Ik heb ook de Skins besteld!
Leuk! Hij is erg mooi hoor vind ik, zin in na 1 december! Ga gewoon elke dag een willekeurig vakje open maken.
Oehhh dank je wel! Hoe ga jij het doen, ga je hem ophalen?
Ja ik combineer het met een locatiebezoek voor mijn werk daar in de buurt.
Ik twijfel ook over die van skins want ik houd van parfum. Weet je hoe snel die doorgaans is uitverkocht? Ik heb die van bijenkorf al gekocht en kan 2 adventskalenders in 1 maand kopen niet verantwoorden😅
Online is ie al uitverkocht. Ik was vrijdag bij de fysieke winkel in Groningen en daar heb ik één van de laatste drie gekocht. Weet niet wat de voorraad bij andere winkels is, maar het gaat wel hard
Jammer, zie inderdaad dat ie al is uitverkocht. Je kan op de site de winkelvoorraad checken. Wellicht woon je in de buurt van een winkel?
Ik moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik hem vlak nadat ik mijn post had geplaatst online heb besteld… Wilde hem toch wel erg graag kopen haha ![]()
Het is heel specifiek, maar ik ben eigenlijk opzoek naar een adventskalender met alleen maar (degelijke) mini parfums. (Miniaturen!) Weet iemand of die überhaupt bestaat? ![]()
Oh oeps, vergeten erbij te zetten dat t om miniaturen moet gaan haha, dus dit is het niet helemaal. Ik pas t ook even aan in mn bericht.
@Kookwekker Ah, jammer! Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Beetje spijt dat ik wel direct voor de bijenkorf kalender ben gegaan nu. Ik probeer volgend weekend in een fysieke winkel ![]()
Succes! Hopelijk lukt het.
In Den Haag lagen er in de bijenkorf echt heel veel.
Ik woon in België dus iets minder opties
. Maar er zou nog een ruime voorraad zijn dus er is hoop.
Ik heb de skins kalender kunnen bemachtigen, super blij mee! Nu is het wel genoeg voor dit jaar 🫣
Ik kwam deze net tegen en moest denken aan je post:
Oeh dat is precies wat ik zoek, dankjewel!
Voor de mensen die zelf een kalender vullen: waar halen jullie de kalender zelf? Zag er een bij Dille en Kamille maar die is 30 euro en dat vind ik best veel…
Ik doe t zelf niet maar zag ze bij Sostrene Grene voor … nog geen tientje dacht ik!