Harry Potter

Ik heb een nieuwe ao3 aanrader! Meetings that start in the dark. Jegulus, explicit (maar niet zo explicit als die ene met de time Turner) en lekker lang! Ik lees al weken en ben nu pas op de helft.

Wel met een flinke trigger warming voor seksueel misbruik helaas :cry:

6 likes

Oeh, op de lijst!
Ik heb ook nog een aanrader!
ā€œWhatever happened to the young young loversā€

Ben pas in Hfdst 5 maar summary: Regulus gaat na de ontdekking van de horcruxes op jacht en iedereen denkt dat ie dood is maar na 2jr staat ie ineens op de OOTP meeting met alle horcruxes en het lijk van voldie en daar gaat t verder.
Best wel dark.
Maarrrr schijnt jegulus endgame te zijn ook

5 likes

Hhmm misschien is er sinds vanochtend een ps5 hier en eh, nou als m’n omgeving de komende weken niks van mij hoort - I’m at Hogwarts :+1:t3:

12 likes

Ik wil ook!!! In de zomer komt ie uit voor switch :heart_eyes:

1 like

Ja het is maar goed dat thuis werken zeldzaam is bij mij :rofl:

1 like

Zodra vriendlief thuis is, ga ik weer hogwarts legacy spelen​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Ok, we gaan wel ff eten en hij douchen maar daarna speelt hij met onze dochter en mama met de xbox​:grin::grin::grin:

3 likes

Ik heb nu drie uurtjes gespeeld en het is echt zo leuk haha. Accio kat!

2 likes

Heb laatst deze fanfic weer eens uitgelezen en ik denk dat mensen het hier ook wel leuk vinden

Het is een series, en begint met dat Snape Harry weghaalt bij the Dursleys, en Remus’ zn hulp zoekt voor het opvoeden daarvan

4 likes

Leuk! Ik ben nu voor de tweede keer debt of time aan het lezen haha en daarna ga ik hieraan beginnen

1 like

iets in me zegt dat er een bestand was waar alle Harry Potter fanfictie in werd gezet.

Ik kan het alleen nergens meer vinden.
Kan iemand me helpen?

Staat in de beginpost :grin:

Lekker dom van me…. Excuus! 🫠

Heb net dit prachtige boek van MinaLima binnen. Boek gaat over hoe MinaLima tot stand is gekomen en hoe zij alle props voor de Harry Potter en Fantastic Beasts films hebben gemaakt.

16 likes

Oh die heb ik ook al een tijd op mijn verlanglijstje staan, is het de moeite waard?

1 like

Jazeker! Echt geweldig!

1 like

Ik wil een vriendin van mij all the young dudes cadeau doen als fysiek boek (ze heeft geen ereader). Maar, zijn er nog andere opties behalve zelf printen? Volgens mij niet he?

3 likes

Of een commissie bij een andere boekbinder doen. Officieel mag je een boek als dat niet laten drukken bij bijvoorbeeld printenbind.nl. Zelf printen en inbinden mag wel.

2 likes

Er schijnt een serie te komen? Is dat echt zo? Afgelopen jaren wordt er al zoveel over gespeculeerd dat ik het niet geloof hahah, of het is een 1 april grap?

2 likes

Ik dacht eerst ook dat het een 1 april grap was, maar zie het vooral de afgelopen dagen voorbij komen. Lijkt me toch een beetje laat voor de grap, maar ik geloof het pas als het echt definitief is

6 likes

https://vm.tiktok.com/ZMYtAumKa/

1 like