel er heus wel op!
Dus na de verhuizing heb ik dat ding überhaupt nie aangesloten en na een jaar zei ik: goed hij gaat op marktplaats want je doet er niks mee. Zo geschiedde het.
Sinds dien, een jaar terug, heeft ie het werkelijk elke 2-3wkn over een nieuwe kopen. Maar ik zeg: neeennnn echt zonde van het geld!
Dusssss ik word nu al dagen getreiterd door mijn niet Harry Potter liefhebbende man. ![]()
“Ja hadden we die ps4 niet weg moeten doen he?”
“Toch maar een bestellen?”
“Het schijnt wel echt heel goed te zijn he…” ![]()
![]()
![]()
Oh thanks dat kan ik iig teruggooien 🥹
Ik zit ook echt in een Harry Potter TikTok fuik - it’s killing.
Maar goed ik heb net wel de perfecte fancast voor Sirius gevonden. Zoek maar eens de zoon van Gary Oldman op ![]()
Logan Lerman ernaast als Regulus ![]()
![]()
![]()
Ik heb wel een ps4 maar idd daar is ie nog niet op te spelen, zo jammer. Heb ook serieus overwogen een PS5 aan te schaffen maar vond het toch een beetje too much.
Ik heb een nieuwe ao3 aanrader! Meetings that start in the dark. Jegulus, explicit (maar niet zo explicit als die ene met de time Turner) en lekker lang! Ik lees al weken en ben nu pas op de helft.
Wel met een flinke trigger warming voor seksueel misbruik helaas ![]()
Oeh, op de lijst!
Ik heb ook nog een aanrader!
“Whatever happened to the young young lovers”
Ben pas in Hfdst 5 maar summary: Regulus gaat na de ontdekking van de horcruxes op jacht en iedereen denkt dat ie dood is maar na 2jr staat ie ineens op de OOTP meeting met alle horcruxes en het lijk van voldie en daar gaat t verder.
Best wel dark.
Maarrrr schijnt jegulus endgame te zijn ook
Hhmm misschien is er sinds vanochtend een ps5 hier en eh, nou als m’n omgeving de komende weken niks van mij hoort - I’m at Hogwarts ![]()
Ik wil ook!!! In de zomer komt ie uit voor switch ![]()
Ja het is maar goed dat thuis werken zeldzaam is bij mij ![]()
Zodra vriendlief thuis is, ga ik weer hogwarts legacy spelen:heart_eyes:![]()
![]()
![]()
Ok, we gaan wel ff eten en hij douchen maar daarna speelt hij met onze dochter en mama met de xbox:grin:![]()
![]()
Ik heb nu drie uurtjes gespeeld en het is echt zo leuk haha. Accio kat!
Heb laatst deze fanfic weer eens uitgelezen en ik denk dat mensen het hier ook wel leuk vinden
Het is een series, en begint met dat Snape Harry weghaalt bij the Dursleys, en Remus’ zn hulp zoekt voor het opvoeden daarvan
Leuk! Ik ben nu voor de tweede keer debt of time aan het lezen haha en daarna ga ik hieraan beginnen
iets in me zegt dat er een bestand was waar alle Harry Potter fanfictie in werd gezet.
Ik kan het alleen nergens meer vinden.
Kan iemand me helpen?
Staat in de beginpost ![]()
Lekker dom van me…. Excuus! 🫠
Heb net dit prachtige boek van MinaLima binnen. Boek gaat over hoe MinaLima tot stand is gekomen en hoe zij alle props voor de Harry Potter en Fantastic Beasts films hebben gemaakt.
Oh die heb ik ook al een tijd op mijn verlanglijstje staan, is het de moeite waard?
Jazeker! Echt geweldig!
Ik wil een vriendin van mij all the young dudes cadeau doen als fysiek boek (ze heeft geen ereader). Maar, zijn er nog andere opties behalve zelf printen? Volgens mij niet he?