Bedoel je dat je de films bewaart om later te kijken via je tv abbo?
Yes
Slim! Veel kijkplezier🍿
Ik kijk ook altijd op tv! Dat heeft gewoon iets ofzo hahaha. Vind het ook leuk dat ze heel vaak de eerste film uitzenden met de deleted scenes.
Ik heb Harry Potter echt nog noooit gezien maar moet van zoveel mensen gaan kijken. Dus ik ga vanavond beginnen met de 1e. Heel benieuwd wel haha
Ahhh, hopelijk vind je het leuk! Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit vanaf film 3 aanzienlijk beter is.
Eens!
Hij is nu 29 euro op bol als je m nog zoekt
Wow wat toevallig, ik twijfelde gisteren of ik weer eens Harry Potter zou gaan kijken en had er al bijna één gehuurd bij Pathé thuis, maar besloot toen om toch wat gemiste programma’s terug te kijken. En lees ik nu dat ze op tv komen leuk!
Ik ben momenteel het boek van Tom Felton aan het lezen.
Een aanrader, zo leuk om te lezen! Hij schrijft ook echt zoals hij praat en daardoor leest het zo makkelijk weg. Het gaat over hoe hij begon als acteur en over zijn leven op de Harry Potter set en daarnaast zijn privé-leven.
Vind hem ook echt een aanrader! Veel leuke anekdotes
Ja zeker een aanrader. Heb m vorig jaar voor kerst gekregen. Erg vermakelijk geschreven
Zit hem nu te kijken. Goede docu!
Ondanks wat er met hem is gebeurd is hij zo positief. Zijn goede band met Daniel en zijn mede stunt dubbels is echt fijn om te zien. Ze zijn echt close.
Ik zie een reclame van live the unwritten, ziet eruit als een uitbreiding op het spel hogwards legacy in kerst editie ofzo, maar krijg niet echt gevonden of dat klopt? Of doen ze alsof en is het gewoon het origineel wat ze opnieuw onder de aandacht brengen?
Ik kijk met m’n kind de eerste Harry Potter film. Oke we spoelen alles wat langdradig of spannend is door haha (hij is net 5 maar wilde zooo graag).
Maar we kijken dus de Nederlands gesproken versie. Wat een ramp
En ondertussen moet ik soms bijna huilen van hoé tof hij het vindt. Zwerkbal, toveren, de uil, de wegisweg alles
Leuk zeg dat hij er al zo van geniet op die leeftijd!
Nu ben ik benieuwd hoe het in het luisterboek wordt uitgesproken
Mocht je het zat zijn dan is de Engelse versie met Stephen Fry een aanrader