Leuke verpakking maar wat een troepjes voor 250 euro
@Nashville heb je ook dat hij op verwerken staat?
Bij mij al de hele tijd en de kalender zelf staat niet op voorraad. Ben een beetje bang dat hij er dan nog niet is
Ik heb net een verzendbevestiging gekregen met een track&trace van PostNL. Dus ik denk dat het gelukt is? Maar ik zie dat de andere producten die ik besteld heb er niet bij staan.
Oja ik ook zie ik net, echt paar minuutjes geleden binnengekregen
Ik had er ook nog amandelen bij in chocolade om de verzendkosten te besparen en inderdaad staatdie er niet bij op de pakbon
En @Nashville Toen ik een paar weken geleden bestelde kwam de kalender eerst en de andere dingen los de volgende dag. Bij een vriendin precies hetzelfde alleen zat er nog een dag tussen.
Die worden apart geleverd, krijg je een aparte pakbon van. Dus eigenlijk maken ze het voor zichzelf zo duurder. Gisteren de kalender ontvangen en vandaag krijg ik de chocolade die ik extra had besteld. En @Nashville dus de rest komt apart. Beetje verwarrend.
Zo raar ook, want ik deed alleen extra om de verzendkosten te omzeilen en dan doen ze ze los. Klinkt zo niet logisch
En @Whoopdidoo Dat is inderdaad verwarrend en voor henzelf misschien duurder. Al wordt de kalender misschien ergens anders vandaan verstuurd en niet vanuit hun standaard magazijn.
Ik wacht nu tot er weer een nieuwe voorraad komt (volgens de site 31 oktober), want mijn vriend zei gisteren niet te willen delen en een eigen kalender te willen
Ja echt totaal niet logisch. Maar de advent zit in zijn eigen doos waar echt niets bij kan, dus ik denk vandaar ook. Echt zonde eigenlijk want pakket bezorger moet voor mij nu 2x uitrijden.
Ik zie een (1) paar oorbellen, een (1) armbandje en verder kerstboomhangers en wat troepjes inderdaad, wtf man??? En een van de adventcalenders heeft een 14k gold item dus die oorbellen en armband zijn gold plated oid, hoe kom je ooit aan een waarde van €400??? Echt genant
Dit doet me denken aan die My Jewellery kalender waar deo in zat, maar die was niet eens zo duur. Wat een scam
Er was toch ook zo’n kalender van duur merk, chanel oid ? En toen zaten er ook echt troepjes in.
Ik wil ook de notenshop adventkalender als kado geven maar uitverkocht.
De Lookfantastic heb ik tijd geleden besteld maar nog steeds niet binnen. Iemand al wel ?
Welke gaat het hier om? Ben nu wel benieuwd geworden.
Ja ik heb de LF kalender al zo’n 2 weken binnen! Heb m 1 sept besteld.
Heb aangepast, bedoel de notenshop!
Ja al een aantal weken binnen
Ik ga dit jaar denk ik weer voor Lush, wel weer een rib uit mijn lijf…
Is er geen kortingscode voor?
Mijn lookfantastic kalender is vorige week zaterdag bezorgd. Ik denk dat ze gefaseerd worden verzonden.