Ik het eerste vakje van de bijenkorf ook uitgepakt. In het doosje zit ook nog een qr code die je leidt naar informatie over het product. Ik vind het wel handig
Ik hoop stiekem nog op een gpede sale van een adventkalender nu. Vaak begint dat rond 5 dec
Kunnen we afspreken dat we foto’s in een spoiler plaatsen met vermelding erbij welke kalender en dag het betreft?
Niet iedereen kan 's ochtends de kalender(s) openen en zou jammer zijn als 't als gespoiled wordt wanneer je (per ongeluk) op dit topic klikt
De spoiler werkt njet helemaal
Hahahahaha kut
Het stond wel volledig binnen de code zegmaar, heb er nu twee enters tussen geplaatst, volgens mij werkt het nu wel
We zijn sinds gisteren begonnen met de kalender en het is een dikke hit. Lekker kneuterig elke ochtend bij het ontbijt lego in elkaar zetten, heerlijk.
Ik baal dat ik het eerste product meteen al niet kan gebruiken omdat er collageen in zit nouja die geef ik wel weg
Die had ik twee jaar geleden! Vind ik zo’n leuke en schattige kalender. Heel klein en hij gaf me daardoor een super cozy warm gevoel🥰 geniet ervan!
Ik heb de Skins Experience box, volgens mij geen officiële adventkalender want kan nergens nummers ontdekken dus heb maar random wat gepakt
Ik heb twee theekalenders, een van Het Kleinste Huis, en eentje van fredsted!
Klinken wel als lekkere theetjes, ben niet teleurgesteld.
Lag het inpakpapiertje bij jou ook netjes naast het flesje ipv er om heen? Vond het echt zo random
Haha ja hier ook. Vage shit
Ja haha heb het al gebruikt om iets anders in te pakken