Bedoel je niet die van Neonail? Dacht dat die van pink gellak alleen op hun eigen site te koop was
Oeps, dat kan ook misschien ook wel! Ik dacht hem ergens gezien te hebben maar misschien is het die wel. Sorry @Mrs.Fraser!
Ik was trouwens afgelopen zaterdag ook nog in de outletstore van Roermond en daar hadden ze in de Lindt winkel ook adventskalenders maar ook in de L’oreal winkel (en meer winkels maar niet overal in geweest) Daar hadden ze ook een gellac kalender (misschien van vorig jaar?) maar weet nu niet meer welk merk doordat ik twijfel tussen Neonail en Pink gellac.
Scheelt dat ik niet vlakbij de grens woon, haha.
Ik dacht bestel deze kalender ook nog voor m’n ouders als cadeau. Maar die kortingscode lijkt nu niet meer te werken.
Waar had jij ‘m vandaan? Stond daar toevallig bij tot wanneer hij te gebruiken is?
In mijn mail staat dat de actie liep tot 15 oktober, dus dat zal idd de reden zijn.
Oh balen, te lang getwijfeld dus. Hopelijk komen ze nog met een nieuwe code, haha. Ga me ook maar eens abonneren op de nieuwsbrief.
Ze hebben nog wel een code op Insta staan voor gratis verzending INSTA_ADVENTBM23
Ah super lief, dankjewel!
Hebben jullie alles van de adventkalender(s) van vorig jaar al opgemaakt?
- Ja, beautykalender
- Nee, beautykalender
- Ja, etenskalender
- Nee, etenskalender
- De spullen uit mijn kalender kunnen niet op
- Niet van toepassing
- Ik heb veel items weggegeven
0 stemmers
Ik heb sommige spullen uit mijn holland & barretkalender nog niet eens opengemaakt en maar een heel klein percentage is daadwerkelijk op. Vind het wel goed dat ze het niet elk jaar doen eigenlijk, maar als ze dat wel deden had ik m dit jaar ook niet gekocht. Wat een overload aan spullen joh
Ik had vorig jaar de Nivea kalender en ik vond hem heel fijn. Alles is opgegaan omdat er redelijk standaard producten inzaten die ik toch al graag gebruik. Ik zit eraan te denken om hem dit jaar weer te kopen
Ik kreeg deze advertentie op Instagram:
https://eu.marcolini.com/nl/p/adventskalender-kristallen-kerst-5943.html
Ik ga het niet kopen want ik vind het te duur ( 54 euro). Maar wel zo mooi en ook lekkere smaken.
Oh nog een aanvullende vraag
- Alles is op en ik koop (een) nieuwe
- Alles is op en ik koop geen nieuwe
- Het is niet op en ik koop (een) nieuwe
- Het is niet op en ik koop geen nieuwe
- Niet van toepassing/niet eerder gekocht
0 stemmers
Sommige items gebruik ik op maar het meeste blijft nog jaaaaren in een kast liggen dan koop ik toch gewoon een fullsize product wat ik fijn vind.
Neem me al zo lang voor eerst e.e.a. op te maken. Maar het lukt niet ofzo? Of ik gebruik het niet zoals oogcreme of tonic.
Ik had ook holland and barret en sommige dingen heb ik ook niet opengemaakt (handcreme of dat haarmasker) een paar dingen wel opgemaakt en een aantal dingen gebruik ik dagelijks! Ik zou hem ook niet dit jaar opnieuw kopen, maar wil eigenlijk wel een beautykalender met iets luxere beauty.
En ik twijfel heel erg over die van oil & vinegar. Ik vind hem super leuk, maar niet alles is vegan en vind het zonde als ik toch 5 dingen moet gaan weggeven voor die prijs.
Welke gebruik je dagelijks? Ik heb het haarmasker ook nog niet open haha, wel net nog vitamine a olie gebruikt en pot vitamine e creme is bijna leeg.
Ik heb vorig jaar die van Oil & Vinegar gekocht en nog niet alles is op (vooral kruidenmixjes nog niet), maar heb wel al de nieuwe gekocht. Ik vind het wel echt een leuke kalender, en het is toch m’n enige.
Nouja niet dagelijks, want ik gebruik elke dag wat anders :p, maar die vitamine a serum (alleen jammer dat die stuk gevallen was en ik het pipetje niet meer kan gebruiken) en dat blok nachtcreme als ik s avonds in bad ben geweest en die aloe vera bodylotion soms!
Die tandpasta is al op (maar bevatte geen fluoride, dus deed hem samen met een normale op mijn borstel) en natuurlijk die lipbalm.
Ik had twee jaar geleden die van Essie, maar nagellak gaat bij mij niet zo snel op. Ik heb overigens niet alles gehouden, ik denk dat ik een derde heb weggegeven omdat het niet mijn kleur was of omdat ik al een soortgelijke/zelfde kleur had. Verder gebruik ik ze wel allemaal, maar op een topcoat na nog niks opgemaakt.