Ik doe toch mee met de advent manie. Mijn moeder heeft mij de Bijenkorfkalender gegeven. Ik wist dat ze me een kleinigheidje (haar woorden) zou sturen. Dus ik verbaasde mij al toen de pakketbezorger met zo’n grote doos aankwam
Ik had vorig jaar de adventskalender van Bonne Maman, die vond ik erg leuk. Wil hem dit jaar weer, zie dat hij ook al in de webshop staat. Vorig jaar was er volgens mij gratis verzenden via een code, heeft iemand die de nieuwsbrief heeft daar toevallig dit jaar ook wat over gelezen?
Verder wil ik voor het eerst zelf een adventskalender maken voor mijn zoontje van dan bijna 3. Zit al een beetje over cadeautjes na te denken, moet ook niet te gek worden. Nieuwe klei, sokken, kerstbal. Hebben jullie dat ook wel eens gedaan? En nog leuke cadeauideeën?
Leuk! Een boek(je), kleurpotloden, knutselspulletjes, iets lekkers (fruit, chocolaatjes), pyjama, stickers.
In de Nederlandse webshop? Ik houd het al eventjes in de gaten want wil hem weer voor mijn zoontje maar zie nog niks. Op de Belgische site idd wel.
Oh oeps, het is inderdaad de belgische webshop zie ik! Dan moeten we dus sowieso nog even wachten…
Ik had het idee dat ‘ie vorig jaar er eerder was
Wat een leuk idee om dit te gaan maken voor je zoontje!
@Lentex gaf al goede tips. Bij de action heb je veel goedkope knutselspullen, boekjes, misschien een leuke kindershampoo/douchegel of iets kleins lekkers zoals een kindersurprise ei?
Ah ook goede tips! Ook van @Lentex .
Wilde het vorig jaar ook al doen, maar toen dacht ik er te laat aan. Nu is er genoeg tijd om kleine leuke cadeautjes te zoeken.
Klopt, heb even in mijn mail gegraven en toen heb ik hem besteld op 9 september. Hopelijk komt 'ie nog.
Vorig jaar had ik die van holland and barret, met korting want pas na 1 dec gekocht. Maar die doen het dit jaar niet. Hebben jullie aanraders voor kalenders die niet mega duur zijn?
Thee advent kalender doe ik ook vaak, van pukka
(Jam ben ik niet zo’n fan van)
Bij de Holland and Barrett zijn er nu een paar theekalenders met 2e 50% korting. Ik heb de yogi kalender besteld en die van de English Tea Shop. Dan open ik er 1 bij het ontbijt en de andere ‘s avonds.
De bonne maman kalender is wel al te bestellen via Amazon. Alleen een stuk duurder dan op de Belgische site. Jammer dat die niet naar Nederland verzenden.
https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0CB1NZYF9/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A17D2BRD4YMT0X&psc=1
Edit: ik had de webshop gemaild en kreeg net antwoord. Vanaf oktober staat hij ook in de Nederlandse webshop!
De advent kalender van Zalando is nu ook beschikbaar.
Ziet er goed uit!
Ik heb er zo een vorig jaar gedaan en is inderdaad echt heel leuk!
Zijn er al meer mensen aan het uitpakken? Ik heb de kalender van de Bijenkorf gekregen en ben er zoooooooooo blij mee! Ik ben al even bezig met openmaken maar ik weet niet of iemand daar foto’s van wil?
Huh. Waarom zou je dat nou doen?
Het openmaken of de foto’s?
Hahaha het is september?!
Kan toch ook in een andere maand.
Als ik een kalender zou krijgen zou ik hem ook niet per se gebruiken om ‘af te tellen naar kerst’ want ik vier het niet eens.