Het adventkalender-topic #2

Ah goede tip, dankje! Zoveel keuze haha, te veel eigenlijk

Misschien is het een optie om losse disneyboekjes te kopen via marktplaats en er dan eeen eigen van te maken

5 likes

Ik ga dit jaar alleen voor de Lush kalender! Heb hem al besteld whoohoo!

4 likes

Mijn vriend wilde de SpaceNK voor mij kopen (marry me!!) en toen was hij net uitverkocht… wat is dan het beste alternatief? Asking for a friend

2 likes

Oohh, ik wil die eigenlijk ook heel graag (de bath bombs variant), maar ik vind hem zo duur

2 likes

Wij hadden vorig jaar die van Beer in a box, de toegankelijke versie. Zij hebben altijd 2 versies waarvan 1 met toegankelijke en 1 met meer speciale, donkere bieren. De toegankelijke versie vonden wij heel leuk en lekker!

1 like

Nou ik heb ‘m hoor, de Haribo kalender uit Duitsland. Gekocht bij Müller! Ik zag ook een chips kalender, maar 22€ voor 24 kleine zakjes ging me ook een beetje ver :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik heb uiteindelijk van mijn ouders een Lindt chocoladekalender gekregen en nog 3 basic theekalenders, allemaal uit Duitsland. Kan foto’s posten als iemand geïnteresseerd is.

4 likes

Jaa ben benieuwd!!

2 likes

Ik heb bij lindt zelf een adventskalender voor iemand samengesteld, maar baal nu dat ik dat niet ook voor mezelf heb gedaan ipv de lindt beren adventskalender

2 likes

21 likes

Bij welke filiaal heb je dat laten doen? ga morgen naar bataviastad en hoop daar ook te kunnen bij Lindt

Bij de winkel in Amsterdam centrum, maar ik begreep van een vriendin dat ze het ook zag in een outlet ergens in het zuiden (weet niet precies waar)

4 likes

Heb de pickwick kalender vandaag gekocht bij de Kruidvat, voor 12 euro krijg je 24 (x2 dus eigenlijk 48) theezakjes :blush: en ik heb een simpele met chocolaatjes gekocht bij de action

5 likes

Dank!!

2 likes

Lindt in Batavia had deze inderdaad ook maar ik vond 20,99 toch wel vrij prijzig. Ben maar voor eentje met beren gegaan.

1 like

Ik ben met de chocolade adventkalender van Dille & Kamille begonnen en vind dat best een aanrader! Niet duur, prima chocolade en ook wat andere smaken dan gewoon puur of melk.

3 likes

Bij mijn Kruidvat lagen kalenders van Kinder Bueno. Voor 6 euro. Heb er een aantal gekocht voor mijzelf + collega’s op kantoor

6 likes

Ik zag in het tuincentrum een leuke adventskalender voor vogels :grin:

1075224

Geen idee of het wel gezond is voor de vogeltjes eigenlijk

17 likes

Dit lijkt me echt een superleuke kalender! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like