Het adventkalender-topic #2

Van de kaufland. Volgens mij was hij €10,50

22 likes

Voor m’n verjaardag gekregen! Denk wel dat we in november al gaan beginnen anders krijgen we 'm nooit af.

12 likes

Die had ik vorig jaar, erg lekker!
Ik wil nu ook weer voor snoep gaan, maar geen choco… volgende week in Duitsland kijken of ik een Haribo kalender oid kan vinden.

3 likes

Bij de kaufland kon ik niets anders vinden dan chocolade qua snoep. Er waren verder wel kruiden, thee, bier en dat soort kalenders maar haribo ben ik niet tegen gekomen.

1 like

Ah oké, ik heb meerdere opties in de buurt dus we gaan het zien!

2 likes

Als je een andere winkel weet waar het wel is zou je het dan willen laten weten? Wij moeten sowieso nog een keer naar Duitsland voor 1 december dus dan wil ik ook nog een snoep kalender halen voor m’n vriend.

3 likes

Yes. Probeer ik te onthouden haha!

2 likes

De haribo kalender heb ik vanmiddag gezien bij de DM en bij de Rossmann!

Edit; in Bocholt mocht het nog uitmaken

4 likes

Wat is julie favo thee adventkalender? Ik had vorig jaar die van Clipper en die was heel lekker alleen ik vind ‘t jammer dat alles er dubbel in zit ipv 24 verschillende smaken

1 like

Yogi of lipton bedoelde ik

1 like

Ik heb die van Yogi meegenomen! Vind het vooral leuk als er wat apartere smaakjes inzitten, daarom dat ik voor deze gekozen heb. Maar heb helaas niet heel veel ervaring met alle verschillende smaken van yogi.

2 likes

Ik had Yogi vorig jaar, die was wel elke dag iets anders. Vond het zelf alleen een beetje teveel smaken met kaneel en/of zoethout. Maar over het algemeen prima. Ook wel leuk dat er wat ‘spannende’ smaken waren waarvan ik zelf niet zo snel een doosje zou kopen maar waar ik wel nieuwsgierig naar was.

2 likes

Ik denk dat ik dit jaar voor pickwick ga. Vind de prijs hoeveelheid verhouding wel goed

1 like

Ik zag gister bij kaufland wel een van Haribo!

1 like

@Xiomara Ik had twee jaar terug volgens mij wel dubbele smaakjes? Of in elk geval veel smaken die heel erg op elkaar leken. Maar vond hem wel lekker!

1 like

Ik heb van de week deze gekregen. Is een klein maar leuk doosje en er zitten gewoon 24 smaakjes op volgorde in. Heel basic dus maar kost ook maar een paar euro. Aangezien wij op reis zijn in december ben ik er al aan begonnen en de kwaliteit vind ik wel prima.

4 likes

Bird & blend. Wel wat duurder (ook door shipping geloof ik) maar lekkere thee, twee zakjes per dag, elke dag een andere

4 likes

Die had ik vorig jaar, vond hem erg lekker!

2 likes

Ik ben door dit topic benieuwd naar die van Betjeman en Barton, vind 'm alleen heel duur. Ik had vorig jaar die van Yogi Tea en vond daar veel smaakjes niet zo lekker van, veel zoethout als ik het me goed herinner.

2 likes

Wat is een leuke en betaalbare kalender
De ene wil graag chocolade,maar niet zo een allersimpelste
De ander eten maar geen chocolade, zelf vond ik de marshmallow er wel leuk uit zien

2 likes