Het adventkalender-topic #2

Same, maar ik probeer het een keer, wellicht wat bij de aanzet voor meer volume ofzo?

1 like

Ik heb de lush kalender dit jaar… Maar had voor mijzelf afgesproken dat ik deze zou openen zodra onze badkamer klaar is… Nu gaat er momenteel van alles mis haha, ik had gehoopt om begin volgende week eindelijk de doos open te maken, maar ziet er meer uit over 2 weken… Haha dilemmaaaa ga ik hem nu wel of niet openen tussendoor

Wel doen joh! Alvast een beetje voorpret nu de verbouwing tegenvalt?

6 likes

Omg het beste ooit: mijn collega herinnerde me eraan dat ik nog een thee adventkalander had liggen in mijn bureaus op werk. :joy: Dus ik heb er nog 1!

9 likes

Rossman, dag 3 en 4

Chocolade beertjes en een haarknip

3 likes

Beeren zijn toch bessen? Wel in chocolade zo te zien maar verwacht geen beertjes haha

19 likes

Hahaha meteen duidelijk dat ik geen Duits kan

4 likes

Lookfantastic dag 4

17 likes

Ik heb dus ook de Bijenkorf kalender en bij mij zit in bakje 4 echt iets heel anders, snap er niks meer van haha. Volgens mij wel iets wat er wel in hoort te zitten dus ik ben benieuwd of de vakjes gewoon omgedraaid zijn dan.

Bijenkorf, bonne maman, pukka en zelfgemaakt.

Pukka vind ik een beetje jammer want die smaak heb ik al gehad

7 likes

wat is dat uit de bonne maman?

Thee. Dit jaar zit er ook een paar keer thee in.

1 like

Lookfantastic dag 5

5 likes

En als je de QR code scant die in ieder pakje zitten? Komt dat dan overeen? Wat gek! Misschien idd een foutje en kom je hem later nog tegen.

DM balea man, dm balea vrouw, Bijenkorf.

1 like

Skins dag 5

4 likes

Nivea en zelfgemaakt. Ik heb nog een theekalender maar mijn puppy heeft het theezakje weggesnaaid en kapot gebeten :grimacing:

2 likes

Love hoe alles matcht vandaag.

Bij de kaart zitten ook van die diamond painting steentjes zodat je hem sprakly kunt maken.
De jam van vandaag is ananas gember.

16 likes

Lookfantastic dag 6

12 likes

Nou spoilers hebben toch geen zin, want ik kon zo al zien wat erin zat :sweat_smile:

4 likes

Dus het is geen potje mosterd :pleading_face:

3 likes