Het adventkalender-topic #2

Vorig jaar is hij niet opnieuw online gekomen nadat hij was uitverkocht

1 like

Ah jammer! Ik zie nu dat hij in Maastricht weer op voorraad is dus ga wat mensen die daar wonen vragen of ze toevallig nog in de buurt zijn komende tijd.

2 likes

ik woon op loopafstand van die bijenkorf, als je wil kan ik wel voor je kijken en opsturen?

2 likes

Oh als het geen moeite is graag!

Zou je me een link of foto oid door kunnen sturen? Ik kan m niet vinden op de site geloof ik maar dan weet ik waar ik naar op zoek ben. Ik kan vandaag nog gaan

1 like

Ligt bij de cosmetica afdeling. Ik zag nog stapels liggen in Rotterdam.

1 like

Haha ja ik zag ze inderdaad direct staan! Gelukkig vallen ze op

2 likes

Nou voor de mensen die hem ook nog willen: de bijenkorf is nu weer online te bestellen :joy:

5 likes

Ik vind deze wel top dit jaar, byredo = altijd goed + de parfums zijn een gok maar ik vind ze bijna allemaal lekker dit keer

2 likes

Vorig jaar heb ik een paar dagen na kerst Tony Chocolonely adventkalenders gevonden voor maar 2 euro ofzo bij de Alberth Heijn, ik vind het heel schandalig van mezelf hoe zeer ik nu al zit te hopen hetzelfde te vinden, hoe vroeg is te vroeg om een post-kerst-AH strooptocht te plannen lol

8 likes

Deze zou ik heel graag willen halen. Ik hoop dat hij volgende week niet te snel uitverkocht is.

14 likes

Dit is de Aldi toch? En vanaf volgende week?

1 like

Ik zag deze gisteren bij Action. Is met stationary artikelen (pennen, gum, stickers etc) van Frozen, Disney en Paw Patrol. Voor degenen die nog een leuk klein kalendertje zoeken, ze waren nl 5 euro

4 likes

Ik wil dit jaar weer een speciaalbieradventskalender bestellen maar het lijkt alsof degene die ik normaal gesproken koop (Beery Christmas) er dit jaar niet is… Hebben anderen hier goede ervaringen met specifieke andere kalenders? Ik ben zelf wat meer van de lichte bieren en IPA’s, dus het liefst een kalender die daar wat meer de nadruk op heeft en wat minder donkere bieren.

4 likes

Ik had vorig jaar die van Beerwulf voor mijn vriend (volgens mij op aanraden van iemand hier ook) en die was er heel blij mee! Dit jaar heb ik die van Brewdog besteld, vast ook lekker, maar dus wel allemaal hetzelfde merk dan.

1 like

Klopt, en hij is beschikbaar vanaf 4-11.

2 likes

Ik had mijn man vorig jaar die van de Beer gegeven, viel erg in de smaak!

2 likes

Ik had deze vorig jaar voor mijn (toen) 4 jarige zoontje. Vond hem heel erg tegenvallen. De verhalen zijn erg ingewikkeld en soms slecht vertaald. Mijn zoontje vond het alsnog wel leuk, maar ik was erg teleurgesteld. Idee is top, uitvoering minder :sweat_smile:

1 like

Dat is helaas zo met echt àlle Disney verhalen die ik tot nu toe gelezen of gehoord heb. Ik weet inmiddels vanuit zeer betrouwbare bron dat dit praktisch geautomatiseerde vertalingen zijn :expressionless:

4 likes

Deze had ik vorig jaar. Lag bij de kruidvat, slechte verhalen. Ik koop hem zelf niet opnieuw.

5 likes