Chocoladebezorgd heeft nu ook voor het eerst een adventskalender, maar die is nog duurder van de Bijenkorf. Verder kan ik niet zo snel iets bedenken
Vorig jaar had ik die van Neuhaus, die was ook heerlijk
Zelf bonbons kopen is leuk. Dat heb ik heb vorig jaar zelf ook gedaan en met doosjes van de Hema een kalender gemaakt. Was heel geslaagd!
Ikea had toch ook altijd chocolaatjes?
Die zijn niet te vreten, niet het woord bonbon waard
O ik vond die altijd superlekker
Haha echt? Ik vond het zoân chemische chocolade en de vulling ook echt niet lekker. Maar voor de prijs van die advent kalender kun je ook niet echt de bonbons verwachten van een goede chocolaterie uiteraard (plus toen zaten er nog cadeau kaarten in met een verrassingsbedrag dus dat was eigenlijk de enige reden om m te kopen)
Martins chocolatier is misschien wat voor jou. Onder de euro per bonbons en als het goed is allemaal verschillende smaken
Ook niet alleen de standaard smaken dus dat is ook wel leuk
Edit: er zitten meerdere met likeur/alcohol vulling bij. Daar moet je wel van houden
Ik eet ze wel hoor, maar dan meer een paar achter elkaar haha. Voor een âspeciaalâ aftelmomentje zoek ik wel echt een chocolade van betere kwaliteit.
Alvast de waarschuwing dat die sterren bonbons kei- en keihard zijn. Dus afbijten met je kiezen
Hahahaha oh thanks
Kan ik ze ook in de magnetron doen
Nog 1x 5 euro waardebon maar met bepaalde voorwaardes
Ik heb de theekalender van Betjeman en Barton besteld!
En kon deze van Rituals toch ook weer niet laten. Kreeg nog een cadeau erbij voor mn verjaardag en omdat ik zoveel jaar lid ben denk ik:
Edit: dit is blijkbaar de theekalender van 2022? Naja, het zal.
Staan de smaken op de theekalander? Want op de foto kan ik het slecht lezen en ik kan best kieskeurig zijn
Als je de SpaceNK kalender nu bestelt en je koopt nog iets voor 15 euro erbij, krijg je nu een âfree beauty giftâ ter waarde van âŹ690,- cadeau, zie: Free Beauty Gift with Purchase | Space NK
Dit trok mij over de streep net haha
Wow thanks! Ik heb ook gelijk besteld haha
ik wilde de spacenk kalender niet maar nu wel
Ik heb bedacht dat ik dit jaar toch de Bijenkorf kalender wil maar die is natuurlijk uitverkocht. Alleen nog in Den Haag en Amsterdam op voorraad en dat is een behoorlijk eind rijden voor mij. Weet iemand of hij misschien nog opnieuw online op voorraad komt?
Voor wie nog een Yankee Candle adventskalender zoekt, het boek van vorig jaar kost nu maar 32,90 Yankee Candle - Snow Globe Wonderland Adventskalender - Book | bol.com