Het adventkalender-topic #2

Deze had ik vorig jaar (de kleinere) en ik vond hem echt heel leuk! Twijfel of ik hem dit jaar ook wil, maar ik moet even zuinig aan doen :sob:

Mijn moeder wil weer die van bonne mama. Heb me ook aangemeld voor de nieuwsbrief, maar mocht iemand het hier willen delen als die er weer is heel graag haha.
Ga jij 'm weer kopen @Chesirecat @FrauHelga

2 likes

Ah wat goed om te horen! Ik was vorig jaar te laat voor deze en twijfelde nu tussen de kleine en grote. Maar ik wil dit jaar geen andere adventskalender dus besloten om voor de grote te gaan.
Heb hem besteld via de officiële site en kreeg er gratis een potje ballen naar keuze (5 keuzes ofzo) bij en nog een sample zakje met 2 balletjes. Zonder verzendkosten! Mocht iemand nog overgehaald willen worden haha.

2 likes

Nee ik heb hem vorig jaar al niet meer genomen, vond het een aantal keer leuk maar heb er nu niet zo heel veel behoefte meer aan. Dit jaar skip ik hem ook.

2 likes

Nee ik kocht hem voor mijn zoontje maar die krijgt dit jaar een andere. Voor mezelf wil ik die van Eversdal en dan heb ik nog een zelfgemaakte met een vriendin en een insta adventswap.

4 likes

Deze heb ik ook gekocht voor dit jaar, heel veel zin in!

1 like

Ik kreeg net een mailtje van de bijenkorf dat ik de adventkalender nu als member kon bestellen. Ook al vond ik de prijs wat hoog, ik was er vorig jaar erg blij mee dus toch besteld.

6 likes

Haha ik heb m ook besteld

1 like

Bedankt om te posten @Cactusje ! Ik heb hem ook besteld

4 likes

Voor wie de spacnk heeft besteld. Is die van jullie ook nog niet verwerkt ?

1 like

Hmm gek. Ik heb de mijne al binnen. Vorige week gekocht.

1 like

Oh dat is gek !

Die ai bot zegt dat hij de 15de is verwerkt en klaar staat voor verzending.
Dus wacht nog wel even af.

2 likes

Ik zat er echt op te wachten, maar ik vond de inhoud eerlijk gezegd nogal tegenvallen dit jaar. Heb m dus ook niet besteld.

Ik vind hem ook tegenvallen voor de prijs

Vorig jaar had ik de Look Fantastic adventskalender. Ik had verwacht deze dit jaar ook weer te bestellen, maar ik vond de inhoud niet zo geweldig. Ik heb nu die van Asos besteld.

Ja en vooral de producten van mijn favoriete merken vielen tegen. Dat waren dan net producten waar ik niet echt interesse in heb

Charlotte Tilburg - travelsize mascara
Balmain - mini brush en mini haarparfum
NARS - setting mist
Vond ik jammer dat het deze producten waren. Verder zitten er nog wat dingen in zoals scrunchies en een lash serum waar ik ook geen interesse in heb. Dan een heleboel producten die ik wel oké vind en misschien 2-3 waar ik echt enthousiast over ben. Is voor mij te weinig om er dit bedrag aan uit te geven. Wel echt jammer want heb ‘m nu drie keer gehad en ben er altijd heel blij mee geweest.

4 likes

Ik heb elk jaar een adventkalender, meestal Lookfantastic, Bijenkorf, of 1 van Skins. Nu vind ik de laatste top, maar heb nog zoveel liggen van vorige boxen van Skins. En hoeveel parfums kan een mens hebben…
Vrees dat ik dit jaar ga skippen. Die van LF en Bijenkorf spreken me niet echt aan.

1 like

Mijne is binnen. Nu wachten tot december.

Elk jaar een feestje. Ik krijg geen kerstpakket want ben zzp gastouder. En hierdoor voelt het toch als een soort cadeau (wat ik zelf betaal😂)

1 like

4 dagen geleden post ik nog dat ik dit jaar ga skippen, inmiddels ligt de kalender van Skins toch weer in de kast, zucht… Maar zo leuk, begin ook echt pas 1 december. Hou niet van de maand december en zo’n kalender maakt het even wat dragelijker :wink:

5 likes