Het adventkalender-topic #2

Voor dit jaar heb ik voor mijn zoon een adventkalender van Schleich.

Ik ga nog van de notenschop, lindt en eentje van thee halen. Denk gewoon kusmi, vorig jaar had ik van bird and blend maar vond ze allemaal te zoetig.

Eentje van beautyproducten twijfel ik nog over want ik ga nooit al die producten opmaken.

1 like

Ik heb de Look Fantastic besteld, ben heel benieuwd naar alles wat erin zit. Ik weet dat je dat kunt zien, maar ik laat me graag verrassen

1 like

De adventskalender van Pink Gellac staat online.

Vorig jaar was die 119 dacht ik? Nu 159 :dizzy_face: Ik sla hem over, voor dat geld zitten er te veel kleurtjes in die ik meh vind.

3 likes

Ik koop dit jaar geen kalender voor mezelf. Ik maak er eentje voor een vriendin (en zij dus voor mij) en doe mee met een adventswap. Wel voor mijn vriend die van de notenshop gekocht en waarschijnlijk krijgt mijn zoontje weer die van bonne maman.

5 likes

De Bonne maman kalender is te bestellen
Met de code LiefsBM2024 krijg je €5 korting t/m 6 oktober

3 likes

Ik heb een puzzelkalender gekocht voor mijn beste vriendin, zij is dol op puzzelen. Van mijn vriend krijg ik de Asos beauty kalender😍

4 likes

Ik sla de Bonne Maman-kalender over dit jaar, na 3 jaar heb ik het wel gezien en zoveel jam eet ik nu ook weer niet.

Voor mijn dochter heb ik de Lego Friends adventskalender besteld en de Lego Disney adventskalender.

Zelf heb ik niks nodig dus ik vind het wel goed zo.

10 likes

Zitten er in de Bonne mamman kalender nog meer dingen of alleen jammetjes en spreads? Ook koekjes of crackertjes ofzo?

1 like

Vorig jaar ook thee maar dit jaar zo te lezen alleen jam en een cadeautje

1 like

Ik heb die van De Notenshop net besteld, schijnt erg leuk te zijn. En dit gebruik ik tenminste.
Voorgaande 2 jaar de Bonne Maman gehad, maar wat @FrauHelga ook zegt, die heb ik inmiddels wel gezien,

Voor m’n man (eigenlijk voor ons samen) heb ik die van Jan van Haasteren.
Nu nog een leuke vinden voor m’n 3-jarige zoontje.

4 likes

Ik kreeg mail dat mijn Lookfantastic Advent kalender verstuurd is. Kan niet wachten tot ie binnen is. Wordt denk ik wel moeilijk om niet even stiekem te gaan kijken wat er allemaal in zit.

1 like

Ja ik ook! Ik ben ook echt excited!:star_struck: Ga 'm denk ik al wel een mooi ‘kerstboom’ plekje in de woonkamer geven. Ik weet niet waar ik 'm anders neer moet zetten ook, in de berging voelt ook zo stom.

1 like

Die van de notenshop was vanochtend opeens weer even beschikbaar, gelijk besteld ook. Ben erg benieuwd!

1 like

Ik had die gelijk 4 keer besteld ook om weg te geven. Nou ik schrok toen DHL voor de deur stond :rofl:.

3 likes

Er komen inderdaad elke keer aanvullingen en dan zijn ze zo weer weg. Ben er ook heel benieuwd naar! Leuk ook om eens wat andere dingen te kunnen uitproberen.

2 likes

Denk je dat die nog een keer online gaat komen?

Ik weet het niet. Maar weet wel dat hij al meerdere keren aangevuld is, dus hopelijk nog een keer dan!

1 like

Ik heb me mail al erin staan
Nu maar hopen dat als ze vullen ik het optijd zie. Ik wist niet eens dat ze ze hadden, maar ging net even kijken na aanleiding van jullie hier en het klinkt goed

1 like

De Zalando beauty kalender is er ook weer!