Het adventkalender-topic #2

Hier net boven gaat het al over eten adventskalender.
En een paar dagen geleden ook

3 likes

Ja, heb hem vorig jaar gekregen en vond het ook lekkere thee, @Xiomara!

3 likes

bij de edeka heb ik heel veel chocolade adventskalenders zien staan. Ik heb zelf die van Chio met allerlei chips en hartige snacks voor mijn man meegenomen.

Ik heb vorige week de Haribo en Nutella gespot bij de Kaufland

4 likes

Fortnum and mason maar de bezorgen helaas niet meer naar Nederland dus ik heb nu al een aantal jaar de kunst thee advent kalender. Vind die wel een aanrader!

3 likes

Als je wat meer fancy thee wil is Betjeman&Barton ook leuk, of Kusmi is ook lekker. Deze ziet er ook lekker uit maar wel prijzig.

3 likes

Ik twijfel voor mijzelf tussen die van de Bijenkorf en Lookfantastic.

Verder moet ik nog een thee advent halen, normaal doe ik dus altijd kusmi maar door dit topic wil ik die van Bird en Blend wel proberen alleen vind ik de verpakking zo lelijk :rofl::rofl:.

Voor mijn man haal ik die van Lindt en mijn zoon heeft er eentje van Little People.

Ze gaan straks dus ook allemaal in onze woonkamer staan, dat wordt wat :sweat_smile::sweat_smile:.

3 likes

Ik ben voor de invisibobble adventkalender gegaan. Eerste keer dat ik een adventkalender koop en zocht iets goedkoops + 30% korting dus nog cheaper + ik vind haardingen altijd wel leuk

7 likes

Ik vind die van oil&vinegar en vondels echt heel leuk!

Voor m’n kind die van Haribo gekocht bij The Mall. We gaan heel graag wachten tot 1 december. Ik met m’n Lookfantastic box.

Jaa ik wil ook die van oil en vinegar! Maarja, duur.

Ik zag vandaag trouwens de Tony Chocolonely aftelkalender bij de Etos! Ik geloof voor 13,50.

2 likes

Ik twijfel zo erg over de Space NK kalender maar hij is duurr :sweat_smile:

Hij is inderdaad duur, maar als je de producten die erin zit zelf echt gebruikt is het wel echt een goede deal
Ik had het berekend met de kosten op de site en samen zijn ee producten los gekocht 1653.40
Dus dan valt 270 nog mee

4 likes

Weet iemand of in het winkelcentrum van utrecht bij het station ook de lindt adventkalender verkocht wordt?

Misschien de Lindt winkel op Hoog Catherijne?

Ja die bedoel ik, heeft iemand het daar eens gezien?

2 likes

Vorig jaar had ik het daar wel gekocht. Je kunt altijd kijken

2 likes

Vorig jaar had iemand hier een bonbon adventskalender van de Bijenkorf. Die wilde ik dit jaar ook graag, maar €2 per bonbon vind ik toch wat te prijzig eigenlijk (ja ik weet dat echt goede dat kosten maar heb hier toch wel het idee dat het meer kost want :sparkles:kerst :sparkles: )

Andere lekker bonbon/chocolade aanraders?

1 like

Ik weet dat je bij Lindt de afgelopen jaren je eigen (of voor een ander) chocolade adventskalender kunt maken. Moet je wel die Lindt ballen lekker vinden.

1 like

Wat jah die had ik al wel bedacht, maar misschien meer een kleinere winkelketen die ook zoiets doet? Die van de Bijenkorf is ook €10 duurder dan vorig jaar. Sad inflatie

Deze is misschien ook wel aardig. En anders koop ik zelf gewoon 25 losse bonbons haha

@Schaakmat was net aan het updaten

2 likes