Volgensmij zit dit erin: Melk, Puur, Ruby, Wit, Extra puur, Aardbei, Ganache, Praliné, Karamel
Ik ben op zoek naar de L’Or adventskalender, maar ben al bij meerdere Kruidvats geweest en ook bij de Plus, en ze hadden hem wel gehad maar overal uitverkocht. Bij Jumbo en AH staat hij wel online maar ik bestel nooit boodschappen, dus weet nog niet helemaal hoe ik er het beste aan kan komen. Maar ik vind die altijd zo leuk om te hebben!
Heb je geen mensen in je omgeving die online boodschappen bestellen en m voor je erbij kunnen doen? Hij staat ook bij picnic zie ik,
Deze advertentie kwam voorbij. Dit kan toch niet waar zijn? Trustpilot is grotendeels negatief over die webshop
Ik kwam deze vandaag tegen bij de Hoogvliet! Mocht je die in de buurt hebben.
Ik zag deze vandaag bij Dirk, grote bak vol
ik kan die hele website niet eens vinden maar ik vertrouw altijd op trustpilot
Ook gezien bij Dekamarkt!
Ik was van plan dit jaar de Bijenkorf kalender te halen maar was te laat
Nu twijfel ik of ik de l’occitane kalender wil of misschien die van Kiehls. Lookfantastic heb ik te lang over getwijfeld en die was toen ook uitverkocht. Mehh,misschien hou ik het dan maar bij alleen een thee kalender ofzoiets.
Vaak is de bijenkorf kalender in de winkel nog beschikbaar. Zou je nog kunnen proberen. Look fantastic had ik vorig jaar achter de net gevist, dus heb die dit keer echt op tijd besteld. Kan er al bijna aan beginnen!!
Die van Zalando is er ook nog met €20,- korting nu.
Ik heb hem en het is een mooie inhoud
Bijna kan echt niet wachten tot vrijdag
Ik weet niet of je een Makro pas hebt, maar daar was hij nog volop verkrijgbaar.
Kennen jullie nog leuke online adventskalenders?
Ik weet dat 999 games altijd heeft
Verder ben ik nog op zoek
Ik heb een kalender met losse thee van Eversdal Was dit jaar helaas te laat met bestellen maar ik heb de kalender van vorig jaar nog. Dus ik heb een navulling besteld. Is allemaal andere thee dan vorig jaar. En de kalender van Happy Soaps, ik gebruik hun producten toch elke dag dus dit is een leuke manier om aan producten te komen die ik anders ook zou kopen.
Daarnaast ik heb een waterdrops kalender gekocht (de kleine) omdat ik benieuwd ben naar het product na plat despammed te zijn op insta, en de kleine kalender kopen met korting was een betere deal dan andere probeersets die ze verkopen. Die komt pas na 1 november binnen en ga ik denk ik ook niet echt als adventskalender gebruiken.
Yes, 1 december, we kunnen starten
Kijk er al de hele week naar uit, vergeet ik mijn 1e theezakje van de clipper advent .
Dan maar om 10.00 uur bij de thee op werk.