Het adventkalender-topic #2

Ik het eerste vakje van de bijenkorf ook uitgepakt. In het doosje zit ook nog een qr code die je leidt naar informatie over het product. Ik vind het wel handig

1 like

Ik hoop stiekem nog op een gpede sale van een adventkalender nu. Vaak begint dat rond 5 dec

4 likes

:rotating_light: Kunnen we afspreken dat we foto’s in een spoiler plaatsen met vermelding erbij welke kalender en dag het betreft? :rotating_light: Niet iedereen kan 's ochtends de kalender(s) openen en zou jammer zijn als 't als gespoiled wordt wanneer je (per ongeluk) op dit topic klikt

13 likes

Lookfantastic dag 1

5 likes

De spoiler werkt njet helemaal

7 likes

Hahahahaha kut
Het stond wel volledig binnen de code zegmaar, heb er nu twee enters tussen geplaatst, volgens mij werkt het nu wel

2 likes

We zijn sinds gisteren begonnen met de kalender en het is een dikke hit. Lekker kneuterig elke ochtend bij het ontbijt lego in elkaar zetten, heerlijk.

3 likes

Rituals, pickwick en happy soaps

6 likes

Ik baal dat ik het eerste product meteen al niet kan gebruiken omdat er collageen in zit :sweat_smile: nouja die geef ik wel weg

2 likes

Clipper (Cupper in Duitsland) advent kalender :blush:

20 likes

DM Balea mannen, DM Balea vrouwen en Bijenkorf.

6 likes

Rossman, dag 1

Ideaal voor de krullen van m’n dochter

11 likes

Hier: Online adventskalender 2023 overzicht

En hier: De advent kalender lijst! - Pepper.com

6 likes

Die had ik twee jaar geleden! Vind ik zo’n leuke en schattige kalender. Heel klein en hij gaf me daardoor een super cozy warm gevoel🥰 geniet ervan!

1 like

Nivea, DM tee, en adventskalender van mijn zus:

6 likes

Ik heb de Skins Experience box, volgens mij geen officiële adventkalender want kan nergens nummers ontdekken dus heb maar random wat gepakt :sweat_smile:

6 likes

Ik heb twee theekalenders, een van Het Kleinste Huis, en eentje van fredsted!

Klinken wel als lekkere theetjes, ben niet teleurgesteld.

5 likes

Lag het inpakpapiertje bij jou ook netjes naast het flesje ipv er om heen? Vond het echt zo random

4 likes

Haha ja hier ook. Vage shit

4 likes

Ja haha heb het al gebruikt om iets anders in te pakken

5 likes