Ohja mijn zoontje heeft de bonne maman kalender en was erg tevreden over het jammetje van vandaag.
Haha! Hier ook een tevreden kind! Maar hij had vanmorgen toch liever jam uit de grote Bonne Maman pot en hij wilde het liefst alle vakjes al open maken. Hij werd bijna boos
Bijenkorf, Pukka, Bonne maman en zelfgemaakt.
Misschien een hele domme vraag maar voor iedereen die een zelfgemaakte adventkalender heeft: heb je die dan zelf gemaakt voor jezelf of door iemand anders? Want anders is toch de verrassing eraf?
Ik ben wel helemaal geïnspireerd dit volgend jaar voor mijn kinderen te doen of voor een vriendin.
Mijn zus en ik hebben een kalender voor elkaar gemaakt Ik vind het helemaal leuk. Vooral om op zoek te gaan naar leuke cadeautjes
Een paar jaar terug had ik er eentje voor mijn nichtjes gemaakt (beetje geïnspireerd door het forum). Dat was ook zo leuk om te doen.
Edit: ik had even een foto gezocht. Dit soort cadeautjes zaten erin:
Wat een mooi formaat producten van Balea! Ik heb hem paar jaar terug ook gehad en toen zaten er volgens mij veel kleinere dingen in.
Ja het valt mij ook mee! Die van de man was vandaag wel maar 20ml, maar zulke kleine vakjes zijn er wel minder zie ik. Die van de vrouw heeft nu 2x 50ml gehad, maar zitten ook een paar kleinere vakjes dus zal ook wel iets minder inhoud zijn. Deze eerste 2 dagen zijn we iig niet ontevreden!
Ik heb het ook samen met een vriendin gedaan. Zij voor mij en ik voor haar.
Ik heb niet het idee dat het andere formaten zijn hoor. Ik had er denk ik 2 jaar terug een en nu weer en het zijn dezelfde flesjes.
Het lijken ook elk jaar dezelfde te zijn met andere print
Oh dat wist ik niet, heb hem nu voor het eerst! Goed om te weten wel voor een eventuele volgende keer
Bijenkorf, pukka, bonne maman en zelfgemaakt. Elke zondag van de advent zit er in de zelfgemaakte ook een cadeautje voor mijn zoontje.