Sowieso Hàgrid, op z’n Brabants
En ik zeg nog steeds Griffioendor…can’t undo it
Heeft iemand hier de wizarding world studio tour gedaan? Ik ben die nu aan het plannen met een vriend. Heeft iemand tips of aanraders?
Bedoel je die in Londen? Is sowieso een aanrader! En probeer ook de butterbeer, wel overpriced natuurlijk maar wel heeeel lekker als je een beetje van zoete drankjes houdt
Jaa die in Londen! We plakken er 5 dagen Londen aan dus we verwachten een dure week. Haha
Ohh heel leuk! Mocht je nog denken aan de musical van Cursed Child vond ik die ook echt een aanrader! Verder zijn er sowieso superveel leuke nerdy shops met Harry Potter thema (weet niet of je specifiek Harry Potter tips zocht, maar in Londen zijn die er sws genoeg haha)
Jaa mega aanrader! Vond het geweldig leuk om te zien. Was met een grote fan en een familielid die het gewoon leuk vindt en ook zij vond het te gek.
Goed op tijd boeken is mijn tip en kijken naar de type kaarten. Ik heb overpriced kaarten gekocht met busrit, maar vond ik uiteindelijk wel relaxed reizen en duur was het toch al. Vond de tour verder echt super strak opgezet en geregeld dus voelde niet über druk en toeristisch.
Veel plezier alvast!
Thanks allen! Ga hier zeker mee aan de slag!
Haha ja ik volg haar op TikTok! Echt je kan je niet voorstellen dat ze alles voor het eerst ziet/leest/hoort toch
Hahahaha ging echt kapot om deze TikTok van haar
https://vm.tiktok.com/ZIJn5fSPV/
Ben echt jaloers op iedereen die HP voor het eerst leest. Ik wil dat ook.
Ja ze is echt leuk idd
Ze heeft het zwaar zo eind boek 4
Wacht maar. Wacht maar, het ergste moet nog komen. Althans, boek 5-6 vond ik echt veel erger
Elke keer dat ik de serie ga lezen dan stop ik halverwege boek 5 omdat ik weet dat Sirius eraan komt😭
Kierra is achter de ware identiteit van Mad Eye Moody gekomen
Nou, god sta haar bij, ze gaat naar boek 5 …
Ze is na 10 blz al depressief haha, sterkte dan
Die kan wel een fles wodka gaan halen in plaats van een wijntje
ik voel met haar. Vond boek 5 het stomste ivm de dood van Sirius
Kierra is bijna bij het grote Sirius moment
Haha ja de video staat nu online
Ik ben opzoek naar een harry potter spinoff wat ook daadwerkelijk is uitgebracht. Zijn nu twee boeken van.
Gaat over een jongen die op hogwarts zit.
Ja , echt 0 info maar dit is het enige wat mn vriend nog weet. O en de cover van het boek is blauw