Ja kak. Ik heb net het laatste deel van deel 3 gelezen. En nu TWEE WEKEN wachten ughhhh.
Ik heb de hele dag telkens een alinea gelezen want “laatste deel dan doe je er lang ver”. Super onzin, want het blijven evenveel woorden lol
Veel plezier!!
Dankje! Heb je nog tips?
Tips voor de studio’s? Gewoon erdoorheen lopen en de tijd nemen.
Hahaa, ja dat wachten wat minder, maar de tijd vliegt voorbij.
Ik heb net Lily’s boy uit die was ook echt goed. Heb nu de laatste 4 chapters van the heir om bij te lezen.
Heeft er iemand behoefte aan een kaartje voor Harry Potter in concert voor film 6?
Ik had voor mijzelf een kaartje gekocht, maar ben door mijn zwangerschap zo ontzettend misselijk. Mocht iemand er graag heen willen, dan kun je het kaartje gratis overnemen.
Het gaat om volgende week zondagmiddag.
Wat jammer dat je zo misselijk bent en zelf niet kan gaan! Ik zou het kaartje graag overnemen als je m nog hebt. Superlief van je trouwens.
Oh ik zou echt supergraag willen, maar ga dan al naar Robbie Williams
Dank je!
En jij veel beterschap. Hopelijk ben je snel minder misselijk
Bedankt! Hoop ik ook!
Ik moet drie uur in de trein voor een enkele reis. Die gok is op dit moment net wat te groot…
Ga de film vanavond maar lekker kijken op HBO.
Het was heel leuk! We begonnen even met technische problemen want de film speelde niet goed af, maar een kwartiertje later startte ie wel . De muziek was heel mooi. Wel lastig waar je je nou op moet concentreren, de muziek en het orkest, of de film. Beide tegelijk is lastig haha. Ik vind Half Blood Prince wel echt 1 vd betere films. Nogmaals bedankt!
Ah, wat jammer van de technische probleempjes, maar goed dat het daarna leuk was! Kan mij heel goed voorstellen dat het lastig concentreren was. Maar idd! De zesde film is zo tof!!
Fijn dat het kaartje zo gebruikt kon worden. Ik moest zelf een nachtje naar het ziekenhuis voor overmatig braken en uitdroging door de zwangerschap, dus het was niets geworden. Super blij dat het kaartje wel gebruikt is!
Mina Lima is bezig met The Prisoner of Azkaban!
https://www.instagram.com/p/CoFBUlSMAZB/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
De eerste twee Mina Lima versies van de boeken zijn prachtig!
Wat heftig zeg, hopelijk ben je weer opgeknapt!
Ik moet alles in mij bedwingen om niet gewoon een paar honderd euro over de balk te smijten voor een game console en Hogwarts legacy
Sameeee. M’n ex (waar ik net een paar maanden bij weg ben) heeft een ps5, ik niks, en ik ben bijna bereid om langs te gaan om het te kunnen spelen hahahahha
Ja mijn man had een ps4- maar daar werd nooit opgespeeld. Maar hIj mOcHt nIEt wEg want ik speel er heus wel op!
Dus na de verhuizing heb ik dat ding überhaupt nie aangesloten en na een jaar zei ik: goed hij gaat op marktplaats want je doet er niks mee. Zo geschiedde het.
Sinds dien, een jaar terug, heeft ie het werkelijk elke 2-3wkn over een nieuwe kopen. Maar ik zeg: neeennnn echt zonde van het geld!
Dusssss ik word nu al dagen getreiterd door mijn niet Harry Potter liefhebbende man.
“Ja hadden we die ps4 niet weg moeten doen he?”
“Toch maar een bestellen?”
“Het schijnt wel echt heel goed te zijn he…”
Oh thanks dat kan ik iig teruggooien 🥹
Ik zit ook echt in een Harry Potter TikTok fuik - it’s killing.
Maar goed ik heb net wel de perfecte fancast voor Sirius gevonden. Zoek maar eens de zoon van Gary Oldman op
Logan Lerman ernaast als Regulus
Ik heb wel een ps4 maar idd daar is ie nog niet op te spelen, zo jammer. Heb ook serieus overwogen een PS5 aan te schaffen maar vond het toch een beetje too much.