Het adventkalender-topic #2

Dus het is geen potje mosterd :pleading_face:

3 likes

Hoe krijg je dat ding open. Het lukt me niet :confounded:

3 likes

Klopt het dat de julliet has a gun (not a) parfum geen spray heeft? Ik heb alleen zo’n kleine opening die je 58x tegen je pols moet tikken voor er wat uitkomt…

4 likes

Hier ook. Dus het zal wel zo horen

2 likes

Skins dag 6

6 likes

Jup hier ook.
Kwam wel wat uit. Eerst dacht ik gadver wat een alcohol lucht. Maar ruikt nu best lekker

2 likes

Ik doe een aantal online adventskalenders en nu heb ik al wat gewonnen, zo leuk!!

33 likes

Oke er was toch nog een verassing, want de verpakking is kleiiiiin hahaha. Ik dacht full size.

1 like

Nivea, DM bio tee en zelfgemaakt. Heel blij met Nivea na al 2 opvul cadeautjes

2 likes

Hetzelfde hier! Met veel geweld kreeg ik het uiteindelijk wel open, beetje trekken naar boven zeg maar maar terugdraaien is ook al vervelend. Ruikt wel heeeeel erg lekker, snap de hype ook wel haha

4 likes

Bij mij kwam het er heel makkelijk uit, gewoon zacht tikken tegen m’n pols. Helaas ook trouwens want ik vind m echt sterk en overheersend haha. Dus gelukkig niet 3x gedaan.

3 likes

Echt van alles geprobeerd, maar het is me gelukt met wat geweld inderdaad! Ruikt zeker lekker!

3 likes

Ik was helemaal mn adventkalender vergeten :scream:

Het is al voorbij gekomen maar nog 1x
Lookfantastic 1 tm 6

Samenvatting

Ik had de bijenkorf ook graag gehad maar was uitverkocht. En jammer dat Holland en Barret er geen heeft. Toch? Of heb ik die gemist?

4 likes

gefeliciteerd, is dit via mail binnengekomen

1 like

Ja omg wat een ellende om dat ding open te krijgen :joy::joy:

3 likes

Ja ik kreeg een mail!

Nu heb ik zon spijt dat ik de Douglas of Bijenkorg kalender niet heb gekocht. Natuurlijk nergens meer te bekennen. Volgend jaar dus gewoon halen en niet duizend keer twijfelen.

2 likes

Wederom een goede kleurmatch vandaag.

Gastrol op de achtergrond voor een peuter die graag zijn jam wilde.

9 likes

Lookfantastic dag 7

Ik dacht eerst dat het een opvulcadeautje was, maar er zaten gelukkig kwasten in haha

10 likes

Skins dag 7

1 like