Ik heb ‘m ook pas een keer gehad, zitten wel echt fijne dingen tussen. En natuurlijk ook fijn geprijsd haha!
Ik heb ineens fomo naar de bijenkorf kalender. 🥹
Leuk om te zien dat bijna iedereen de bijenkorf kalender heeft (ik ook). Is iedereen een beetje klaar met rituals/the body shop?
Ik ben na 2 jaar rituals juist overgestapt naar the body shop
Over de bijenkorf kalender:
Die lipbalsem is echt heerlijk vet en de munt/mojito smaak is gelukkig niet overheersend en blijft niet te lang hangen
Ja vind ik ook! En die crème van gisteren vind ik ook fijn
Jaaa heb hem vandaag meteen gebruikt, echt een fijne!
Bijenkorf, bonne maman, pukka en zelfgemaakt. Vandaag echt heel blij met de bijenkorf!
Hier ook de Bijenkorf. Valt tot nu toe niet tegen.
Voor degenen die de Bijenkorf beauty adventkalender hebben: smaken verschillen natuurlijk maar ik heb 'm al helemaal uitgepakt en ik ben echt met alles wat erin zit super blij. Echt alles wat erin zit vind ik na gebruik ook echt hele fijne producten. Er is oprecht slechts 1 ding wat ik niet gebruik omdat het niet mijn kleur is en dat heb ik weggegeven. Heel klein beetje spoiler over type producten: op een gegeven moment komen er een aantal mini/proef flesjes parfum vlak achter elkaar. Het was wat mij betreft beter geweest als die iets meer verspreid door de kalender hadden gezeten, maar vind alle parfums wel ook lekker ruiken
Die bon maman kalender klinkt echt leuk! Terwijl, ik eet nooit jam haha
DM Balea Men, DM balea vrouw en Bijenkorf
@Sundance ik ga je spoiler nog niet lezen, maar klinkt goed! Tot nu toe ben ik ook echt blij met alles. Zo benieuwd naar de rest
Ik twijfel nog wel of ik wat er vandaag inzat weg ga geven. Heb krullend haar en dit is niet echt wat voor mijn type haar vrees ik.
En ook zoveel smaken die je niet in de winkel vind. Echt lekker