Het adventkalender-topic #2

Ik heb ook die van SpaceNK besteld! Had hem een paar keer eerder gehad en ook dit jaar zitten er weer leuke dingen bij, idd goede deal ja. Ik wacht altijd tot december en maak er dan iedere dag eentje open haha.

1 like

Soms wacht ik, maar soms maak ik wel alles open. Soms maak ik alles al open en zet het weer terug om het in december weer vakje voor vakje open te maken.

3 likes

Ik wacht ook altijd netjes

4 likes

Ik wilde dit jaar eigenlijk geen adventkalenders kopen maar ik heb toch die van SpaceNK besteld :joy:

Voor wie ook graag online adventskalenders afgaat: volgende week (16 september!!) begint die van de Intratuin al!

1 like

Hahaha

Ik vind hem te duur :smiling_face_with_tear:
Ik wacht op de bijenkorf. Elk jaar geef ik hem als zzp aan mezelf als kerst cadeau.

Wie weet kan ik hem wel opgeven aan de belasting dienst :laughing:

6 likes

Als relatiegeschenk :stuck_out_tongue: Overigens geef ik mezelf elk jaar een Lego-set cadeau (de kerstset van dat jaar haha), maar m’n boekhouder vindt het teveel opvallen als ik elk jaar een lego-set in de administratie zet haha

2 likes

Ik zie de bijenkorf kalender online staan.

Maar is al uitverkocht. Ik heb geen mail gehad

Lol ik ben zo impulsief. Ik wou de bijenkorf kalender.
En nu heb ik de space NK besteld.

Klarna haalde me over :laughing:

Zeg me dat deze veel beter is dan de bijenkorf ?

1 like

Hij is beter, ik vond hem meer waar voor mn geld. Skip bijenkorf dit jaar ook. Skins ziet er wel veelbelovend uit.

3 likes

Huh ik zie niks in de app staan. Heb ook geen mail gehad.

3 likes

https://www.debijenkorf.nl/de-bijenkorf-beauty-adventskalender-2025-t-w-v-800-2051060001-205106000126090

3 likes

Wow hij is flink duurder geworden zeg

2 likes

Hij is weer weg? Was wel benieuwd wat er in zit. Vind die van SpaceNK er ook wel goed uit zien.

1 like

Gierige Gerda had een video gepost op YouTube van de Notenshop adventskalender, en daar ben ik wel blij mee want zo kon ik mooi beoordelen of het iets voor me is.
Vorig jaar vond ik hem goed, dit jaar wat minder, dus ik skip hem.

Wel heb ik voor mijn dochter een Lego Friends-adventskalender gekocht, en voor mezelf twijfel ik of ik die van Eversdal (thee) bestel, die vond ik vorig jaar van @Chesirecat zo leuk. Ik heb daar alleen nog geen berichten over gezien dus ik denk dat 'ie nog niet te bestellen is.

1 like

Ik verwacht Eversdal eind september of begin oktober. Dat was voorgaande jaren iig de periode dat je kon bestellen. Ik wil die dit jaar ook weer want het is echt heerlijke thee.

2 likes

Hoe duur? Kan hem nu niet meer vinden online namelijk. Ben ook heel erg nieuwsgierig wat erin zit

4 likes
3 likes

Ik heb deze besteld voor dit jaar

9 likes

Wat een geld ! Ik wilde hen kado doen en zelf, maar 2 van die is teveel.
Denk tich de Lookfantastic, maar kijk even voor nog ander.

Hoop nog steeds dat de tuinen er weer 1 doet.