Deze? Zag ik op tiktok voorbij komen laatst.
Thanks! We hebben hier de hele middag over gedaan
Maar het zijn dus leuke boeken??
Ik heb geen idee! Vriend had het op tiktok gezien en tijdens opslaan viel de verbinding weg en nooit meer kunnen vinden
Je kunt op TikTok je laatst bekeken video’s terugkijken! Kan via profiel > icoon rechtsboven > instellingen en privacy > activiteitencentrum > kijkgeschiedenis
Not to burst your bubble maar dat boek is geen Harry Potter spinoff volgens de reviews, meer van: als je Harry Potter leuk vindt, dan dit misschien ook. (Überhaupt lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat er een echte spinoff zou verschijnen die niet door JK is geschreven, want auteursrecht)
Ik ga het doorgeven. Een vriend zocht dit boek dus ga het zelf niet lezen.
Kennen jullie het lexicon van steve vander ark? Ik heb deze tweedehands gevonden en kwam er thuis pas achter dat er in stond dat die is voor de Nederlandse edities en niet de Engelse. Ik wilde hem dus geven aan een kennis die de boeken heeft verslonden in het Engels. Is het echt niet naast elkaar te gebruiken of is het gewoon wat lastiger? Ik ben benieuwd of iemand dat toevallig weet!
Ja zo’n icoon
Ik heb vorige week nog opgezocht hoe oud ze was nadat ik op TikTok een video van een interview met haar zag.
Ah nee
Deze knuffels hebben ze nu bij de Action!
(Had ze meegenomen voor mn honden, maar ze begonnen ze meteen te slopen. Dus ik zet ze nu maar ergens neer voor de sier )
In periodes waarin ik niet in slaap kom luister ik altijd naar de Jim Dale versie van de luisterboeken. Nu zijn ze een tijd terug van audible afgehaald en zoek ik een (officiële) weg om ze te kunnen blijven luisteren zonder afhankelijk te zijn van een app; zou ze dus graag kopen, maar het lukt me niet om uit te vinden hoe, misschien heeft iemand hier een tip.
Out of the box idee (lol), maar je kan de CD-boxen kopen, en een kleine CD-speler voor naast je bed? Gewoon helemaal 90’s gaan ermee?
Ik vind het ook super rot om afhankelijk te zijn van streamingsdiensten voor dit soort dingen, daarom ben ik de laatste tijd weer cd’s en dvd’s aan het kopen. Als je media fysiek hebt dan gaat het tenminste forever mee. Zelfs als de hele wereld in elkaar zou storten heb jij in elk geval nog je Harry Potter cd’s
Heb ff gecheckt of ze dit niet bij de bibliotheek hebben, maar dat zijn alleen de Nederlandse helaas.
En als je hem via Barnes & Noble koopt heb je alsnog een of andere app nodig om hem te luisteren. Dus dan heb je ze nóg niet echt in je bezit.
Succes en laat me weten of je nog iets vindt, ik ben benieuwd!
(edit: amazon link was ter voorbeeld, maar je kan het vast ergens anders nog vinden)
Op spotify staan tegenwoordig ook luisterboeken, wel tegen betaling. Weet niet of daar toevallig de voorlezer tussen zit die jij zoekt
Haha wat een top idee, misschien doe ik dat gewoon wel, moet ik alleen nog een discman zien te scoren hahahah! @Sensatie ja dit is heel dom misschien maar het lukt me niet om te zoeken bij Spotify’s luisterboeken haha. Ik kan m iig zo gauw niet vinden, maar er zal wel iets op moeten staan lijkt me want ik zie ze wel in het Nederlands…
Edit: O wacht ook in het Engels maar dan van Stephen Fry. Misschien moet ik daar toch maar aan gaan wennen dan.
Ik heb altijd naar die van Stephen Fry geluisterd en vond die ook heerlijk om bij in slaap te vallen!
Ik luisterde als kind altijd via mijn discman luister boeken. Heb hem nog met alle oude cd boekjes. Alleen vervelend dat je dan vast zit aan een draadje.
Ik luister trouwens altijd stephen fry om mee in slaap te vallen. Echt heerlijke voorlezer!
Wat vinden jullie ervan?