Harry Potter

Heb de nieuwe MinaLima :heart::heart: hij is weer zo mooi! Past ook goed bij de andere twee.

Vind de kleuren van de kaften ook echt top. In mn hoofd is rood HP 1, groen HP 2 en HP 3 donker blauw/paars hahaha.

17 likes

Ik ben zo’n sucker voor mooie Harry Potter boeken. Dinsdag komt deze uit en kon het gewoon weer niet laten om hem te bestellen :sweat_smile:

Het is een officiële encyclopedie over alles uit de HP boeken.

17 likes

Morgen draait Harry potter and the Prisoner of Azkaban in een aantal bioscopen in verband met het overlijden van Michael Gambon!

2 likes

Woow wat gaaf!
Vrees dat ik mezelf toch maar weer eens een cadeautje moet geven binnenkort :smiley:

1 like

Waar heb je deze besteld? En klopt het dat hier tekeningen in zitten?

1 like

Bij Bol.com! Het zit inderdaad vol met tekeningen! En interactieve onderdelen.

Gemaakt door MinaLima ( zij zijn van de design studio die alle props gemaakt hebben voor alle Harry Potter films)

1 like

Ik heb deze in april (!!!) besteld als pre order bij Amazon. En vandaag krijg ik een mail dat mn bestelling is geannuleerd ivm geen voorraad. Had hem toen echt met korting voor 29 euro besteld. :sob:

2 likes

Ahhh shit! :frowning:

4 likes

Ik had hem vorige week voor 26 euro bij bol. Maar zie dat ie daar nu helaas weer duurder is.

2 likes

Ik hou Amazon en bol in de gaten :crossed_fingers:
Hij zal wel weer goedkoper worden als deel 4 eraan komt. Ook prima. :woman_shrugging:t3:

1 like

Heb hem net binnen en omg wat een mooi boek!

De eerste bladzijde in een spoiler (een tijdlijn van gebeurtenissen)

13 likes

Wauw! Heel tof!

1 like

Wauw, zo vet! Ik ga hem ook bestellen denk ik!

Ik ben bezig in boek 3, de illustrated edition.

11 likes

Oehhh die illustrated boeken zijn ook zo mooi! Heel jammer dat Jim Kay de laatste twee boeken niet meer gaat illustreren (vanwege persoonlijke omstandigheden, dus wel begrijpelijk)

1 like

zo mooi! Jammer dat deze niet in het nederlands wordt uitgegeven. Zijn er eigenlijk überhaupt Nederlandstalige geïllustreerde boeken?

4 likes

Volgens mij niet!

De enige NL versies van Harry Potter boeken die ik me kan bedenken zijn Zwerkbal door de eeuwen heen en De vertelsels van Baker de Bard.

2 likes

Er is volgens mij ook een ‘Fabeldieren en waar ze te vinden’

5 likes

Deze werd vandaag bezorgd! Helemaal zin om het kerstmenu van dit jaar samen te stellen.

22 likes

Ik heb de films ook op DVD en je kunt ze kijken via HBO, maar elk jaar verheug ik mij op de filmmarathon op tv. Van een vriendin begreep ik dat deze aanstaande zondag (morgen) start! Het zou dan voor het eerst zijn dat ik in ieder geval op tijd begin (meestal bedenk of merk ik de marathon pas op vanaf zo ongeveer de derde film). Gaan jullie ook kijken?

3 likes

Niet ‘live’ maar ga wel de delen opnemen die ik nog mis in mijn opgenomen lijstje

1 like